לדלג לתוכן

טיוטה:The Fall Guy (סרט, 2024)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה
The Fall Guy
מבוסס על "The Fall Guy" מאת
בימוי דייוויד ליץ'
הופק בידי

דייוויד ליץ' ראיין גוסלינג קלי מקורמיק

גוימון קסאדי
עריכה אליזבת רונלדסדור
שחקנים ראשיים ראיין גוסלינג
אמילי בלאנט
אהרון טיילור-ג'ונסון
סטפני הסו
וינסטון דיוק
האנה וודינגהם
טרסה פאלמר
מוזיקה דומיניק לואיס
צילום יונתן סלע
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה 87north productions
Entertainment 360
חברה מפיצה סרטי יוניברסל
הקרנת בכורה ארצות הבריתארצות הברית 1 במרץ 2024
שפת הסרט אנגלית
סוגה קומדיית פעולה

The Fall Guy הוא סרט קומדיית פעולה אמריקאי בבימויו של דייוויד ליץ' (אנ'), על פי תסריט של דרו פירס (אנ'). הסרט הוא עיבוד לסדרת הטלוויזיה משנות ה-80 באותו השם שנוצרה על ידי גלן א. לארסון. בסרט מככבים ראיין גוסלינג ואמילי בלאנט.

הסרט עתיד לעלות לאקרנים בארצות הברית ב-1 במרץ 2024, תחת הפצת "סרטי יוניברסל".

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפעלולן קולט מוצא את עצמו לפתע עובד על סט צילומים עם שחקן קולנוע שעבורו הכפיל מזמן ושהחליף אותו.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פיתוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביולי 2010, דווח בעיתון היומי "לוס אנג'לס טיימס כי הסרט מבוסס על הסדרה "The Fall Guy (אנ')" משנות ה-80 נמצא בפיתוח. "דרימוורקס" חברו למפיקים וולטר פ. פארקס ולורי מקדונלד בפרויקט הסרט,[1] ומרטין קמפבל היה במגעים לביים את הסרט.[2] באמצעות אמצעי ההפצה של חברת וולט דיסני "סרטי טאצ'סטון" "דרימוורקס" הייתה אמורה להעלות את הסרט לאקרנים בארצות הברית, רוסיה ואוסטרליה, בעוד ש"Mister Smith Entertainment" התעסק בקידום המכירות. בספטמבר 2013, דווין ג'ונוסון היה במשא ומתן לגלם את התפקיד הראשי.[3]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Hollywood falls for The Fall Guy: Lee Majors series is latest reboot candidate | 24 Frames |". Los Angeles Times. July 1, 2010. Retrieved July 2, 2020.
  2. ^ Mike Fleming Jr (October 31, 2011). "Martin Campbell Eyeing The Fall Guy". Deadline Hollywood. Retrieved October 31, 2011.
  3. ^ 2:06PM by Borys Kit; Tatiana Siegel (September 5, 2013). "Toronto: Dwayne Johnson, McG to Tackle The Fall Guy". hollywoodreporter.com.