משתמש:Offer.s.z

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום לכולם

אם הגעתם עד הנה כנראה שהנושאים שכתבתי עליהם מעניינים אתכם, מהצד השני כנראה גם שאתם חלוקים עלי, קינאת סופרים עשויה להרבות חוכמה אם היא מתנהלת בנימוס ובצורה עניינית, תכונה החסרה לעיתים קרובות במקומותינו.

אשמח להתמודד עם כל הערה, מידע או שאלה ולא אתבייש להודות בטעויות כשיהיו.

כמה מילים עלי בהקשר הויקיפדי :

"מה תרצה לעשות שתגדל, שאלה שכזאת מבלבלת ואני לא יודע בכלל"

                            מילים עדנה פלג

כמו רבים מכם מערכת החינוך בישראל הייתה עבורי חווית ילדות טראומטית, חלף זמן רב עד שגיליתי שאפשר ללמוד גם אחרת, בצורה עצמאית המשלבת מחקר ובנושאים המעניינים אותך ולא בהכרח "חשובים". מאז אני עוסק בהפצת ה"תגלית" בהתלהבות רבה במידה משתנה של הצלחה, ויקיפדיה היא אחד הערוצים המוצלחים ביותר ללימוד עצמי, המגשים את ערך השוויון בין בני האדם ולא משאירו כאותיות מתות במסמכים מצהיבים.

מאז גיליתי את חדוות הלימוד (יש דבר כזה, שימו לב בפעם הבאה שתהיו בחברת ילדים קטנים להתנהגותם כאשר הם מבינים משהוא בפעם הראשונה הם צוחקים), מספר מוסדות מכובדים הביעו את נכונותם להעניק לי תארים בתחומי הביולוגיה ומנהל עסקים, אילו אגיע לטכס חלוקת התעודות, מכיוון שלא הגעתי לטכסים התעודות נשארו אצלם אך החלק שלא שכחתי מהידע אצלי.

מוסדות אחרים שאינם אקדמאים העניקו לי ידע מזדמן רב בנושאים הקשורים למזרח התיכון וארץ ישראל.

הארכיאולוגיה והיסטוריה הינם אהבות ישנות אצלי מאז שהייתי קובר בגינה בובות של אחותי וחושף אותם יחד איתה בחפירה ארכיאולוגית, בין שאר הדברים אני עוסק כיום במחקר בתחום שבין הארכיאולוגיה לבוטניקה ככלי להבנת שינויי אקלים, קשרי מסחר וחילופי תרבות.

לצערי יש רק 24 שעות ביממה ובראש סדר העדיפויות עומדת משפחתי כך שפרויקט זה נמשך הרבה מעבר לזמן הצפוי.

עופרOffer.s.z - שיחה 18:39, 20 באוגוסט 2010 (IDT)