משתמש:Kazrikoz/Call of Duty: Advanced Warfare

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:לשכתב

פרמטרי חובה [ נושא ] חסרים

יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: תרגום מכונה.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף.
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: תרגום מכונה.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. שכתוב

Call of Duty: Advanced Warfare הינו משחק וידיאו אקשן-יריות מגוף ראשון שהופץ ע"י Activision ופותח ע"י Sledgehammer Games, המשחק יצא ב4 לנובמבר 2014 ל-Microsoft Windows, Playstation 3,Playstation 4, Xbox 360 ול-Xbox One.


שגיאות פרמטריות בתבנית:משחק

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

קריאת החובה: לוחמה מתקדמת
"Call of Duty: Advanced Warfare"
כללי
סוגה פעולה, יריות, גוף ראשון
פיתוח Sledgehammer Games
הוצאה לאור Activision
הפצה Activision
סדרה Call of Duty
דרישות תוכנה
מנוע משחק IW Engine
פלטפורמות Xbox One Xbox 360 Microsoft Windows Playstation 3 Playstation 4
מדיה דיסק אופטי, עותק דיגיטלי
המשחק הקודם Call of Duty: Black Ops 3
המשחק הבא אין כרגע

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מתקדם לוחמה, כמו השיחה אחרת של כותרי Duty, מוצגת בפרספקטיבה בגוף ראשון יורה. המשחק כולל כמה שינויים משמעותיים; בניגוד לתשלומים אחרים, מתקדם לוחמה אינה משתמשת בתצוגה מסורתית ראש בראש (HUD); במקום זאת, כל המידע מועבר לשחקן באמצעות תחזיות הולוגרפית מהנשק המצויד. Gunplay הכללי נותר ללא שינוי, מלבד מכניקה חדשה, כגון תנועות 'Exo'. תנועות Exo אלה מבוצעות מהשלד החיצוני, שיכול להגביר, מקף, ולקפוץ שמים. המשחק הוא ראשון בסדרת Call of Duty, שמאפשרת לשחקן לבחור סוגים שונים של נשק קונבנציונלי; לדוגמא, המשחק כולל כלי נשק קונבנציונלי רגיל, אבל השחקן יכול לבחור להשתמש בלייזר או נשק אנרגיה מכוון, אשר שניהם יש תכונות שונות. בנוסף לתנועות Exo, המשחק כולל יכולות Exo שונות, כגון Exo גלימה, אשר מאפשרת לשחקנים להפוך שקופים להתגנבות לתקופה של זמן.

קמפיין[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקמפיין לשחקן יחיד כולל תו אחד בלעדי לשחק, ג'ק מיטשל, בניגוד לדמויות רבות בשיחה הקודמת של משחקי Duty. זה עושה שימוש בסצנות מראש שניתנו לחתוך קולנועי, דומות לCall of Duty: Black Ops II, סיוע בהיבט לספר סיפור של הקמפיין. אחרי כל משימה, השחקן מקבל סכום מסוים של נקודות שדרוג שניתן להשתמש כדי לשדרג את חליפת Exo או נשק. השחקן יכול לשדרג זיהוי, שריון, התנגדות, רימון טקטי, קטלני, ספרינט, רתיעה, נרתע, לטעון, מטרה מהירה, וסוללה. לגמרי, יש צורך 22 נקודות כדי לשדרג את כל מערכת שדרוג Exo. כמות נקודות שניתנות נקבעה על ידי ביצועי שחקנים במשימות. השחקן יכול להרוויח נקודות נוספות על ידי השלמת צד מטרות ספציפיות, שאחד מהם הוא איסוף לאיסוף 'אינטל' של המשחק. השחקן יכול לעבור בין רימונים שונים, אשר כולם בעלי יכולות שונות במובהק.

רב משתתפים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מלבד תנועת Exo, מרובה מתקדם של לוחמה שומר דמיון מסוים לשיחה הקודמת של כותרי Duty. פיק 10 המערכת בשחור Ops II תשואות כפיק 13, המאפשר לשחקנים להרים נשק, קבצים מצורפים, הטבות ולהבקיע-פסים בסך של 13 נקודות הקצאה. ציון-פסים גם לשדרוג עם מודולים שונים, המאפשרים ליכולות / אפקטים נוספים, בעלות ציון נוספת. מתקדם לוחמה מציגה גרסאות נשק, המכילות נתונים סטטיסטיים שונים בהשוואה לכלי נשק בסיס. זה מאפשר משחק להכיל מעל 350 כלי נשק, שתי הגרסאות וגרסאות בסיס. טיפות אספקה ​​מאפשרות לשחקנים להרוויח הילוכים חדשים דרך לשחק את המשחק. התוכן של כל טיפת אספקה ​​הוא אקראי, ויכול לנוע בין גרסאות נשק לפריטי התאמת שחקן, כמו גם נקודות בונוס ניסיון זמן (XPS). שחקנים יכולים להשלים אתגרים יומיומיים להרוויח טיפות אספקה.

