טיוטה:הרבנית

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

״הרבנית״ היא פלטפורמת תוכן ואתר אינטרנט למגזר הדתי -חרדי, העוסקת בנושאי בידור ופנאי, מסקרת את ידועני המגזר, וכן עוסקת בתחומי המוזיקה והאופנה המגזריים.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביוני 2020, הקימו איציק אוחנה ויוני קדם את עמוד האינסטגרם ״הרבנית של האינסטגרם״. העמוד הפונה לקהל החרדי דתי, מסקר את המתרחש בתחום הידוענים, המוזיקה, התרבות והפנאי המגזרית.

באוגוסט 2021, התעוררה סערה במגזר [1]לאחר שמנהלי ״הרבנית״ ערכו אירוע לרגל שנה לרבנית, בו השתתפו ידועני המגזר וידוענים מהמגזר הכללי. בציבור נשמעו טענות כי האירוע לא היה מותאם לציבור המשתתפים, ושדרן הרדיו החרדי עמי מימון טען בטוויטר [2]כי באירוע היו ״ברמניות שלובשות בגדי ים״, זאת למרות שלא נכח באירוע ושלא נמצאו סימוכין לכך. לעומתו, הזמר והיוצר ישי לפידות פרסם טור באתר החרדי כיכר השבת, בו הוא כתב בין היתר כי ״זה היה אירוע של אנשים מבתים חרדיים שנמצאים במציאות קצת אחרת ועדיין לא מוותרים על בית אבא״[3]

כיום, ״הרבנית״ פעילה גם ברשתות החברתיות פייסבוק, וואטסאפ, טוויטר וטיקטוק ובחודש דצמבר 2021, הושק אתר הרבנית [1] המרכז את כל הפלטפורמות בהן פעילה הרבנית.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הרבנית של האינסטגרם [2]

הרבנית בטיקטוק [3]

הרבנית בטוויטר [4]

אתר הרבנית [5]

״הרשת שפתם״, כתבה במקור ראשון על הרבנית [6]

״המשפיעניות של המגזר״, כתבה באתר מאקו [7]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ פרקש, טלי; נחשוני, קובי; שומפלבי, אטילה (2021-08-09). "ה-Pplus של החרדים: סערה במגזר בעקבות אירוע "היפים והנכונים"". Ynet. נבדק ב-2021-12-21.
  2. ^ https://twitter.com/maimon_ami/status/1425036697931288576, Twitter
  3. ^ "הרבנית" והחרדים // ישי לפידות, באתר כיכר השבת