משתמש:Dangling Reference/בירורים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

איפה ואיפה בחסימה[עריכת קוד מקור | עריכה]

המדובר במשתמש:Dangling Reference. הנל ידוע בעריכותיו המוטות, הלא תקינות והפולמוסיות בעיקר בערכים בעלי אופי פוליטי. משתמש זה מוסיף באופן עקבי טקסט בעל אג'נדה פוליטית או תומך באג'נדה קיימת בערכים.

בעבר, היו לו ויכוחים רבים עם האנציקלופדיסט, שהוא התאום שלו מן הצד הימני של המפה הפוליטית. אמנם אנציקלופדיסט נחסם, אך הנ"ל טרם וזה מפתיע. במיוחד אם נתייחס לעובדה שהנ"ל הוא הרי אותו קול ציון שהיו לו כינויים אחרים שזכרוני לא מעלה אותם כעת. אין ספק שמדובר במשתמש בעייתי המשתמש בפלטפורמה שמעניק לו האתר לעשיית מעשים לא תקינים.

לא רק מוסיף הנ"ל תוכן פולמוסי או לא נייטרלי לערכים (או פועל לשימורו של תוכן קיים) אלא גם מעורב בריבים רבים מספרים עם משתמשים רבים. מהסיבות האלה אני חושב שצריך לדון על פעולותיו של משתמש זה. אני לא סבור שכרגע יש הכרח לחסום את המשתמש, אך יש להבהיר לו בצורה שלא משתמעת לשתי פנים שהתנהגותו אינה קבילה. גילגמש שיחה 18:38, 29 ביוני 2011 (IDT)

לתשומת לבך, ”הדף מיועד לטיפול בתלונות ממוקדות העוסקות באירוע אחד או יותר מן העבר הקרוב”. עידושיחה 18:43, 29 ביוני 2011 (IDT)
גילגמש - אתה מתכוון מן הסתם לאלגוריתמיקאי (שיחה | תרומות | מונה).
עידו - דומני שגילגמש קובל על זה שרק משתמש אחד שנאבק במאבקים הפוליטיים נחסם, ואילו תאומו מהצד השני של המפה הפוליטית לא נחסם (ורק כדי להסיר ספק: חסימתו של האנציקלופדיסט היא מן המוצדקות שהיו בוויקיפדיה העברית). קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:18, 29 ביוני 2011 (IDT)
עידו, קבל תלונה מאוד ממוקדת:
  1. אם Dangling Reference הוא אכן קול ציון ושאר שמותיו החסומים, הרי שגם Dangling Reference צריך להיחסם.
  2. אם Dangling Reference אינו אחד משרשרת השמות של הטרול המאוהב ביולי תמיר (קול ציון ושמותיו האחרים) הרי שזה לא הוגן שעל פעולות כמעט זהות לחלוטין קול ציון נחסם לצמיתות שוב ושוב (כל פעם בשם אחר) ואילו Dangling Reference אינו נחסם. לכן יש לחסום אותו לצמיתות.
האם זה מספיק ממוקד?. עִדּוֹ - שיחה 20:24, 29 ביוני 2011 (IDT)
ברוקולי - ההשוואה אינה במקומה, משום שאין מדובר באותו דפוס פעילות.
eddau - ידוע שמשתמש Dangling Reference הוא קול ציון הוא האלגוריתמקאי. לו אחד משמות המשתמש האחרים היה חסום לצמיתות, כפי שאתה טוען וטוען בלי לטרוח לבדוק, מן הסתם גם משתמש זה היה נחסם.
"הטרול המאוהב ביולי תמיר" - להבדיל מ"המשתמש שמתעב אותה ומטה את הערך בלי הרף לכיוון השני"? עידושיחה 20:34, 29 ביוני 2011 (IDT)
כל דבר שרשמתי בערך יולי תמיר היה מגובה בסימוכין ברורים. זה שבמקרה אני מתעב אותה, זה לא רלוונטי. אני הייתי זה שטורח לקרב את מה שכתוב בערך למה שכתוב בסימוכין ואילו החבורה הזו, בסנגור הקבוע של דוד שי, טורחת לסדר לפרופסור תמיר תדמית רחוקה מהסימוכין ומהעובדות. זה שהתדמית הזו במקרה חיובית ולא שלילית, זה לא רלוונטי. עִדּוֹ - שיחה 20:40, 29 ביוני 2011 (IDT)
ומה עם סימוכין לשגיאות שלך בדף זה? עידושיחה 20:42, 29 ביוני 2011 (IDT)
אני מתנצל על זה שלא הצלחתי להאמין, שמי שחוזר שוב ושוב אל אותה מלחמת עריכה, במשך שנים, בכל פעם בשם משתמש אחר, לא מקבל אצלכם חסימה לצמיתות. אני מאוד מתנצל על זה שהייתה לי הערכה גבוה מדי אליכם. פשוט לא חשבתי שכזו נקודה צריך לבדוק בכלל.
לכן אני חוזר במשנה תוקף על בקשתי לבדוק את הקשר בין Dangling Reference לבין כל משתמשי ויקיפדיה הותיקים. מאוד מעניין אותי לדעת איך פעולות כל כך לא הוגנות זוכות לכזו תמיכה גורפת. האמת, אפשר לצמצם את הבדיקה למפעילי המערכת ומפעילים לשעבר. מעכשיו הכול יהיה בדוק במקום להניח, בצורה כל כך מרושלת, שיש למישהו בכלל כוונות טובות. עִדּוֹ - שיחה 20:51, 29 ביוני 2011 (IDT)
טענה כזו, במקרה שלך, עשויה להיות חרב פיפיות. עידושיחה 20:56, 29 ביוני 2011 (IDT)
על מה אתה מדבר בכלל?. עִדּוֹ - שיחה 21:34, 29 ביוני 2011 (IDT)

