ממושטרות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך זה עוסק בסדרת טלוויזיה שטרם שודרה
ייתכן שישנם פרטים שהם בגדר הערכה, העשויים להשתנות לאורך שלבי ההפקה של הסדרה.
ערך זה עוסק בסדרת טלוויזיה שטרם שודרה
ייתכן שישנם פרטים שהם בגדר הערכה, העשויים להשתנות לאורך שלבי ההפקה של הסדרה.
ממושטרות
סוגה קומדיה
יוצרים גיתית פישר, אושרית סרוסי, חן רוטמן
בימוי דן מסר
שחקנים גיתית פישר
אושרית סרוסי
חן רוטמן
ארץ מקור ישראלישראל ישראל
שפות עברית
מספר עונות 1
תוכנית מקור זאת וזאתי
הפקה
חברת הפקה NODRAMA studio
שידור
רשת שידור HOT
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ממושטרות היא סדרת טלוויזיה קומית ישראלית, המשמשת כספין אוף לסדרה "זאת וזאתי", אשר צפויה להיות משודרת ב-HOT. הסדרה נוצרה על ידי גיתית פישר, אושרית סרוסי וחן רוטמן, שישחקו בה בתפקידים הראשיים. הסדרה צפויה להיות מבוימת על ידי דן מסר, ולהיות מופקת על ידי NODRAMA studio שבבעלות בני מנשה וארז בן הרוש.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שמגפת הקורונה הרסה את הקריירה המוזיקלית של תותית ומילעל, הן חוזרות לאור עקיבא, עיר הולדתן, ומתגייסות שם למשטרת ישראל. במשטרה, במקום ליהנות משימוש לרעה במרות כפי שציפו, הן מטפלות בפרשת הצתות סדרתיות של בתי עסק.

דמויות ושחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

עוד נודע שישחק בסדרה חן רוטמן.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

"זאת וזאתי" היא סדרת טלוויזיה קומית ישראלית ששודרה בערוץ רשת 13 החל מ-8 בנובמבר 2019 עד 10 בינואר 2020. הסדרה קיבלה בממוצע 3.1% רייטינג, דבר שגרם לבטל אותה לאחר עונה אחת הכוללת עשרה פרקים. עם זאת, למרות הכישלון במדד הרייטינג, היא זכתה להצלחה ברחבי הרשת והפכה לסדרת קאלט שמעריציה רצו שתחזור לעונה נוספת[1]. בריאיון שנעשה לגיתית פישר במהדורת השבת בינואר 2022, נאמר שיש עונה שנייה כתובה והיא תשמח לעשות אותה, אך יש צורך ב"גוף שידור שיהיה לו אומץ" כדי להפיק אותה[2].

ב-27 בפברואר 2022 חברת HOT חשפה באירוע את התכנים החדשים שלה, אשר כוללים את סדרה זו המשמשת כספין אוף לסדרה "זאת וזאתי"[3]. עוד באותו יום פורסם טיזר הסדרה ונאמר שהיא תופק על ידי NODRAMA studio, חברת הפקות חדשה שהקימו בני מנשה וארז בן הרוש[4]. כמו כן, נאמר שיככבו בה בתפקידים הראשיים היוצרים שלה גיתית פישר, אושרית סרוסי וחן רוטמן, ושהיא תבוים על ידי דן מסר[5].

ב-26 ביוני 2023 שיתפה סרוסי שהיא בהיריון[6]. באותו יום ערן סויסה דיווח שעקב ההיריון צילומי הסדרה נדחו והם צפויים להתחיל לאחר הלידה, כאשר זו הפעם השנייה שהצילומים נדחים, כשהפעם הראשונה הייתה עקב הריונה של פישר שילדה את בנה באפריל 2023[7][8].

ב-10 באוגוסט 2023 נודע שחברת HOT הקפיאה את הפקת הסדרה עקב בעיות תקציב[9].

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]