לוחם בנשמה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
לוחם בנשמה
כרזת הסרט
כרזת הסרט
בימוי יואב רונן
תסריט יואב רונן, רועי אלה
עריכה ינאי איוניר, יואב רונן
שחקנים ראשיים יואב רונן
רועי אלה
דין מירושניקוב
הדס קלדרון
ערן איוניר
נואית אב
מוזיקה אייל סלע, עמית בן עתר
צילום ינאי איוניר
מדינה ישראלישראל ישראל
חברת הפקה R.G Studios Entertainment
הקרנת בכורה 26 בנובמבר 2019 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 80 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט עברית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט דרמה עריכת הנתון בוויקינתונים
www.rg-studios.com
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

לוחם בנשמהאנגלית: True Fighter) הוא סרט קולנוע ישראלי משנת 2019, בבימויו של יואב רונן. הסרט הוא פרויקט שיתופי חברתי, אשר מבוסס על התנדבותם של אנשי צוות ושחקנים מקצועיים מהתעשייה.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט מגולל את סיפור חייו של דניאל, נער מתבגר בן 17 שחלומו הגדול הוא להיות לוחם ביחידת הקומנדו הימית: שייטת 13. לאחר בדיקות רפואיות, דניאל מגלה על מחלת עיניים נדירה שעתידה להתפרץ בעיניו. בעקבות הגילוי, דניאל יוצא למסע התמודדות מעורר השראה עם חלומו השבור.

הפרויקט[עריכת קוד מקור | עריכה]

בגיל 14 החליטו שלושה נערים (יואב רונן, רועי אלה וינאי איוניר), לביים ולצלם סרט עלילתי באורך מלא כדי להעביר את חופשת הקיץ באופן שונה ומאתגר. כל הסיפור התחיל מהצהרה: "אני הולך לעשות פיצ'ר" (יואב רונן - יוזם הפרויקט).

עם סיום כתיבת התסריט, נפתח פרויקט למימון המונים דרך האתר - הדסטארט. כאשר נעצר הפרויקט על סכום כולל של 15,000 ש"ח יוצרי הסרט עברו בין בתי השכונה בה הם מתגוררים: מבשרת ציון וכך השלימו את גיוס ההמונים. למען הפרויקט השיתופי גויסו שחקנים ואנשי צוות רבים בהתנדבות מלאה.

עם תום הצילומים, אולפני די.בי בראשותו של גיל תורן החלו לעבד את פסקול הסרט, דן סחר יצר את האפקטים הוויזואלים בסרט ורון בן מאיר החל בתיקוני הצבע.

הפצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כיום, הסרט מוכן ומופץ באופן עצמאי על ידי חברת ההפקה R.G Studios Entertainment, הסרט מוקרן לקהל הרחב בשלל הקרנות ברחבי הארץ, רכישת הכרטיסים מתבצעת דרך האתר הרשמי של לוחם בנשמה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]