משתמש:גלייכער/דף שיחה בדיון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

איומים בדף שיחתי[עריכת קוד מקור | עריכה]

מדבריך כאן אני מבין שאתה "בונה לי תיק". ובכן, מי שגר בבית זכוכית לא כדאי לו להטיל אבנים. בשלב ראשון אני דורש שתפנה למפעילים בבקשה שימחקו את הדף הפוגעני הזה. מלבד זה אתה חושב משום מה שתוכל להתקיף אותי ללא מעצורים, למשל כאן וכאן. עד עתה הבלגתי. אם תמשיך בקו הזה סביר להניח שתצטרך לתת דין וחשבון על התנהגותך. נרו יאירשיחה • כ"ט באב ה'תשע"ח • 10:32, 10 באוגוסט 2018 (IDT)

יאיר! אין לי ענין להתעסק איתך, אין לי זמן לשרוף על וויכוחים וחיכוחים איתך. מוטב היה אם לא היית דורך אולי עם עלבונות אישיות מרגע הראשון שפתחתי חשבון כאן.
אולי אני בונה תיק אבל אני לא תופר תיק, יש הבדל.
דף הנזכר הוא יומן ביטולים אישי וציינתי לעצמי כמה מראה מקומות עם הבנה אישי על מציאות הדברים בלי כוונה לפגוע בך, אין פה שום דבר חדש, כל מה שכתוב פה יש גם בדפי שיחה שלך ושלי ושל הערכים פה אני רק שומר לעצמי מראי מקומות לחלקם. אם הביטולים והשחזורים והחזרה 'לגירסאות יציבות' שלך ממש מוצדקים אז אין לך ממה לפגוע. אולי מהכותרת של הדף? אם אתה נפגע מזה אני מרשה לך להעביר את הדף למשהו נטרלי כמו משתמש:גלייכער/רנ1 או משתמש:גלייכער/פרשת לך לך און לשם אחר שתבחר לך (נייטרלי)
אני מוכן לבקש ממך סליחה מחילה וכפרה אבל בשום אופן לא על חשבון שתמשיך לעקוב אחרי ולבטל כל פיפס שלי, יש מספיק משתמשים עם טובת הויקי קרוב ללב שלהם שיכולים "להציל את הויקי מ'גלייכער', בוא נראה אותך עם דגש חזק, להתאפק לחצי שנה מלדרוך עלי, יש לך מה להעיר? בבקשה בדף השיחה.
סוף דבר, הלוואי שהמצב ישתנה, בינתיים זה לא כולה בידיים שלי, אני לא עוקב אחריך אתה עוקב אחרי, תפסיק והכול ייפסק. אני מוכן לקחת את הצעד הראשון, בוא נגיד שאני ידון אותך לכף זכות, אח"כ תוריד את הביקורת כלפי ואח"כ אולי אמחוק כל מיני דברים שכתבתי ואתה לא אוהב אותם. --גלייכער - שיחה 17:48, 10 באוגוסט 2018 (IDT)
אין לי כוונה לנהל משא ומתן. אסתפק בכך שלא ביטלתי כל פיפס, להד"ם. יש לך זמן עד שבת לפנות למפעילים. אם לא תפנה אפנה אליהם אז בעצמי. נרו יאירשיחה • כ"ט באב ה'תשע"ח • 18:12, 10 באוגוסט 2018 (IDT)
אני לא מועמד למבחן, וודאי שלא על ידך. תבצע עריכות לא אנציקלופדיות/נטולות מקורות - תשוחזר. יכול שעל ידי, יכול שעל ידי אחרים. שבת שלום. דגש חזק - שיחה 18:32, 10 באוגוסט 2018 (IDT)
שבת שלום. --גלייכער - שיחה 19:08, 10 באוגוסט 2018 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

שבוע טוב גלייכער, כל עורך חדש בוויקיפדיה זוכה לליווי של מתנדבים ותיקים שמתעניינים באותם תחומי עניין, עריכותיו מופיעות בדרך כלל ברשימת המעקב שלהם וכך הם יכולים לסייע לך וללמד אותך מנסיונם על סגנונה המיוחד של ויקיפדיה שהקנה לה את שמה הטוב. לכן, אל לך לראות בעזרה זו משום נסיון למעקב מיוחד אחריך או רצון להכשילך בהתנדבותך. כך או כך כללי ההתנהגות ההכרחיים לקיומה של קהילת מתנדבים אוסרים על כל טיעון לגופו של אדם, ודורשים ממך לענות או לא לענות לגופן של טענות ועריכות. אני בטוח שזה לא יהיה קשה לך ותוכל לחזור לדרך המלך. המשך ההתנהלות הנוכחית שלך תביא בהכרח לחסימתך גם אם אתה צודק. מרחב הערכים הוא הבייבי (בבת העין) של ויקיפדיה ולכן אם מישהו ותיק ורגיל רואה בו עריכה קלוקלת הוא מבטל אותה מיד ואחר כך מסביר בדף השיחה, ולכן הדרישה לעשות הפוך מכך אינה מקובלת. שבוע טוב. ואת והב בסופה, אני צופה לך ולנרו עתיד משותף מזהיר. ולמזהיר ולנזהר שלומים יתן כמי נהר. ביקורת - שיחה 23:50, 11 באוגוסט 2018 (IDT)

