שיחה:אסטרטגיה צבאית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת Effib בנושא ערכי צה"ל

שלום לכולם, ראיתי עכשיו שאתם משתדלים להמנע מקצרמרים אז אני מתנצל על קוצר היריעה ומבטיח להרחיב בהקדם.. (כנראה ברגע שיהיה לי קצת יותר ותק ואני לא אחשוש לעשות שטויות). אשמח גם אם תבהירו לי גם מה בדיוק העמדה שלכם בנוגע לתרגום קטעים מויקיפדיה זרה (למרות שאני לא שלם לחלוטין עם הערך הזה שם).

ליאור 11:17, 2 אוקטובר 2005 (UTC)

שלום ליאור, ניתן לתרגם מויקיפדיות זרות תוך מתן קרדיט בתקציר לויקיפדיה הזרה. בנוסף, מומלץ בהחלט להצליב נתונים כדי לבדוק שכל הכתוב שם נכון. בברכה, דורית 11:27, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
כמו כן, כדאי לבדוק מה כתוב בערכים אחרים בוויקי על מנת לגלות בהם טעויות ולהגיע לנוסח אחיד. גילגמש שיחה 11:50, 2 אוקטובר 2005 (UTC)

באתי לבקר בערך[עריכת קוד מקור]

ולהוסיף בו קצת, סבלנות עם העריכה אני עורך מחדש עבודה שכתבתי לפני כמה זמן בנושא. --Titus 18:45, 30 מאי 2006 (IDT)

לא הייתי רוצה לקפוץ להאשמות, ואני באמת לא יודע מה טיב ה"עבודה" שכתבת, אולם הטקסט נשמע לי (מהזיכרון) כאילו הוא לקוח מילה במילה מתוך אסטרטגיה: מהות, יעדים, אמצעים של חנן טל. אני לא בטוח בקשר לתוכן, אבל ראשי-הפרקים מתאימים למה שאני זוכר וגם הטקסט נראה מוכר מאוד, כך שנדמה לי שמדובר בהפרת זכויות יוצרים.

בעבודה[עריכת קוד מקור]

מה שכתוב פה זה פרק ראשון מספר מסוים, מילה במילה, וזה אפילו לא הפרק הכי רלוונטי. אני עובד עכשיו על התרגום של הערך הלא-רע בויקיפדיה האנגלית, יהיה מוכן בעוד מספר ימים. יובלשיחה 19:49, 19 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

ערכי צה"ל[עריכת קוד מקור]

ערכי צה"ל הם נחמדים וחשובים מאוד כהנחיה לחייל הפשוט, אבל הם בהחלט לא קשורים לאסטרטגיה צבאית ולהתנהלות של אוגדות ופיקודים. הסרתי. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם19:45, 6 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה