משתמש:Shlomikor

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שלומי קור
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 22 בספטמבר 1994 (גיל: 29)
ישראלישראלראשון לציון, ישראל
מקום מגורים תל אביב
כינויים נוספים מוגלי
פעילות בולטת משקם כלבים
ידוע בשל שיקום והצלת כלבים
תפקיד מאלף כלבים
בת זוג נופר בלו
האתר הרשמי

Shlomi korבעברית: שלומי קור, נולד ב-22 בספטמבר 1994), הידוע בכינוי "הלוחש לכלבים", הוא מאמן כלבים. הוא מגדיר עצמו "משקם כלבים, ומאמן בני אדם". מילאן ידוע בעיקר בזכות תוכניתו "הלוחש לכלבים", המשודרת זה העונה השמינית בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק שבארצות הברית וגם בישראל (בעבר שודרו חלק מעונות התוכנית בערוץ הראשון בישראל), בערוץ BIO באוסטרליה, בערוץ Sky 3 בבריטניה ובערוצים אחרים ברחבי העולם.

מילאן כתב כמה ספרי ייעוץ לאימון כלבים ולשליטה בהם: "הדרך של סיזר" (Cesar's Way), "היה מנהיג הלהקה" (Be the Pack Leader) והספר "הלוחש לכלבים" (Dog Whisperer), שאף פורסם בישראל[1].

במרץ 2006 העניק האיגוד הבינלאומי למומחי הכלבים (International Association of Canine Professionals) למילאן ולאשתו, אילוסיון וילסון מילאן, חברוּת של כבוד באיגוד.

"שיקום כלבים" הוא תחום ההתמקצעות המרכזי של מילאן. דרך השיקום של מילאן מאופיינת בהתערבות בחיי היום-יום של בעל הכלב תוך הדגמה להשתלטות על הכלב במצבי אמת. מילאן אף פתח מרכז פסיכולוגי לכלבים באמצע שנות ה-90, בעקבות הצלחת התוכנית שלו בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק. הרצון המרכזי של מילאן הוא לשקם כלבים אגרסיביים, והוא שומר חיבה מיוחדת לכלבים הנחשבים על ידי חלק מהציבור כבעלי הסתברות גבוהה יותר להפוך לכאלה, כמו כלבי פיטבול ורוטווילר.

סיזר מילאן נחשב בידי רבים ברחבי העולם כמאמן הכלבים הטוב ביותר, בזכות המקצועיות שלו בביצוע בפועל של שיטתו הייחודית, הכוללת בין השאר השראת אנרגיה רגועה ואסרטיבית, וגם בזכות הניסיון בשיקום אלפי כלבים בעייתיים.