שיחה:דורסי יום

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

נראה לי של-Sagittariidae קוראים בעברית לבלריים, למין קוראים לבלר. מבקש אישור אצל בן-הטבע דליק כלבלב 14:37, 6 אוק' 2004 (UTC)

לפי מה שידוע לי אתה צודק, חוץ מזה שצריך לציין שלא לכול בעלי החיים יש שמות בעברית. למרבה המזל למשפחה הזאת יש. אוסיף אותה. בעל חי (לא בעל זבוב) 16:26, 7 אוק' 2004 (UTC)

בעיות במיון[עריכת קוד מקור]

ידוע לי שיש בעיות במיון של דורסי היום. לכן שמתי כאן את השיטות הידועות בעולם ואת השיטה שויקיפדיה משתמשת בה. אם אין זה מספק אתכם בידקו בויקיפדיה באנגלית (נעזרתי בה קצת), גם שם העניין מוזכר. בעל חי (לא בעל זבוב) 17:21, 7 אוק' 2004 (UTC)

כבר כתבתי פעמים על העניין הזה של בעיות במיון והוספת המשפחות החסרות, ובשני הפעמים מחקו אותו. אולי מישהו יכול להסביר למה? אחרי הכול זה די מעצבן שמוחקים משהו שכתבת ואני רק מנסה לעזור! בעל חי (לא בעל זבוב) 20:47, 15 אוק' 2004 (UTC)

רנן אדר, שלום לך!

למעלה ישנה תגית בשם "גרסאות קודמות". שם תוכל לראות מי שינה את הערך מאז ערכת אותו לאחרונה. במקרה דנן, אני אחראי לשינוי. לפני מאה שנה ויותר סברו שהשלך משתייך למשפחה נפרדת. כיום, נהיר לכול שהוא משתייך לנציים, אם כי, מתוקף החיים עצמם, תמצא ששינוי זה לא תמיד מוחדר לכתוב. בערך אודות השלך, ארשום זאת. הקונדורים אגב משתייכים לנציים.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית,


תודה רבה לבן הטבע!

אני שמח שעידכנת אותי בקשר לעניין הזה. כנראה שהגילוי ממש חדש כי אפילו בספרים הכי חדשים לא מצאתי עליו חומר. מאיפה אתה לוקח את המידע החדיש ביותר (אם יורשה לי לדעת)? בכול אופן, למה מחקת גם את כול המידע שהוספתי על בעיות במיון ואת תוכן העניינים? מחכה לתשובה. בעל חי (לא בעל זבוב) 18:54, 16 אוק' 2004 (UTC)

טבלת מיון[עריכת קוד מקור]

ניסיתי ליצור כאן טבלת מיון ע"י העתקה של הטבלה מהערך "בז צוקים" כמו שאני תמיד עושה כשאני רוצה ליצור טבלה כזו. אבל כנראה שצריך לעשות טבלאות שונות למינים, סוגים, סדרות וכו', כי הטבלה לא יצאה כמו שצריך. ניסיתי ללמוד תוך כדי עיון במדריך של ויקיפדיה לטבלאות, אבל לא מצאתי שם מידע מפורט על טבלאות כאלה. מי שיכול, שיוסיף טבלה וישים את התמונה של העיט הזהוב שכבר יש בתור תמונה בטבלה בבקשה. בעל חי (לא בעל זבוב) 12:33, 29 אוק' 2004 (UTC)


עוף דורס בלילה וביום יש שני סוגים של עופות דורסים.