שיחה:חתונת הנסיכה אליזבת ופיליפ מאונטבאטן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שחזור עריכתי[עריכת קוד מקור]

הבחנתי בערך זה, שהיה רצוף חזרתיות ובעיות לשון ותרגום קשות (ועודנו עמוס טריוויה), וערכתיהו – ראו את ההבדלים. עריכתי שוחזרה על ידי הילה לבנה, הכותבת.

בין הבעיות שתיקנתי:

  1. הערך הכיל קישורים חוזרים ונשנים לערכים על בני הזוג, כולל במשפט הפתיחה המודגש של הערך, ממנו אין מקשרים. הפתיח המשוחזר לבדו מקשר לערך על המלכה נ"ע שלוש פעמים.
  2. פריטי מידע שונים חוזרים על עצמם שוב ושוב. פסקה אחת מציינת ש"הוא גם עבר מהכנסייה היוונית-אורתודוקסית לשורות הכנסייה האנגליקנית" וויתר על תאריו, ושתי שורות למטה המידע מופיע שנית. בפתיח מופיעה פסקה על התארים שניתנו, ואותה פסקה חוזרת על עצמה בדיוק נמרץ, כפרק נפרד, בתחתית.
  3. חלוקת-יתר לתתי-פרקים. יש תתי-פרקים נפרדים על הטבעת, השמלה, השובל ועוד ועוד ועוד. חלוקת-היתר הזו היא גם אחד הגורמים לחזרתיות. חלק מן ה"פרקים" בני שתי שורות. צמצמתי לשלושה-ארבעה פרקים והעברתי קטעים למקומות הולמים יותר. העובדה שאחיות החתן ודוד הכלה לא הוזמנו לא שייכת לפתיח וכדומה.
  4. טעויות תרגום ותעתיק וסתם משפטים עילגים. אות מסדר הבירית תורגם מאנגלית בתור "סמל כוכב האביר בדרגת האצילות הגבוהה ביותר", ציור הדיוקן בתור "תמונת הפורטרייט"; משפטים משונים כמו "בגד המשי נבחר כהוראה ישירה של אמה המלכה האם אשר רצתה סאטן מבריק" מצויים בגרסה (הגהתי ל"האריג, משי עשיר בגוון שנהב, נבחר על ידי המלכה"); בֶּקלוּ שבסקוטלנד מופיעה כאן בתור "בקלאוך", דולגלאי שבוויילס היא "דולגלאו", ועוד. אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם.
  5. כמו כן, הסרתי מידע טריוויאלי בעליל ותיקנתי מעט ניסוחים.

יש להשיב את גרסתי העדיפה והרהוטה. ומצויות כאן עוד פסקאות שלמות, בעיקר על השמלה, שיש להגיה. ככלל, רצוי שמי ששליטתם באנגלית מוגבלת יזהרו ביותר כשהם מתרגמים. AddMore-III - שיחה 20:53, 20 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

Hila Livne התיחסותך בבקשה. בעיקרון מבחינת ההתנהלות כאן, כאשר מבטלים עריכה של משתמש אחר מנמקים את הסיבה לביטול בתקציר העריכה/דף השיחה. Assayas - שיחה 21:01, 20 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
הגרסה של AddMore עדיפה מבחינת ניסוח וסידור המידע. Eladti - שיחה 21:07, 20 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
שתי נקודות חשובות:
  1. הערך טרי, ואין בו גרסה יציבה. במקרה של מחלוקת אין לאף ניסוח יתרון. יש להשיג הסכמה בדיון או להסיר את החלק שבמחלוקת עד להסכמה.
  2. AddMore-III ביצע עריכה מנומקת. Hila Livne שחזרה את עריכתו ללא נימוק. זה שחזור אסור.
לפיכך, אני כרגע מחזיר את עריכתו המנומקת של אדמור. אם הילה מתנגדת לחלק זה או אחר מתוך עריכתו, עליה לנמק את ההתנגדויות, וכן מותר לה רק להסיר משהו שאדמור הוסיף, לא להחזיר ניסוח שלו לניסוח קודם שלה שהוא התנגד לו (כי, כאמור, הגרסה הקודמת אינה יציבה). Dovno - שיחה 22:18, 20 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
אני מקבלת את כל העריכות שעושים בערכים שונים, גם אני עושה שינויים ומתקנת טעויות, אבל למחוק 40% מהערך נראה לי קיצוני, גם אם נפלו כמה טעויות בערך עצמו. Hila Livne - שיחה 07:52, 21 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מרץ 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בחתונת הנסיכה אליזבת ופיליפ מאונטבאטן שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 04:30, 22 במרץ 2024 (IST)תגובה