בילי סטיינברג

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בילי סטיינברג
Billy Steinberg
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 26 בפברואר 1950 (בן 74)
פרזנו, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שם לידה William Endfield Steinberg עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים בארד קולג', בית ספר קייט עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה מועדפת אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ויליאם אנדפילד סטיינברגאנגלית: William Endfield Steinberg; נולד ב-26 בפברואר 1950) הוא פזמונאי יהודי אמריקאי. הוא זכה להצלחתו הגדולה ביותר בשנות ה-80 כאשר היה שותף של טום קלי; הם כתבו (לחוד או ביחד) את הלהיטים "Like a Virgin" של מדונה (1984), "True Colors" של סינדי לאופר (1986), "Eternal Flame" של הבאנגלס (1989), "So Emotional" של ויטני יוסטון (1987) ו-"Alone" (שהוקלט בהמשך על ידי הארט ב-1987, וזכה להצלחה בין-לאומית). הם גם כתבו או היו שותפים לכתיבתם של "I Drove All Night" (הוקלטו על ידי אמנים שונים, 1987), "I Touch Myself" של Divinyls (אנ')‏ (1990) ו-"I'll Stand by You" של הפריטנדרס (1994).[1]

לאחר פרישתו של קלי, סטיינברג שיתף פעולה עם פזמונאים אחרים. עם ריק נואלס ומארי-קלייר ד'אובלדו הוא כתב את הלהיט "Falling Into You" (שהוקלט על ידי סלין דיון) ו-"One & One". בהמשך, כתב עם ג'וש אלכסנדר (אנ') להיטים כדוגמת "All About Us" של ט.א.ט.ו. (2005), "To Little Too Late" מאת ג'וג'ו (2006) ו-"Give Your Heart a Break" של דמי לובאטו (2012).

קורות חיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

סטיינברג גדל בפרזנו, קליפורניה ועבר לפאלם ספרינגס, קליפורניה כשהיה בן 12. הוא למד בבית הספר קייט בקליפורניה, ובבארד קולג' בניו יורק.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]