שוב גלייכער כתב עליי שקרים והתקפות אישיות כאן. נרו יאירשיחה • ד' באלול ה'תשע"ח • 00:31, 15 באוגוסט 2018 (IDT)
מגיב כדי שלא יאמרו "מתוך שלא ענה שמע מינה דניחה ליה" ואני ממשיך לשתוק. ראה שם ב"גרסאות קודמות". --גלייכער - שיחה 00:35, 15 באוגוסט 2018 (IDT)
בכללות - זה נורא מביך, מה שהולך כאן. אולי תתכתבו על זה במייל או משהו? אתם רק מלכלכים ברבים אחד את השני בכי התו השמיניהבה נשוחחתובנות 01:07, 15 באוגוסט 2018 (IDT)
משתמש:ביקורת, לצערי גלייכר ממשיך באותו דפוס פעילות תוקפני, למשל כאן וכאן. אם לא די בכך, הוא מחפש הזדמנויות לנקום עד כדי שחזורים בתחומים שאין לו בהם עניין, כולל הפרעה למלחמה בטרולים. ייתכן שהיית אופטימי מדי. נרו יאירשיחה • י"ג באלול ה'תשע"ח • 16:52, 24 באוגוסט 2018 (IDT)
כאן זה לא המקום לדון בחילוקי דיעות על עריכות ספציפיות, גש בבקשה לדף השיחה של הערך ופתח דיון לפני שאתה בונה טאוריות וקובע עובדות מסולפות. לא תצליח להכשיל אותי. --גלייכערשיחה: • י"ג באלול ה'תשע"ח • 17:32, 24 באוגוסט 2018 (IDT)
הוא לא מדבר על עריכות ספציפיות כמובן. ואם כבר נפגשנו, קראתי פניני שפר שלך על "אנציקלופולוגיה" או שטות דומה, ואני מוצא לנכון לתת לך טיפ: לא כדאי ללמוד מאלפסי מה אמור להיות כתוב באנציקלופדיה, האנציקלופדיות של אלפסי הן לקסיקון מורחב במובן הזה שהן אוסף גדול של מידע, אבל הוא לא הקפיד על ברירת טפל מעיקר ועבודתו לא אמורה להוות דוגמה עבורנו לאיך אמורה להיראות אנציקלופדיה. ביקורת - שיחה 17:40, 24 באוגוסט 2018 (IDT)
ביקורת כל הערה מתקבל בברכה ואני משתדל לפעול בהתאם. נראה לי שמרוב ותק ותקים מסויימים שוכחים כללים מרוב ותיקות ומזמן לזמן צריך להזכיר אותם שאסור לחזור על עריכה בלי דיון בדף השיחה. תודה על העריכה כאן, מאוד חשוב ועוזר לחולי סרטן שאפשר להמשיך בחיים וגם לייצר יצירות חדשות גם כשחולים בסרטן וגם אחרי ניתוח. יכול להיות שמנטר מוחק מידע בגלל שלדעתו צריך למחוק תרומות מועילות של (מי שלדעתו) "טרול" אבל לשחזר אחרי שכבר העירו אותו שהעריכה נכון וחשוב ולחזור על העריכה ולמחוק מידע בדוק ואמיתי וחשוב זה כבר השחתה. אולי צריך להקפיד על האימרה "מי שלא יכול לסבול את החום שיעזוב את המטבח". אני חס וחלילה לא מזלזל בעבודה קשה של מנטרים, כאזרח חו"ל אני רואה השחתות כשאצלכם לפנות בוקר ולא קל לרוץ אחרי המשחיתים ולתקן. עדיין מנטר צריך לדעת מתי לעצור ולקבל הערה וגם להבחין בין כוונות זדוניות לטעויות. המשך יום טוב ושבת שלום. --גלייכערשיחה: • י"ד באלול ה'תשע"ח • 18:57, 24 באוגוסט 2018 (IDT)
לא. הנסיון מלמד שאמצעי ההגנה היחיד מפני טרולים הוא מחיקה מוחלטת של תרומתם, ולא ניסיונות הצלה של מידע בדוק מתוכם, אם במקום לחפש את עריכותיו של המנטר ולהציק ולהפריע, תתמקד בעשייה אנציקלופדית ותצבור ותק, אני בטוח שתדע זאת גם מנסיונך האישי ולא אצטרך לדרוש ממך לסמוך על נסיוננו. קבל את האמת ממי שאמרה, ואל תתן יד לפעילות טרולית. ביקורת - שיחה 21:27, 25 באוגוסט 2018 (IDT)
משתמש:ביקורת, אני מבקש להפנות את תשומת לבך גם לעריכה הבאה שבה חוזר גלייכער על דברי כדי ללגלג ולנקום. עושה רושם שהוא לא שועה לעצותיך הטובות. נרו יאירשיחה • ט' בתשרי ה'תשע"ט • 09:45, 18 בספטמבר 2018 (IDT)
אבא הוא הסתכל אלי. (עכשיו אני לועג). נרו, אתה קורא מחשבות או אתה סתם קובע מה היו המחשבות שלי? חוץ מזה, אם הדברים ראויים להאמר אז הם ראויים להאמר גם לך וכך את זה בחשבון. חוץ מזה, בעתיד אתה מוזמן לפנות לבירורים,דף השיחה שלי אינו המזבלה שלך. --גלייכערשיחה: • ט' בתשרי ה'תשע"ט • 16:34, 18 בספטמבר 2018 (IDT)