שיחה:גלאי אקוסטי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

עמית, לא הבנתי את הערתך "עוד שכתוב כזה ואבדנו". מה הבעיה? Odedee 14:51, 24 אוקטובר 2005 (UTC)

ניתן להבין זאת בפשטות ע"י התבוננות בהבדלים בין הגירסה שלך לבין העריכה שביצעתי. ערך "משוכתב" אמור לא להכיל ניסוחים שאינם אנציקלופדיים ("הגלאי הוא בעצם", "התקן שיש בו"), צריכים להיות קישורים למושגים אקוטיים להבנת הערך, וללא תקלדות (כמו הסוגריים ששמת על הקטגוריה). עמית 15:00, 24 אוקטובר 2005 (UTC)
העריכה שלי, גם אם לא הביאה את הערך למצב מושלם (יש דבר כזה?), עשתה אותו סביר. את המשוב שלך יכולת לתת גם בצורה פחות בלתי נעימה. Odedee 15:21, 24 אוקטובר 2005 (UTC)
קודם כל בוא לא נריב על זה. שנית: גם במצבו הנוכחי, הערך עדיין לא אנציקלופדי, ולכן (לדעתי) הורדת הודעת השכתוב הייתה מיותרת, או לכל היותר היה צריך להחליף אותה בהודעת {{עריכה}}. בטח ובטח שלא היה צריך לבטל את הקצרמר: יש עוד הרבה מה לכתוב בערך.
עקרונית, לערך אנציקלופדי טוב צריך להיות "שלד" חזק. הערך צריך להכיל מידע מלא, גם אם לא מפורט לחלוטין. במקרה דנן חסר פרק על סוגי הגלאים עם תקציר של עיקרון הפעולה, תמונה של גלאי ורצוי גם חתך עם הסבר פעולתו, פרק שסוקר את ההתפתחות של הגלאים, אולי גם דוגמאות לכמה דגמים של יצרנים רציניים, וחשוב מאוד - קישורים לשפות אחרות. עמית 15:48, 24 אוקטובר 2005 (UTC)