משתמש:Kazriko/Dying Light

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Dying Light הינו משחק וידאו מסוגת פעולה-תפקידים מגוף ראשון, המשחק הוכרז במאי 2013 ויצא ב27 בינואר 2015 ל-Microsoft Windows, Linux, Playstation 4, Xbox One.


שגיאות פרמטריות בתבנית:משחק

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

אור גוסס
Dying Light
כללי
תאריך הוצאה 27 בינואר 2015
סוגה פעולה-תפקידים
פיתוח Techland
הוצאה לאור Warner Bros. Interactive Entertainment
הפצה Warner Bros. Interactive Entertainment
דרישות תוכנה
גרסה 1.6.2
מנוע משחק Chrome Engine 6
מצבי משחק שחקן יחיד, מרובה משתתפים
דירוג 75/100
פלטפורמות Microsoft Windows לינוקס פלייסטיישן 4 Xbox One
המשחק הבא Dying Light 2
דרישות מערכת
מעבד Intel I5-2500 3.3GHz / AMD FX-8320 3.5 GHz
זיכרון 4GB RAM
כרטיס מסך Nvidia GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6870
מקום פנוי 40 GB
בקרים עכבר ומקלדת

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

Dying Light הוא משחק אפוקליפסת זומבים מגוף ראשון המתרחש בעולם פתוח, שחקנים לעבור סביבה עירונית רחבה מוצפת על ידי מגיפה אכזרית, הדחה העולם לאספקה ​​ויצירת נשק כדי להגן על האוכלוסייה נגועה גדלה עם דגש כבד על מכניקת פארקור, המאפשרים לשחקנים לבצע פעולות כגון טיפוס מדפים, קופץ מן הקצוות, הזזה, קופצת מגגות לגגות ורוכסן בטנה. מכניקת פארקור חלה גם על לחימה. שחקנים יכולים לבצע פעולה כגון כאשר עוסק לחימה עם אויבים לבעוט שחרר. [5] וו מתמודד גם בהשתתפות במשחק, המאפשרים לשחקנים לטפס מבנים ולנוע בין מקומות במהירות.

המשחק ברובו תגרה מבוססת עם רוב נלחם באמצעות נשק תגרה. ישנם יותר מ -100 כלי נשק שניתן להשתמש בי ויותר מ -1000 אפשרויות נשק כאשר שחקנים מתחילים לעצב כלי נשק חדשים. יש לי התגרה-נשק אורך חיים מוגבלים ויהיה מושפלים וסופו של דבר נשבר אם השחקן משתמש בהם לקרב במשך זמן רב. שחקנים יכולים לתקן את נשק במספר מוגבל של פעמים. נשק Crafting דורש מרכיבי crafting כגון חלקי גזה ומתכת ותכנית, אשר ניתן מפסולת או שנרכשו מחנות. רובים גם בהשתתפות במשחק, אבל שחקנים רק ירוויחו גישה אליו במחצית השנייה של המשחק. עם זאת, תחמושת היא לעתים קרובות מאוד נדירה.

אור גוסס מכיל מחזור יום ולילה דינמי. במהלך היום, השחקן צריך לצאת וללקט עבור אספקה ​​לשלוח בחזרה לאזורים בטוחים. הם יכולים להגדיר מלכודות, להציל את הניצולים אקראיים, ועושים את דרכם להצנחה. הנגועים הם איטיים, אדישים, ונראים בקלות, מאפשרים לשחקן פשוט עושה את דרכם בעברם, אבל הסכנה שלהם גדלה במספרים. שחקנים יכולים גם להשתמש במלכודות סביבתיות, כגון קוצים וגדרות חשמליים להרוג נגוע. מעצב משחק עופרת מאצ'יי Binkowski ציין כי זמן יום יימשך כ 64 דקות, ואילו בשעתי הלילה יימשכו כ -7 דקות. המשחק כולל גם מערכת מזג אוויר דינמית, הכוללת מגוון רחב של מצבים כגון ערפל, גשם, רוח ומערכת תאורה המבוססת על פיזיקה ו.

בלילה הנגוע להפוך להיות הרבה יותר מסוכן. ללא אור יום, החושים של נגוע להיות יותר חריף ומדויקת. הם להשיג את היכולת לרוץ אחרי השחקן וגדלו נזק, כמו גם את היכולת לקפוץ ולטפס מבנים כמו השחקן. על מנת ששחקנים להימנע ממגע, הם צריכים להשתמש ב'הישרדות Sense "כדי לאתר את נגוע בחושך להישאר מחוץ לדרכם. אם הבחין ומנסה להימלט מרודפיהם, שחקנים יכולים להשתמש הסחות דעת ומלכודות כדי להקטין את מספרם. שחקנים יכולים להשתמש בקול כדי לפתות את האויבים. ההגנה העיקרית של השחקן נגד הנגוע היא אור אולטרה סגול, אשר מאט אותם.

מגוון רחב של פעולות באור גוסס יכול לעזור לשחקנים לצבור נקודות ניסיון. עיסוק בלחימה עם אויבים יעזרו לשחקנים לצבור נקודות חשמל, תוך ביצוע תנועת פארקור יכול להרוויח נקודות זריזות. השלמת משימות, אתגרים ומשימות יעזרו לשחקנים לצבור נקודות הישרדות. אם השחקנים מרוויחים ניסיון, הם יכולים להוציא נקודות מיומנות על עץ מיומנות ולשדרג את הדמות לשחק עם מיומנויות חדשות. במהלך שעות היום, אם האופי של השחקן נהרג, נקודות הישרדות ינוכו. לעומת זאת, אין טעם הישרדות ינוכה אם האופי של השחקן נהרג בלילה. כל נקודות הניסיון תהיינה גם שיפרו אם השחקן בוחן בלילה.

על 1 אוקטובר 2014, Techland הודיע ​​שלא תהיה מעל 50 שעות של משחק בגרסה המלאה של המשחק כולל את כל התוכן להורדה.

רב משתתפים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מקוון מרובים כולל עד 4 שחקנים במצב Co-op. בEGX 2014, מעצב משחק הראשי מאצ'יי Binkowski גילה שיהיו אתגרים ברחבי העולם עבור שחקנים לעסוק לחוויה. שני אתגרים היו לראווה עם אחד להיות מאבק להרוג כמה שיותר נגוע ככל האפשר ולהיות אחרים מירוץ להצנחה. הקמפיין של המשחק הוא גם לשחק באופן מלא בקו-אופ משחק mode.The מציע תכונה מרובה סימטרית. יש מצב משחק המכונה "להיות זומבי" שמאפשר לשחקן לשחק כחזק ורבי עוצמה נגוע נקרא האנטר לילה מסוים ולהצטרף העולמות של שחקנים אחרים. השחקנים שמשחקים כמו בני אדם המוטל עם הורס את הקינים הנגועים ולשרוד התקפות שבוצעו על ידי האנטר הלילה.

קטגוריה:משחקי Xbox One קטגוריה:משחקי פלייסטיישן 4 קטגוריה:משחקי מחשב