משתמש:Eden rozenberg/יצחק סרגיו רוסס רומרו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קטגוריה:עורכי דין

===בבקשה- הערה לבודק, אנא אל תמחק את הדף, שלח הודעה והבן שהייתי חייב לפרסם את הדף אני ימשיך לערוך בעוד כמה שעות בתודה מראש.===[עריכת קוד מקור | עריכה]

יצחק סרגיו רוסס רומרו - הערך עוסק באישיות שייצגה קשר מקסיקני-ישראלי, בנוסף הערך מציג את תפקידיו הנוספים שהשפיעו על יחסי יראל-מקסיקו ועל התפקידים בהם כהן,

יצחק סרגיו רוסס רומרואנגלית: Isaac Sergio Rosas Romero, חי בין השנים 3 יוני 1940 - 11 ספטמבר 2005) היה עורך דין מקסיקני. היה המנהל השני של הפקולטה ללימודים הגבוהים ששמה היה, א.נ.א.פ אראגון (באנגלית: ENEP Aragon) כיום, הפקולטה ללימודים גבוהים אראגון , במשך השנים 1978-1986. בתקופת כהונתו במוסד זה נבנתה תשתית בעיקר של נדלן שכיום נחשבת לחלק מהקמפוס האוניברסיטאי.

בשנת 1962 הפך לבוגר הפקולטה למשפטים, באמצעות התזה המקצועית שלו "הפסקת אש", ובאמצעות המלצה מהמורה שלו במהלך לימודיו אדולפו מרטינז דל וולה (מלועזית: Adolfo Martínez del Valle), הוא הרוויח את התואר לשם כבוד לפילוסופיה מאת אוניברסיטת אוטונומה דה קוראטרה (מלועזית: Autónoma de Querétaro). הוא גם היה פרופסור אורח באוניברסיטה האוטונומית של טמאוליפס, טמפיקו קמפוס ובקולג' אנאואק (כל אלו ברחבי מקסיקו, באזורים בהם מתקיימים לימודים ברמה גבוהה.). היה בנוסף לכל אלו שופט פלילי בכיר בעיר קויואקן (מלועזית: Coyoacán), וכן גם השופט העשרים וחמישה במספר של הבית המשפט המחוזי הפדרלי.

כאן יופיע תוכן הערך. ניתן לחלק זאת באמצעות כותרות כדלהלן.

תקופת ניהול האוניברסיטה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נבחר על ידי הוועד המנהל של UNAM ביום ה- 20 בפברואר של שנת 1978 על ידי שלישיה המורכבת מנבחרי האוניברסיטה.זאת בעקבות ההתפטרות של מנהלו הראשון של הקמפוס, המהנדס פבלו אורטיז. במהלך כהונתו, התקיימה הבנייה של רוב הבניינים שמרכיבים עכשיו הקמפוס, כמו גם ההגדלת הספרייה, הגדלת האודיטוריום José וסקונסלוס, העממי, שנקרא "הפיל הלבן". בשנת 1982 הוא חנך את הפסל של מתיאס גריץ הידועה יותר בשם "המגדלים" של אראגון. בשנת 1983 נחנך תיק העבודה של אראגון ENEP .

בשנת 1984 הוא סיים את ביצוע המסירה של "הטובים ביותר-עבודות בית ספר המחקר" 2.

חילופים אקדמיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1979 ביקרו בבית הספר, שר המסחר של אוסטריה, ונציב הסחר פרנץ דורן. בשנת 1980 בית הספר קיבל ביקורה של משלחת ממשלת הרפובליקה העממית של פולין, עם מטרה של יצירת הסכמים לשיתוף פעולה של תורת המינהל הציבורי, וליצירת חוק השירות הלאומי, כמו גם בית הספר קיבל ביקור של גופים אזוריים של חברי הארגון של מדינות אמריקה, שביקרו את בית הספר כדי ללמוד על ביזור. באותה השנה, נחנכה בקמפוס חנות ספרים, כמו גם הקמפוס קיבל מממשלת ונצואלה, באמצעות השגריר שלה יוסף נרי אשר תרם ספרים, ספרים אשר הגדילו את המלאי בספריה מספר 5.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

יצחק סרגיו יתחתן ונולדו לו שלושה בנות. פאולה רוסס לנדרוס, סנדרה רוסס לנדרוס, ומריה אנטוניטה רוסס לנדרוס הידועה יותר בכינוי פינקי. כאשר נפטר היה לו נכד אחד, עדן רוזנברג רוסס.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם סופר, שם ספר, שם הוצאה, תאריך הוצאה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]