שיחה:יגאל טונה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני חודשיים מאת Biegel בנושא דיווח שאורכב ב-17 במרץ 2024

דיווח שאורכב ב-17 במרץ 2024[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

מצב טיפול: דרוש מקור

בויקיפדיה של יגאל טונה ישנן טעויות רבות ואני, אביטל שטיינר טונה, אלמנתו מבקשת לתקנן.

להלן התיקונים:

1. בפסקה " לאחר שחרורו מצהל" צריך לכתוב: הוא החל את הקריירה התזמורתית שלו. בתקופה זו הכיר את אשתו הראשונה לילי טונה שניגנה כינור ואחכ הפכה לזמרת אופרה. בגיל 25 שימש ככנר ראשי בסינפונייטה ב"ש, ,בתזמורת הקאמרית הישראלית, ובתזמורת ירושלים רשות השידור. בכולן כיהן ככנר ראשי. בשנת 1987 קיבל את משרת הכנר הראשי של התזמורת הפילהרמונית, כשבמקביל ניגן כסולן עם כל התזמורות בישראל וכן עם תזמורות שונות באירופה, איתן הקליט גם מספר תקליטים. יגאל טונה היה הכנר הראשון של הרביעייה הישראלית במדך כ 30 שנה, איתה ניגן והופיע בארהב, ישראל, המזרח הרחוק ואירופה , וכן הקליט איתה מספר לא קטן של תקליטורים.

2. איפה שחיים אישיים לתקן:

נישואיו הראשונים של יגאל טונה נמשכו כ20 שנה.  

בסוף שנת 95 הכיר את אביטל שטיינר, כנרת בתזמורת הפילהרמונית הישראלית. משנת 2004 הם מימשו את אהבתם גם במוסיקה , והוא הציע לה להצטרף אליו לרביעייה הישראלית בה ניגנו יחד עד חודש מאי 2016. ב 16/9/2016 הם נישאו זה לזו בחתונה מרגשת על גג המרכז הרפואי השיקומי רעות בתל אביב, וזאת לאחר 21 שנות זוגיות.

3. בתחילת העמוד, בתאריך הםטירה נא לתקן: 28 לדצמבר 2022.

ובמקום הלימודים: "האקדמיה למוזיקה ע"ש רבין בתל אביב. (בלי המילה ישראלית). וכן גם כשהקדמייה מופיעה אחכ דוב להוציא את המילה הישראלית.

המוסד נקרא" האקדמיה למוזיקה ע"ש רובין בתל אביב.

בשפה מועדפת; עברית, אנגלית, גרמנית וצרפתית.

בוויקיפדיה ידע אישי, גם אם הוא מדיע מאדם קרוב מאד כמוך, אינו מספיק. אנו צריכים מקורות לכך. Biegel • תייגו אותי במענה לדברישיחה 11:17, 14 במרץ 2024 (IST)תגובה