מצב הישרדות[עריכת קוד מקור | עריכה]

Exo ההישרדות הוצגה לראשונה כמצב משחק שיתופי מתקדם של לוחמה. נחשב לגרסה חדשה של מצב ההישרדות מלוחמה מודרנית 3, Exo ההישרדות מאפשרת עד ארבעה שחקנים לעסוק במשחק מבוסס גל נגד אויבי שליטת AI. שחקנים יכולים לבחור מתוך ארבעה סוגים שונים של Exo, המעניקים יכולות שונות וציון-פסים. נשק וציון-פסים יכולים להיות משודרגים לאורך כל משחק. לאחר מספר מסוים של סיבובים, שחקנים מקבלים יעדים לביצוע, כגון הגנת מיקום, או איסוף אינטל מאויבים נפלו. השלמת היעדים להעניק שחקני נקודות בונוס שדרוג; לא השלים אותם לגרום לשחקנים שנענש, כגון שיש חליפות Exo באופן זמני נכים או הפעלת צריחי ביטחון עוינים. Exo הישרדות הוא שיחק במפות מרובה של המשחק, עם סך של 13 מפות divived לארבע שכבות. כל שכבה יכולה להיות נעולה על ידי משחק הנדבך הקודם ולשרוד מספר מסוים של סיבובים.

מצב זומבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

Exo זומבים הקניטו ראשון בסוף "התפרעות" Exo הישרדות המפה, והוכרזו באופן רשמי עם חבילת הרס להורדה תוכן (DLC). המשחק כולל זומבים לנצל חליפות EXO, נותן להם יותר יכולת תמרון. מצב משחק כוכבי חמש דמויות מותג חדשות.

Exo זומבים משחק באופן דומה למצב המשחק המקורי זומבים שכבר הוצג בשיחות של Treyarch של משחקי Duty מאז Call of Duty: World at War: עד ארבעה שחקנים צריכים לשרוד מול גלים אינסופיים של אויבים מתים, עם מסע סיפור אופציונאלי, או ביצת פסחא, שניתן לעשות זאת בכל עת במהלך משחק. שחקנים לצבור נקודות על ידי פציעה ו / או הריגת זומבים, ולהשתמש בנקודות אלה כדי לפתוח דלתות / מכשולים ברורים, או לקנות כלי נשק והטבות חדשים לחיזוק הסיכוי שלהם לשרוד. שחקנים יכולים גם לרכוש חליפות exo במצב המשחק, המאפשרים להם לנצל את התנועות חדשות. סוגים שונים של זומבים נמצאים במשחק, כוללים זומבים מטען שהגבירו את מהירות תנועה, ואלקטרו-מגנטיים זומבים (EMZs) שיכול להשבית חליפת Exo השחקנים בסמיכות. עם שחרורו של חבילת Reckoning DLC, מצב הארדקור חדש בשם "תכונה כפולה" היה גם הציג, אשר יכולה להיות נעול רק על ידי שסיים את מסע הסיפור של "Descent" הסופי המפה. בתכונה כפולה, כמעט כל אלמנטי HUD יוסרו (למעט דלפק הנקודה), יש לי זומבים יותר בריאות ורק לתת נקודות לשחקנים על מוות, שחקנים מקבלים רק חיים אחד בכל סבב, והוא שיחק את המשחק עם שחור ולבן לסנן לחקות סרטי אימה.

המפה הראשונה זומבים Exo, "ההתפרצות", שוחררה כחלק מחבילת מפת Havoc DLC. המפה השנייה, "הזיהום", שוחררה כחלק מחבילת DLC עלייתם. המפה השלישית, "ספק", שוחררה כחלק מחבילת העליונות DLC. המפה הסופית, "Descent", שוחררה כחלק מחבילת Reckoning DLC.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:משחקי מחשב קטגוריה:משחקי וידאו קטגוריה:משחקים