שיחה:הו'אופונופונו

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לאדם שמחק את שמה של מורנה סימיונה מהערך הו'אופונופונו ולא מאפשר להחזיר את שמה:[עריכת קוד מקור]

אני מזמינה אותך לקורא כמה ספרים ומידע בנושא הו'אופונופונו.

שמה של מורנה סימיונה (Morrnah Simeona) תמיד מוזכר בכל הספרים שנכתבו בנושא הו'אופונופונו מאז תחילת שנות ה-80, ובכל השפות שתבחר לקרוא. אם תקרא אפילו קצת על הנושא, תבין.

שמה גם מופיע בכל הערכים המקבילים בויקיפדיה ובכל השפות ולא סתם, וגם בהרבה מאוד אתרים בשפות שונות שכותבים על השיטת ההו'אופונופונו.

מורנה היתה קהונה, דמות מוכרת בהוואי.

אם הייתה בודק הייתה יודע, שאי אפשר לכתוב על הו'אופונופונו מבלי להזכיר אפילו במעט את מורנה ושהערך מעולם לא שלם מבלי לתת קצת פרטים עליה, כל מתרגל הו'אופונופונו בהוואי ובעולם יעיד לך על כך,

אנא ממך, אתה מוזמן לבדוק!.

מאוד ברור שמי שמחק את הפיסקה עליה מעולם לא שמע על שיטת ההו'אופונופונו לפני.

חבל שאדם שלא מבין בתחום עורך ודואג גם שהמידע לא יוחזר.

