ראיו מחדאונדה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ראיו מחדאונדה
Rayo Majadahonda
מידע כללי
שם מלא קלוב דה פוטבול ראיו מחדאונדה
כינוי Majariegos
תאריך ייסוד 1976
אצטדיון סרו דל אספינו, מחדאונדה, מדריד
(תכולה: 3,376)
נשיא אנריקה ודיה
מאמן אנטוניו איריונדו
ליגה סגונדה דיויסיון
www.rayomajadahonda.com
תלבושת
תלבושת בית
תלבושת חוץ

קלוב דה פוטבול ראיו מחדאונדהספרדית: Club de Fútbol Rayo Majadahonda, או בקיצור CF Rayo Majadahonda) הוא מועדון כדורגל ספרדי מהעיר מחדאונדה, שבקהילה האוטונומית של מדריד. המועדון נוסד בשנת 1976 ומשחק כיום בסגונדה דיויסיון, ואצטדיונו הביתי הוא אצטדיון סרו דל אספינו, המכיל 3,376 מושבים.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראיו מחדאונדה נוסדה בשנת 1976, ונרשמה ישר בפדרציית הכדורגל של מדריד. המועדון שיחק בליגות האזוריות עד שנת 1987, כאשר העפיל לראשונה לטרסרה דיויסיון.

המועדון ביסס את מעמדו בליגה הרביעית עד עונת 1996/1997, שבה העפיל המועדון בפעם הראשונה בתולדותיו לסגונדה דיויסיון ב'. אחרי כן באו שתי ירידות ליגה רצופות, אך המועדון חזר מיד לליגה הרביעית בשנת 2000. מלבד מעונת 2003/2004 שבה שיחק המועדון בליגה השלישית, את כל העונות הבאות בילה המועדון בליגה הרביעית עד שנת 2015, שבהובלתו של אגדת המועדון המאמן אנטוניו אירינדו, העפיל המועדון בחזרה לליגה השלישית לאחר 11 שנים.

ב-27 במאי 2018, ראיו מחדאונדה העפילה בפעם הראשונה בתולדותיה לסגודנה דיויסיון, לאחר שניצחה 0–1 את קרטחנה בחצי גמר הפלייאוף של מסלול אלופות הבתים בסגונדה ב', על ידי שער עצמי של השחקן מיצ'ל סבקו, וראיו עלתה לגמר פלייאוף האלופות (שבו שתי הקבוצות עולות ליגה, אך המנצחת במשחק מוכתרת כאלופת הסגונדה ב') נגד מיורקה. בגמר הפסידה ראיו מחדאונדה 1–3 למיורקה בסיכום שני המשחקים. וכל זאת עם אנטוניו אירינדו כמאמן הקבוצה.

עונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שחקנים נבחרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ראיו מחדאונדה בוויקישיתוף