שיחה:אשבל (קיבוץ)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מתוך הכרתי את התחום, פירטתי יותר על העימות אשבל-סכנין. באם יהיו טענות כנגד כתיבתי, אבקש לפרט אותן בדף זה.

אלון 17:31, 30 ינו' 2004 (UTC)

כמו כן, אל-עף שרוב התוכן לקוח מהאתר של הקיבוץ, אין מדובר בעבירה על זכויות יוצרים, בערבות שלי. אלון 17:32, 30 ינו' 2004 (UTC)

אין טענות חוץ מהכותרת של הסעיף הזו שלא ממש מתאימה. ומאיפה ההיכרות עם הנושא אם אפשר לשאול? eman 19:52, 30 ינו' 2004 (UTC)


חברים יקרים!

הערך הזה והערכים תנועת בוגרים, חברת הנוער אשבל והמרכז לקיום משותף אשבל נמחקט על ידי, וזאת מכיוון שהוא למעשה העתקה של מידע. כאשר הוספתי את המידע לאנציקלופדיה, היה זה בהסכמתם המלאה של כותבי המידע, אך עתה הם הסירו את הסכמתם רטרואקטיבית.

גם אילו על-פי דקויות חוקיות המאמר המלא "קביל" באנציקלופדיה, אני מבקש מוך הגינות (ומתוך חשש ליחסי החברתיים בקיבוץ...) למחוק, בהתאם לאי-הסכמת כותביו המקוריים.

בכל מקרה, אין חשש לכל עבירה של זכויות יוצרים בכתיבתי בוויקיפדיה, אני מקפיד ביותר על הנושא ואיני כותב בפזיזות.

התנצלותי עם כל נפגע אפשרי.

אלון 14:46, 16 מרץ 2004 (UTC)

מחקתי את כל הערכים שמחיקתם התבקשה, כולל אשבל, ואחר כך יצרתי מחדש את הערך אשבל, ובו כמה עובדות בסיסיות ביותר על אשבל, כפי שהופיעו בפסקה הראשונה של הערך אשבל שנמחק. זה מידע שאינו מוגן, ואינו מכיל מידע אישי או סודי, ולכן אבקש לא למחוק אותו. אשבל הוא יישוב על מפת הארץ, וראוי לערך כמו כל יישוב אחר. דוד שי 21:09, 16 מרץ 2004 (UTC)

hakotev lo hechlit im sachnin hu kfar o hi ir.

הוספתי עידכונים קטנים.

כמו כן, הסרתי את המונח "דו-קיום" שכן הוא לא מדויק - דו קיום הוא חיים ללא הפרעה זה בצד זה, בעוד ש"קיום משותף" הוא חיים המכילים מעורבות הדדית.

אלון

התנועה המיישבת[עריכת קוד מקור]

מה פתאום התנועה המיישבת היא האיחוד החקלאי? בטוח? לא שיניתי כי אני לא באמת יודעת אבל לא נשמע לי הגיוני. --מיתרפ - שיחה 15:11, 27 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

שינית את המונח "שכנים בעיר סח'נין" ל-"גורמים בעיר הסמוכה סח'נין", מכיוון שהביוי "גורמים הוא מדוייק יותר. ההגדרה "שכנים" מכלילה יותר מדי - רבים משכנינו בסח'נין דווקא תומכים בקיבוץ אשבל בזכות המרכז לקיום משותף ורבים מאוד בסכנין אדישים לנושא, חלקם מכירים רק בקושי את הקיבוץ.

כמו כן, שיניתי את שם העיר "סכנין" ל-"סח'נין" כדי ליצור אחידות בערך. קשה לתרגם את שם העיר לעברית, ומתוך כל המועמדים (סכנין, סחנין, סח'נין) האחרון נראה לי המדוייק ביותר.

אלון שכטר

קיבוץ אשבל[עריכת קוד מקור]

הועבר מ-שיחת משתמש:DMY
שלום!

כחבר קיבוץ אשבל אני יכול להעיד בוודאות גמורה כי האיחוד החקלאי אינו התנועה המייסדת של הקיבוץ.

הגוף שייסד את ההיאחזות היה צה"ל והגוף שאיזרח אותו והפך אותו לקיבוץ היה התק"ם או הנוער העובד והלומד (הדעות פה חלוקות, אני מנסה לברר), גם אם בלמ"ס כתוב אחרת.

האם יש דרך לשנות את הערך?

אלון שכטר

כך לפי טבלת 2006 של למ"ס, ראה תא R907‏ השתייכות ארגונית שוטפת = 10. לפי טבלת באורים, בחוצץ "השתייכות אירגונית": 10 = האיחוד החקלאי.
אפשר בהחלט לתקן, כך שלהבא בוט היישובים יתעלם מנתוני למ"ס בנושא זה, ראה שיחה:כליל, השאלה היא לאיזה ערך לתקן ? נא בחר ערך אחד מתוך טבלת הבאורים - חוצץ "השתייכות אירגונית". ‏ΔΜΫטרם התאושש מחופשת ויקישיחה • 18:33, 05/09/2008 ו' באלול ה'תשס"ח

דומני שהפתרון הוא בכך שממשלת ישראל או הסוכנות או שתיהן גם יחד אינן מעוניינות בהקמה רשמית של יישובים חדשים (או לפחות לא היו מעוניינות בשנת ההקמה), משיקולים של יחסים עם ארה"ב, יחסי תורמים וכו' וכו'. הפתרון היה לאזרח את אשבל ולהגדירה כהרחבה של היישוב הקיים אשחר (כך בתב"ע, אם אינני טועה). התנועה המיישבת של היישוב הקיים אשחר היא אכן האיחוד החקלאי.

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (פברואר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באשבל (קיבוץ) שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 17:23, 24 בפברואר 2023 (IST)תגובה