שיחה:אריה הספרייה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת Shai-WMIL

ספר מקסים ביותר, אבל הערך שלו - קצת פחות... אני מניחה שהוא נכתב במסגרת מיזם חינוכי כלשהו של העמותה, אבל צריך לבחון אותו ללא משוא פנים. "הערך החינוכי" של הספר? אני סבורה שהמחבר והמאייר היו מתפלצים לשמע ההיבט הזה; זה לא ספר שעיקרו "מסר חינוכי". ספרות טובה - וכזה הוא הספר דנן - לא מתיימרת ולא מנסה להעביר מסר, היא טובה מספיק כשלעצמה. לעומת זאת היה כדאי לציין את מבחר הפרסים בהם זכה הספר (בוודאי אוסיף זאת בעצמי, אם כותב.ת הערך לא תעשה זאת לפני). במצב הנוכחי הערך נראה כמו הכנה לפעילות פדגוגית, וחבל שכך. סיון ל - שיחה 09:43, 12 במאי 2023 (IDT)תגובה

עכשיו אני גם רואה שחלקים מהערך פשוט מועתקים מהכתבה בהארץ... סיון ל - שיחה 10:23, 12 במאי 2023 (IDT)תגובה
@משתמשת:Ruti-WMIL, אני ראי את הערותיי כאן וגם בהקטר שרצה לנסוע לרומא. סיון ל - שיחה 14:15, 14 במאי 2023 (IDT)תגובה
שלום סיון ל ותודה על המשוב! אני מקווה ששלומך טוב בימים אלה. ברשותך אני עונה בשמי ובשם רותי. במיזמי החינוך של ויקימדיה ישראל נכתבים מאות ערכים מדי שנה בתהליך מובנה המובל על ידי המורים, אשר מצדם מונחים על ידי צוות העמותה. אחוזי הקליטה גבוהים ביותר (קרובים ל-100%). יחד עם זאת, מטבע הדברים, ניתן לשפר חלק ממאות התוצרים. אם יש לך הערות שקל ליישמן אנחנו מזמינים אותך לעשות זאת (כפי שאכן הצעת, באופן מוערך ביותר מבחינתנו) - ואם לא, את מוזמנת ביותר להעיר בדפי השיחה כפי שעשית, בתקווה שעורכים אחרים ישלימו את המלאכה. בכל מקרה, ניקח לתשומת לבנו את הדברים שכתבת ונבחן אם ניתן לשפר את תהליך העבודה שלנו בעזרתם.
לגבי השאלות האם לספרי ילדים יש ערך חינוכי, והאם סופרי ילדים מכוונים להעברת ערכים חינוכיים -חיפוש גוגל מהיר שערכתי מעורר אצלי את הרושם כי שיש כאלה שיענו עליהן בחיוב (בין היתר בקרב חוקרי התחום בעולם האקדמי), ואני מרגישה שקטונתי מלהכריע בדיון זה.
לסיום שוב תודה על המשוב ועל האכפתיות. בברכה, Shai-WMIL - שיחה 12:53, 15 במאי 2023 (IDT)תגובה