כאן לא המקום לפרט את הביוגרפיה של גב' מורנה סיניונה. גילגמש שיחה 19:26, 15 בינואר 2022 (IST)תגובה
לא מדובר על ביוגרפיה, מדובר על השיטת ההו'אופונופונו המדהימה שלה, מוזמן לקרוא קצת את הערכים בשפות שנות של ויקיפדיה, ואולי אפילו ספר שנים על הו'אופונופונו. מורנה היא חלק בלתי נפרד מההו'אופונופונו של היום, כול מי שמכיר את השיטה יגיד לך את זה.
היא חלק מאוד חשוב מהתפתחות ההו'אופונופונו של היום, לא סתם היא קיבלה את "אות העוצר החי של הוואי", ולא סתם כשהיא נפטרה ההוואים הילידים ערכו לכבודה טקס פרידה מיוחד. ויש עוד כל כך הרבה אבל אתה לא מוכן לשמוע ולבדוק, וזה חבל זה פוגע באיכות ההערכים בויקיפידיה שאדם שלא בדק פרטים על הערך מחליט לבצע בו שינויים ולהוריד פרטים חשובים, חבל מאוד! Bosmat p - שיחה 19:41, 15 בינואר 2022 (IST)תגובה
אוקי. כתבת השיטה המדהימה, הוספת שבחים. הפסקתי להגיב. גילגמש שיחה 19:42, 15 בינואר 2022 (IST)תגובה
וואוו לכזאות תגובה לא מקצועית לא ציפיתי, לכן לא אכתוב עוד ולא אתרום לויקיפדיה, כי מי שאחראי משנה את הערכים מבלי לבדוק שמה שהוא עושה נכון, ואז הערכים לא מספיק טובים, חבל מאוד! @GHA
וההשקעה של מי שכתב והשקיעה בערך יורדת לטמיון. גם אני הפסקתי להגיב
בי!
בהצלחה Bosmat p - שיחה 19:52, 15 בינואר 2022 (IST)תגובה
בושמת, גילגמש צודק. ניסוחים באנציקלופדיה צריכים להיות מאוזנים ובעיקר, ובכן, אנציקלופדיים. אם תרצי, אשמח לעזור לך לנסח את הפסקה מחדש באופן שיהיה דומה יותר לזה שמופיע בגרסה האנגלית. GHA - שיחה 20:46, 15 בינואר 2022 (IST)תגובה
הגרסאות שנמחקו:
גרסה ראשונה:
==הו'אופונופונו האוניברסלי==
בשנת 1976, מורנה סימיונה, קהונה לאפאו, כוהנת, מרפאה בצמחים, התאימה את תהליך ההואופונופונו המסורתי של הסליחה הדדית משפחתית למציאות החברתית של ימנו. להבדיל מהתהליך שבוצע בעבר רק בקבוצות, מורנה הרחיבה את התהליך לתהליך של פתרון בעיות כללי מחוץ למשפחה וגם לתהליך של עזרה פסיכו-רוחנית עצמאית.
בנוסף כל התפילות בתהליך של מורנה מופנות אך ורק לאלוהים (הבורא האלוהי על פי מורנה), להבדיל מבעבר שההוואים הילידים התפללו למגוון אלים.
התהליך של מורנה סימיונה כמו במסורת ההוואית שם דגש על תפילה, וידוי, חרטה והחזר וסליחה הדדיים. אך בניגוד למסורת הוואי, מורנה מתארת ​​את בעיות כהשפעות של קארמה שלילית, היא אומרת ש"אדם צריך לחוות בעצמו את מה שעשה לאחרים". אנחנו הבוראים של נסיבות חיים שלנו, דרך "דברים שהבאנו איתנו מגלגולי חיים קודמים".
כל עוולה שקרתה נמצאת בזיכרון של האדם ומשתקפת בכל ישות וחפץ שהיה חלק כשהמקרה התרחש. מכיוון שחוק הסיבה והתוצאה מתרחש בכל תקופות החיים ובכל גלגולי החיים של האדם, מטרת ההו'אופונופונו של מורנה היא לשחרר חוויות קשות ושליליות מגילגולי חיים קודמים. לפתור ולהסיר את אותן החוויות הקשות מ"בנק הזיכרון" שלנו.
שעבודים קארמתיים מעכבים את התפתחות התודעה, כך שהניקוי הקארמתי הוא תנאי להרחבת התודעה. השימוש בתהליך הו'אופונופונו 14 השלבים אותו מורנה פיתחה בחייה ממיס ומפוגג את השעבודים הללו.
מורנה לעולם לא השתמשה במנטרה או בתרגילי התניה.
השיטה של מורנה מדברת על כך שיש בורא אלוהי אחד שמטפל בתחנונים או עתירות הבקשה האלטרואיסטיות של האדם. כאשר משתמשים בביטוי "וזה נעשה" בסיום התפילה, פירוש הדבר שעבודת האדם הסתיימה ועבודת האלוהים התחילה.
משמעות המושג "זהות עצמית" מסמל את זה שבין היתר במהלך התהליך של מורנה שלושת חלקי העצמי או שלושת האספקטים של התודעה מאוזנים ומחוברים יחדיו אל הבורא האלוהי.
בשונה מתפילות אגואיסטיות, תפילות אלטרואיסטיות כמו בתהליך ההו'אופונופונו של מורנה, בהן האדם מתפלל גם לשחרורם של ישויות וחפצים אחרים, מגיעות עד למישור האלוהי או לקוסמוס, בזכות הרטטים הגבוהים שלהן. מהמישור הזה תגיע למטה האנרגיה האלוהית או ה"מאנה", כשבכל המשתתפים האנרגיה האלוהית תהפוך את החלק הכואב בזיכרון, אשר נגרם מהפעולות השגויות, ל"אור טהור". כל המעורבים בבעיה זוכים לשיחרור הרוחני.
דרך שיחרור תודעה זה הבעיות יאבדו את האנרגיה שלהן ויתחיל הריפוי או האיזון. במובן זה, המאנה ("Mana") של סימיונה אינה זהה להבנה הפולינזית המסורתית של מאנה.
Pacifica Seminars - הוא ארגון שיסדה מורנה סימיונה בגרמניה, היא יסדה אותו כשהגיע לאירופה לערוך סמינרים וללמד את השיטה שלה במערב, פסיפיקה סמנרים בגרמניה עדיין קיים עד היום.
בפסיפיקה סמינרים גרמניה מלמדים את השיטה של מורנה סימיונה כפי שהיא שלימדה אותה בחייה, ללא שינויים וללא הוספות, הם מלמדים את תהליך הו'אופונופונו 14 השלבים אותו מורנה פיתחה.
גרסה שניה:
==הו'אופונופונו אוניברסלי==
בשנת 1976 קהונה מהוואי מורנה סימיונה (Morrnah Simeona) עידכנה את התהליך העתיק. מורנה התאימה את התהליך לזמן המודרני. התהליך כולל 14 שלבים, אותו כל אדם יכול לבצע בעצמו עבור הבעיות שלו. להבדיל מבעבר שהתהליך בוצע על ידי קהונה עכשיו כל אחד יכול לבצע את התהליך בעצמו ללא מתווכים. התהליך של מורנה כולל שיתוף פעולה בין שלושת חלקי העצמי שלנו - התת מודע, המודע והעל מודע (המשפחה הפנימית על פי מורנה).
=== קארמה ===
רבים בעולם מתרגלים את השיטת ההו'אופונופונו המעודכנת שלה השמה דגש על ריפוי הקארמה של האדם.
מורנה אמרה ש"אדם צריך לחוות בעצמו את מה שעשה לאחרים". כי אנחנו הבוראים של נסיבות החיים שלנו, דרך "דברים שהבאנו איתנו מגלגולי חיים קודמים". כל עוולה שקרתה נמצאת בזיכרון של האדם ומשתקפת בכל ישות וחפץ שהיו חלק כשהמקרה התרחש. מכיוון שחוק הסיבה והתוצאה מתרחש בכל תקופות החיים ובכל גלגולי החיים של האדם. מטרת ההו'אופונופונו של מורנה היא לשחרר חוויות קשות ושליליות מגילגולי חיים קודמים. לפתור ולהסיר את אותן החוויות הקשות מ"בנק הזיכרון" שלנו.
=== הבורא האלוהי ===
כל התפילות בהו'אופונופונו האוניברסלי מופנות אך ורק לאלוהים. כשעכשיו כל אדם, ללא עזרה של קהונה, יכול לבצע את התהליך והתפילות, שנשלחות כעתירת בקשה לבורא האלוהי. כי רק האלוהות יודעת מה הכי נכון עבורנו.
אשמח לשמוע את דעתך @GHA Bosmat p - שיחה 21:42, 15 בינואר 2022 (IST)תגובה
הגרסה הראשונה דומה ברובה לפסקה מתוך העמוד המקביל באנגלית
והגרסה השניה מתומצת עם מעט פרטים.
אשמח לשמוע אילו בעיות אתה מוצא וכיוון לשינוים הנחוצים
תודה @GHA Bosmat p - שיחה 22:27, 15 בינואר 2022 (IST)תגובה
מחכה לתגובתך @GHA אשמח לשמוע את הבעיות שאתה מוצא בטקסט, ולמה הוא נמחק Bosmat p - שיחה 09:29, 16 בינואר 2022 (IST)תגובה

יפה![עריכת קוד מקור]

ערך מעניין. נהניתי לעיין בו וללמוד על התרבות ההוואית א. א. אינסטלציה - שיחה 20:08, 15 בינואר 2022 (IST)תגובה