שיחה:החרצופים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אלמוני הוסיף לערך את המשפט "באינטרנט קיבל המושג משמעות נוספת: התחזות לכותב ידוע כלשהו בטוקבקים או בבלוגים, שנעשית בדרך כלל במגמה זדונית". מישהו מכיר את המשמעות הזו או שהיא בדויה? odedee שיחה‏ 22:33, 5 מאי 2006 (IDT)

האלמונימי צודק. עידן ד 22:49, 5 מאי 2006 (IDT)

הורדה מכאן התוספת: "באינטרנט קיבל המושג משמעות נוספת: התחזות לכותב ידוע כלשהו בטוקבקים או בבלוגים, שנעשית בדרך כלל במגמה זדונית. לדוגמה החרצוף "הצועד בנעליו" שמופיע כמעט בכל יום בתגובות של אתר הארץ ומתחזה לבלוגר הידוע בניק זה, על מנת להציג את דבריו בצורה מגוחכת ולהפחית מערכם." יתכן שזה לא מתאים לכאן, אך מה יהא על חרצופי האינטרנט? האם ייפקד מקומם בויקיפדיה?

שאלה טובה. בינתיים יש פה מלחמות עריכה, וחבל. עידן ד 08:57, 11 מאי 2006 (IDT)

ולא רק מלחמות עריכה.

הורדתי (שוב, ושוב, ושוב) את המשפט הזה, משום שאין לו קשר לתוכנית הטלוויזיה. זה שהמינוח משמש כסלנג בטוקבקים זה לא רלוונטי לתוכנית הטלוויזיה, ואם רוצים לאזכר את הסלנג הזה המקום הוא טוקבקים. מה גם שלא מדובר באיזה סלנג נפוץ להפליא, אלא במינוח שמשתמשים בו לעיתים די רחוקות. נדב 12:05, 21 מאי 2006 (IDT)
אני לא מכיר כלל את השימוש הסלנגי הזה, אבל ברור שאם הוא קיים, הוא קיים בעקבות התוכנית, וזהו מידע רלוונטי לגביה - אם התוכנית מכניסה מילים (כולל שמה) לשיח הציבורי, זו עובדה שראוי שתופיע בערך. עם זאת, ההתעקשות להוסיף שוב ושוב בלוגר מסוים מיותרת לגמרי, מריחה מפרסומת, ואותה גם אני מחקתי. odedee שיחה‏ 12:09, 21 מאי 2006 (IDT)
אני לא חושב שכל שימוש סלנגי בתוכנית ראוי לאזכור. מילא אם היה מדובר במשהו ממש מוכר, אז ניחא. האם היית מוסיף לפצצה את הביטוי פצצות לגבות? נדב 12:27, 21 מאי 2006 (IDT)
ובל נשכח את רסיסים לריסים. ולעניינו - המשפט נראה מיותר לחלוטין. דורית 12:32, 21 מאי 2006 (IDT)
לא, כי זו סתם מילה בשפה, והמילה לא עשתה דבר כדי להפוך לסלנג. אבל כששמו של אדם, או שמה של תוכנית, הופכים לביטוי קיים, יש מקום להתייחס לכך. ממש כמו שבשמעון פרס יש מקום לדבר על "התרגיל המסריח" ועל "חתרן בלתי נלאה" (כתבתי את זה בלי לבדוק אם הביטויים אכן מוזכרים בערך, ושמחתי לראות שכן). לגבי מוכר או לא, כבר אמרתי שלי אין הביטוי מוכר כלל, הסתמכתי פה על דברי עידן למעלה. odedee שיחה‏ 12:33, 21 מאי 2006 (IDT)

קואליציה / אופוזיציה[עריכת קוד מקור]

החלוקה החד משמעית של הפוליטיקאים לקואליציה ולאופוזיציה איננה מדוייקת. בעונות הראשונות הליכוד היה בשלטון והעבודה באופוזיציה, אולם בעונה האחרונה של החרצופים התהפכו היוצרות. נא לארגן את הדמויות אחרת ‏ΔΜΫ‏ • שיחה • 14:57‏, 26/08/2009 • ו' באלול ה'תשס"ט