שיחה:חדשות (תקשורת)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כמה דברים:
הפסקה "חשדות ראויות":
אני יכולה להבין שהשינויים בתחום זה היו נושא למחקרים שונים. כדי לדון ב"היסטוריה של החדשות" צריך לקחת מקורות רציניים, ולא משפט מפה ומשם מעיתונים כמו YNET. חיבור של כולם ביחד יצר סוג של מחקר מקורי.
מה שנכתב בפסקה זו, היה די טריוויאלי: העובדה שמגישים החלו להופיע בבגדים אופנתיים ובשיער צבוע. ראשית, אני מניחה שגם מגישי החדשות לפני עשרים שנה היו לבושים באופנתיות. כך שאיני מבינה מאיפה מגיעה הקביעה. שנית, שיער צבוע - היה בעבר אולי לא מקובל אך היו אינו נקרא דבר לא נאות, ומכאן מובן השינוי.
דבר נוסף: הפסקה עוסקת בהגשת חדשות ומתמקדת במהדורות המרכזיות. עד כמה שידוע לי, לא מוזכרים שם חדשות רכילותיות. העיסוק ברכילות היה קיים תמיד, ואיני יודעת מתי הוא נכנס למדיה הטלווזיונית. שוב, זה סוג מידע שיש להביא עליו מקור רציני.
הרשימה של אתרי החדשות בישראל: מיותרת. משום שהערך לא מתעסק באתרי חדשות, אלא בחדשות בכלל. באותה מידה אפשר לערוך רשימה אינסופית של אתרי החדשות, הערוצים, העיתונים ותחנות הרדיו. זה מיותר.
המשפט שעוסק ב"חדשות ראויות" הוא מעורפל ולא אומר דבר.
בנוסף, הערך עוסק לסירוגין בסוגי חדשות שונים, במקום לערוך סדר בעניין. וזו בעיה.
הפסקה: "חדשות מקיימות וסביבתנות החדשות" תלושה ולא מובן ההקשר שלה. לדעתי היא מתאימה לערך העוסק במקצוע העיתונות. • צִבְיָהשיחה • כ"ד באדר ב' ה'תשע"ד 11:35, 26 במרץ 2014 (IST)תגובה

הקישור לרויטרס[עריכת קוד מקור]

איני רואה ערך מיוחד בקישור זה על פני קישור לכל סוכנות ידיעות אחרת. קישורים חיצוניים מהערך הזה צריכים להיות לדעתי אולי לאתרים שמדברים על חדשות (נגיד אתר העין השביעית ודומיו) או למאמרים על חדשות, לא לסוכנות ידיעות. לא נראה לי שמישהו שירצה לצרוך חדשות יפנה לערך חדשות (תקשורת) בוויקיפדיה. אם לא תובע התנגדות אמחק את הקישור. Amitayzl - שיחה 01:02, 16 באפריל 2016 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בחדשות (תקשורת) שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 03:30, 14 בנובמבר 2022 (IST)תגובה