דיון זה אינו מוסיף כבוד לגילגמש ול עִדּוֹ. טוב יעשה עִדּוֹ אם יפרוש ממנו. גילגמש יביא תועלת רבה אם יבקש את סגירת הדיון שפתח. דוד שי - שיחה 21:52, 29 ביוני 2011 (IDT)

דוד, אני בכלל לא משוכנע שהגעת לכאן כדי להגן על הכבוד שלי. בכל מקרה, אם אתה כבר פה, אולי תסביר אחת ולתמיד למה קול ציון זוכה להגנתך השיטתית. בהצלחה!. עִדּוֹ - שיחה 21:59, 29 ביוני 2011 (IDT)
תגובות כמו אלו של דוד שי ושל עידו אינן מוסיפות כבוד לאף אחד מהם (אתם החלטתם לחקות אחד את השני בכוונה דרך אגב או שזה סתם יצא ככה?). דנגלינג רפרנס/קול ציון/אלגוריתמיקאי (ורק אלוהים יודע איזה עוד שמות יש לו) הוא אחד המשתמשים המזיקים והמתוחכמים ביותר שפעלו בויקיפדיה. העובדה שדוד מגן עליו אינה מפתיעה. דוד אוהב משתמשים מהסוג שלו. אין שום הבדל בין האנציקלופידיסט לדנגלינג מלבד דעותיהם הפוליטיות. בעצם יש הבדל מרכזי אחד שהוא האחראי לכך שדנגלינג עדיין איתנו ואף מותח ביקורת על משתמשים שמנסים לעקוף חסימות (שיא החוצפה). דנגלינג חכם יותר. כאשר הויקיפדים מבינים שהוא משתמש בעייתי שכל מטרתו כאן היא להטות ערכים והמפעילים מתחילים לחסום אותו הוא דואג להיעלם לכמה חודשים ואז לפתוח חשבון חדש. אכן השיטה עובדת כפי שתגובתו של עידו מוכיחה לנו. יורי - שיחה 00:25, 30 ביוני 2011 (IDT)
הבירור הזה נראה כמו כתב חידה. תלונות קשות מאוד מחד גיסא והתחמקויות חמקמקות כצלופח חלקלק מאידך גיסא. ניר 121 - שיחה 01:51, 10 ביולי 2011 (IDT)

סוף העברה