שיחה:אנדוסקופיה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 שנים מאת חזרתי בנושא אנדוסקופיה

מי ראוי להיות בקטגוריה?[עריכת קוד מקור]

ראיתי שהערכים גסטרוסקופ ולפרוסקופיה נמצאים בקטגוריה של טכניקה רפואית. לדעתי הם למעשה תת בדיקות וסוגים של טכניקת האנדוסקופיה, שרק היא צריכה להיות בקטגוריה הזו, ואילו כל הבדיקות האחרות צריכות להיות בתת קטגוריה "טכניקת אנדוסקופיה", הלא כן?--אפי ב.שיחה • 10:52, 21 אוקטובר 2005 (UTC)

לדעתי אתה צודק לגבי גסטרוסקופיה, שהיא סוג של אנדוסקופיה, אבל דומני שלפרוסקופיה מצדיקה התייחסות אחרת הואיל ואינה רק טכניקה של בדיקה באמצעות אנדוסקופ אלא שיטה ניתוחית חדשנית וקטגוריה בפני עצמה.

לדעתי תת קטגוריה אנדוסקופיה צריכה להיווצר. כיום ישנם ערכים שיכולים להכנס לתת הקטגוריה האמורה היא כשיטות איבחון רפואית והן כשיטות פולשניות רפואיות.

לא רק רפואי[עריכת קוד מקור]

אני מאמין שהשימוש הרפואי באנדוסקופיה הוא אכן העיקרי, אבל הוא לא היחידי - נעשה בו שימוש בסילוק פצצות, בתכנון מודלים אדריכליים, וכתחליף לחפירה ארכאולוגית (חלקים של הפירמדות נחקרו בלי שאף אחד יכנס אליהם). דניאל צבישיחה 18:46, י"ח בשבט ה'תשס"ט (12.02.09)


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 17:54, 3 במאי 2013 (IDT)תגובה

אנדוסקופיה[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:ייעוץ לשוני
שלום, כשהמילה מנוקדת – יו"ד אחת או שתיים? חזרתישיחה 23:30, 26 באוקטובר 2019 (IDT)תגובה

כשהמילה מנוקדת, רק יוד אחת דגושה. כשאינה מנוקדת, לפי כללי הכתיב המלא של האקדמיה - שתיים, אבל הרבה יותר מקובל עם יוד אחת. Amikamraz - שיחה 08:31, 27 באוקטובר 2019 (IST)תגובה
תודה, מעביר לדף השיחה של הערך. חזרתישיחה 09:35, 27 באוקטובר 2019 (IST)תגובה

סוף העברה