משתמש:עילאי ב/פרבל פלייס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של עילאי ב.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של עילאי ב.


Purble Place (בתרגום מילולי לעברית: "פרבל פלייס") היא חבילה של שלושה משחקי מחשב . [1] היא פותחה על ידי Oberon Media עבור Microsoft, הוצג ב- Windows Vista והוא כלול גם ב- Windows 7 . החבילה יותר לא זמינה החל מ- Windows 8 .

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

Purble Place הוצג בפומבי ב- Windows Vista build 5219, [2] [3] יחד עם Chess Titans ו- Mahjong Titans .

משחקים ב-Purble Place[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאוסף יש מסך בית אחד המציע שלוש חבילות של משחקים: Purble Pairs, Comfy Cakes ו- Purble Shop . [4]

פרבל זוגות - Purble Pairs[עריכת קוד מקור | עריכה]

Purble Pairs הוא משחק זיהוי תבניות וזיכרון בדומה לריכוז . המטרה היא לפנות את הטבלה בכמה שפחות פניות. ככל שרמת המיומנות מתקדמת, המשחק מתזמן, גודל הרשת גדל, ומשתמשים בתמונות דומות יותר. לרמת המתחילים יש רשת אחת בגודל 5x5, לבינוני יש שתי רשתות בגודל 6x6, ולמתקדם יש ארבע רשתות בגודל 8x8 לפתרון לכל משחק (שמרוק, לבבות, פרצופיי סמיילי או גומי). בנוסף לליצן שמוצא אוטומטית התאמה נוספת של קלף חשוף, מספר זוגות מיוחדים קיימים ברמות הגבוהות יותר: כמו קלף של תחנת בלילת העוגה ב- Comfy Cakes שמערבב את הלוח בעת התאמה, שעון שמוסיף עוד זמן לטיימר, ו-Comfy Cakes Chef שמוצא ומתאים אוטומטית זוגות קלפים המכילים עוגות. בונוס מטבע הצצה מאפשר לשחקן לחשוף את כל הקלפים הנותרים למשך מספר שניות, אך כל קלף שנחשף בצורה זו נספר כתור. המשחק הזה אינו זמין בגרסה 0.4.

עוגות נוחות - Comfy Cakes[עריכת קוד מקור | עריכה]

Comfy Cakes הוא משחק תיאום עין יד. המטרה היא למלא הזמנות במאפייה על ידי הרכבת עוגה שתתאים למפרט עוגה נתון בטלוויזיה, על ידי שליטה על מסוע שמביא את העוגה לתחנות שונות. מרכיבי העוגה כוללים צורות של תבנית עוגה (מרובעת, עגולה או בצורת לב), טעם הבלילה (תות, שוקולד או וניל), 3 שכבות לעוגה (אדום, ירוק או לבן), ציפוי אופציונלי (תות, שוקולד או וניל), וקישוטים אחרים (למשל ניתן לפזר סוכר על גבי העוגה, ובמקרים נדירים יותר, מורחים להבות על עוגות קרות כדי ליצור זיגוג חלק). אם העוגה לא תואמת את המפרט בטלוויזיה, השחקן נענש והעוגה נזרקת לפח. אם השחקן שולח שתיים או שלוש פקודות שגויות, המשחק נגמר. לאחר שמספר מסוים של הזמנות נכונות נשלחות לקופסה, השחקן מנצח במשחק והניקוד מוצג בטבלה. הציון הסופי תלוי במספר העוגות שנאפו, במספר ההזמנות השגויות שנשלחו וביעילות השחקן באפייה. ברמות גבוהות יותר המפרט הופך מורכב יותר ויש לייצר מספר עוגות במקביל על מסוע אחד. השחקן מכין כ-5 או 6 עוגות באחת מדרגות הקושי. כאשר אתה לא מקבל את התכונות בנייר הפלסטיק, המחשב אומר לך שהמעבר אסור.

חנות הפרבל - Purble Shop[עריכת קוד מקור | עריכה]

Purble Shop הוא משחק שובר קודים. המחשב קובע את הצבע של עד חמש תכונות (עליון, עיניים, אף, פה ובגדים) המוסתרים מהשחקן. אתה יכול לבחור מתוך מבחר של צבעים (אדום, סגול, צהוב, כחול או ירוק), וניתן להשתמש בצבע פעם אחת, מספר פעמים או לא להשתמש. לאחר מכן, השחקן מנסה להסיק או לנחש את צבעי התכונה הנכונים במספר מוגבל של ניחושים (לא זמין בדרגת קושי למתחילים). ישנן שלוש רמות קושי: ה-מתחיל, עם שלוש תכונות בשלושה צבעים אפשריים; 3 3 = 27 פתרונות אפשריים שונים, בינוני עם 4 4 = 256 פתרונות, ומתקדם עם 5 5 = 3125 פתרונות. רמת המתחילים והבינוניים הם משחקי ניחושים שבהם לאחר כל מהלך המחשב אומר לשחקן אילו פריטים היו נכונים, כך שיש מעט מקום לניכוי. ברמה המתקדמת המחשב לא אומר לשחקן אילו פריטים ספציפיים היו נכונים, מדווח רק על ספירת הבחירות בצבע ובמיקום הנכון, ועל ספירת הבחירות בצבע הנכון אך במיקום הלא נכון. רמה זו דומה למשחק היתדות הצבעוני Mastermind שבו הצלחה דורשת חשיבה לוגית (אם כי, יש סיכוי קטן להצליח באמצעות ניחושים ברי מזל).  

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:משחקי Windows קטגוריה:משחקי וידאו משנת 2007 קטגוריה:Windows

  1. ^ "Purble Place - Microsoft Windows Vista Games, Page 2". Windows.about.com. 2013-06-24. אורכב מ-המקור ב-4 באוקטובר 2013. נבדק ב-2013-06-30. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ Clyman, John (13 בספטמבר 2005). "Inside Windows Vista Build 5219". PC Magazine. Ziff Davis. נבדק ב-4 במאי 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ Paul Thurrott (2010-10-06). "Microsoft Windows Vista Build 5219 (Community Technical Preview 1) Review | Product Review content from Paul Thurrott's SuperSite for Windows". Winsupersite.com. אורכב מ-המקור ב-2013-10-04. נבדק ב-2013-06-29.
  4. ^ James Yu (24 ביולי 2006). "A Look at Windows Vista Installed Games, Page 3". GameSpot. CBS Interactive. אורכב מ-המקור ב-15 ביוני 2013. נבדק ב-2013-06-30. {{cite web}}: (עזרה)