משתמש:Taniakarasik3/מרזיה ביסוגנין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מרזיה ביסוגנין (נולדה בתאריך 21 לאוקטובר 1992), ידועה בכינויה מהיוטיוב “קיוטיפאימרזיה" (CutiePieMarzia) היא יוטיוברית איטלקיה.

סירטוניה נכון לחודש אוגוסט 2016 השיגו יותר מ510 מיליון צפיות, והערוץ שלה עומד כרגע על כמעט 7 מיליון רשומים.

חייה האישיים:[עריכת קוד מקור | עריכה]

מרזיה ביסוגנין (marzia bisognin) נולדה בתאריך 21 לאוקטובר 1992 בונציה שבאיטליה נכון לעכשיו, מרזיה גרה עם בן זוגה פליקס שלברג, (שידוע בכינויו מהיוטיוב כפיודיפאי) ועם שני כלבים, מאיה ואתגר, בברייטון שבבריטניה.

פליקס ומרזיה התחילו לצאת באוקטובר 2011 כאשר החבר הכי טוב של מרזיה- דיאזו ראה את אחד הסרטונים של פליקס בסוף מאי, ושלח לה את הסרטון באימייל. היא חשבה ששלברג היה נורא מצחיק ושלחה לו הודעה בסוף יוני 2011, שם היא רשמה שהיא נורא נהנתה מסרטונים שלו ושהיא חושבת שהם נורא משעשעים ושהוא נורא מצחיק. הוא רשם לה בחזרה תוך זמן קצר והם התחילו לדבר בפייסבוק, עד שפליקס החליט לטוס משוודיה לאיטליה כמה פעמים מאוגוסא לאוקטובר 2011. מרזיה עברה לגור איתו בשוודיה לכמה זמן עד 2012, כאשר פליקס עבר לסאן פאבלו, איטליה. בזמן שהם היו שם שניהם גרו בבית הוריה של מרזיה.

היא הייתה בחו”ל הרבה פעמים, הפעם השניה שלה הייתה לוס אנג'לס: ממאי 16, 2012 עד מאי 21, 2012 עם פליקס. לאחר מכן השניים, בין השלישי לדצמבר לשביעי לדצמבר 2013, הם טסו לחופשה בברייטון, באנגליה. במהלך אפריל 2013 הזוג עבר לגור בלוס אנג’לס לחודש, ובקיץ 2013 הם עברו לגור בברייטון, אנגליה שם ביקרו לא מזמן.

קריירה:[עריכת קוד מקור | עריכה]

יוטיוב:[עריכת קוד מקור | עריכה]

.סרטוניה של ביסוגנין ביוטיוב מפוקסים יותר על אופנה, יופי, איפור, סרטים, ספרים ואפילו טיפה משחקים. למרות שהיא איטלקיה, מרזיה מדברת אנגלית בסירטוניה, בשביל שיותר צופים יוכלו לראות ולהנות מסירטוניה.

קיוטיפאימרזיה (CutiePieMarzia) זה אחד הערוצים הכי גדולים ונצפים שעוסקים באופנה ויופי, והערוץ מקבל יותר מ 16 מיליון צפיות בחודש בלבד.

צופיה של מרזיה הם לרוב נשים בנות 13-24 שמשתמות בשרטוניה של ביזוגנין כמדריך. היא קוראת לצופיה מרזיפאנס .

חוץ מליצור סרטונים לערוץ שלה, מרזיה גם דיבבה כמה דמויות בסרטים מצוירים.

מיזמים אחרים:[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעקבות ההצלחה שלה ביוטיוב, ביסוגנין הצליחה להוציא קו של בגדים ונעליים, ספר אימה ואפילו קופסה חודשית.