טיוטה:לירן נוטיק

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לירן נוטיק (נולד ב-17 ביוני, 1986), הוא מגיש וכתב, זמר יוצר ושחקן עבר. בין תפקידיו הבולטים שיחק בגרסה הישראלית למחזמר "היי סקול מיוזיקל" של וולט דיסני.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לירן נולד למשפחה שעוסקת באומנות, הוריו מנהלים בית ספר למוזיקה ולאומנויות בראש העין שבבעלותם. ללירן יש שתי אחיות, הקטנה מביניהן - מיטל, שחקנית תיאטרון הקאמרי והבימה, והגדולה - קרן, הינה רקדנית וכוריאוגרפית במקצועה.

במהלך שירותו הצבאי המלא, שירת כטכנאי מערכות מחשבים, במקביל הקים להקה צבאית ביחידה איתה הופיע בטקסים ואירועים צבאיים רבים. במהלך שירותו הסדיר תקבל ללהקה הייצוגית של עיריית תל אביב-יפו, בניהולו המוזיקלי של דני רובס, ובמשך שנתיים השתתף והופיע יחד עם להקתו של רובס, ברחבי הארץ.

הנחיה ומשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעקבות הצלחתו בקרב ילדים ובני הנוער ובמקביל למשחק במחזמר "היי סקול מיוזיקל" של וולט דיסני בשנת 2008, הפך לירן נוטיק לשחקן המחזמר "ספר הגו'נגל, חברים לנצח", בהפקת עזריאל אשרוב הפקות ובבימויו של אמיר פרישר גוטמן.

בשנת 2012, הצטרף לירן נוטיק במספר תפקידי אורח, לשעשועון "הקול נשאר במשפחה" ששודר בערוץ הילדים, לצד רוני דואני וטל מוסרי. בשעשועון לירן גילם מספר דמויות נסתרות אותם הילדים היו צריכים לנחש על פי מספר שאלות מזהות, כאשר בסוף כל חידה חשף לירן את הדמות המסתורית.

לצד קריירת המשחק, לירן נוטיק שימש גם כמנחה ומגיש. לירן הנחה במשך שנתיים את תחרות מיס פרוגרס ישראל בין השנים 2016-2017.

בשנת 2020 עזב את ישראל, יחד עם בעלו יועד שירן, לטובת מגורים בעיר ברייטון שבאנגליה.

בשנת 2021 נכנס לתפקיד שליח כתב חו"ל של רשת13 עבור תוכנית הבוקר "פותחים יום" ועבור דיווחים מזדמנים למהדורות צהריים של "חדשות13".

מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2010, השיק לירן נוטיק את הסינגל הראשון שלו, "להיות אחר", לצד קליפ אותו שחרר לערוצי הטלוויזיה. השיר הושמע במספר תחנות רדיו, לירן הופיע בספיישל מיוחד בתחנת הרדיו רדיוס 100FM בתוכניתו של מושיקו שטרן. כמו כן התארח לירן בתוכנית הרדיו של עינת שרוף לצורך השמעת בכורה.

בשנת 2013, השתתף לירן נוטיק בתחרות השירה "קדם אירוויזיון" ששודרה בערוץ1, עם השיר המקורי אותו כתב והלחין, ALIVE.

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם סופר, שם ספר, שם הוצאה, תאריך הוצאה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]