אימה אמריקאית: המוסד הסגור - דמויות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

להלן רשימת דמויות מתוך "המוסד הסגור" - העונה השנייה של סדרת הטלוויזיה האמריקאית "אימה אמריקאית".

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • לאנה וינטרס (שרה פולסון) - עיתונאית שאפתנית שמתאשפזת במוסד "בריאקליף" לאחר שהיא מנסה לחשוף את הסודות האפלים ביותר שלו. לאנה היא בת זוגה של וונדי, והן שומרות על מערכת היחסים שלהם בסוד מפני שהדבר נחשב מגונה ואסור בשנות ה-60 של המאה ה-20. לאנה מגיעה ראשונה ל"בריאקליף" כדי לכתוב לכאורה מאמר על המאפייה במקום, אך כוונותיה האמיתיות הן לראיין את הרוצח הסדרתי "בלאדי פייס" (קית' ווקר לכאורה). הנזירה ג'וד, שחושדת בכוונותיה, עוינת כלפיה. לאנה מקבלת הלם ומרגישה נבגדת כשהיא מגלה שוונדי אשפזה אותה במקום, אך ללא ידיעתה, הנזירה ג'וד למעשה סחטה את וונדי שהיא תחשוף את הזוגיות ותגרום לפיטוריה של וונדי מבית הספר בו היא עובדת כמורה למדעים. ד"ר תרדסון, אחד מהרופאים במקום, עוזר ללאנה לברוח מ"בריאקליף" אך במקביל חוטף אותה, ולאחר שחושף את עצמו כ"בלאדי פייס" האמיתי, ד"ר תרדסון אונס אותה באכזריות. לאנה בורחת מביתו של ד"ר תרדסון, אך מוצאת את עצמה בחזרה ב"בריאקליף" לאחר תאונת דרכים שהיא עוברת בדרכה לתחנת המשטרה. לאנה מגלה שהיא בהריון מהאונס ומשתמשת בזה כדי לגרום לד"ר תרדסון להתוודות שהוא הרוצח הסדרתי, ואילו קית' מקליט אותו בחשאי. לאנה מנסה להפיל את התינוק, אך ללא הצלחה. לאנה בורחת לבסוף מ"בריאקליף" עם ההקלטה של ד"ר תרדסון. לאנה מחכה עם אקדח בביתו של ד"ר תרדסון, ומספרת לו שהיא מסרה את ההקלטה למשטרה, לפני שהורגת אותו בעצמה. מאוחר יותר היא יולדת את התינוק ומכניסה אותו לאימוץ. בשנת 1968, היא מפרסמת ספר על חוויותיה המזעזעות ב"בריאקליף". הספר מכניס אותה לאור הזרקורים ולרשימת רבי המכר של "ניו יורק טיימס". קית', שמאז שוחרר מ"בריאקליף" לאחר ההרשעה ומותו של ה"בלאדי פייס", מזכיר לה את ההבטחה שנתנה לנזירה ג'וד שהיא תסגור את "בריאקליף". לנה מסרבת בתחילה לעזור, אך עם זאת, שלוש שנים מאוחר יותר, בשנת 1971, היא מחליטה להשתמש במעמדה כעיתונאית ידועה כדי למשוך תשומת לב ולסגור את "בריאקליף". בשנת 2012, לאנה בת 75. היא לוקחת חלק בראיון, שם היא מגלה שהיא שיקרה על בנה המת (לפני כן, היא טענה כי הוא מת בלידה), ושלמעשה הוא עדיין בחיים. לאחר הראיון, היא מתעמתת עם ג'וני, בנה הרצחני שהתחזה לחבר בצוות הטלוויזיה, אם כי לאנה ידעה שהוא היה שם כל הזמן ומודעת לכך שהוא ה"בלאדי פייס" המודרני. ג'וני מנסה להרוג את לאנה, כנקמה על שניסתה להפיל אותו, על שנטשה אותו בלידה ועל שרצחה את אביו. לאנה משכנעת אותו להרפות מן האקדח, ולאחר מכן משתמשת באקדחו שלו כדי לירות בראשו, בתחושות אשמה על מעשי הרצח שביצע.
  • קית' ווקר (אוון פיטרס) - אסיר לבן ב"בריאקליף" שנטען בתחילה שהוא הרוצח הסדרתי, "בלאדי פייס", שהואשם ברצח של מספר נשים, כולל אשתו האפרו-אמריקאית אלמה. קית' ואלמה שמרו על נישואי התערובת שלהם בסוד, מחשש שמישהו יפגע במשפחותיהם. כאשר אלמה נעלמת, קית' מואשם ברציחתה, כמו כן ברציחתן של נשים אחרות, שבוצעו על ידי ה"בלאדי פייס". ב"בריאקליף", קית' נתון לניסויים סדיסטים מצידו של ד"ר ארדן. הוא מפתח מערכת יחסים רומנטית עם אסירה בשם גרייס, והשניים אף מקיימים יחסי מין. קית' מרומה על ידי ד"ר תרדסון ומוקלט בחשאי בווידוי על הרצח, לאחר שגילה שד"ר תרדסון עצמו הוא הרוצח. קית' נעצר לאחר שההקלטה נמסרת למשטרה, אך הוא בורח וחוזר ל"בריאקליף" כדי להציל את גרייס, שנורית בטעות על ידי פרנק אחרי שהיא מצילה אותו. גרייס מתה מהירייה, אך ללא ידיעתו של קית', גופה נחטף על ידי החייזרים. קית' שומר על ד"ר תרדסון חי על מנת לטהר את שמו. גרייס מוחזרת על ידי החייזרים, עם התינוק של קית'. גרייס טוענת שהיא מאמינה שאלמה מתה אצל החייזרים. לאחר שהוא, גרייס ותינוקם עוזבים את "בריאקליף", ומגלים שאלמה עדיין חיה, עם תינוק נוסף של קית'. בשנת 1967, קית' חי ביחסי פוליגמיה עם גרייס ואלמה, ועם שני ילדיהם, תומאס (הילד של גרייס) וג'וליה (הילדה של אלמה). אלמה, בטירופה, הורגת את גרייס, ונשלחת ל"בריאקליף", לפני שמתה שם לאחר זמן קצר. במהלך ביקוריו של קית' את אלמה ב"בריאקליף", הוא מתחבר מחדש עם הנזירה ג'וד. ב-2012, לאנה חושפת בראיון כי היא הסנדקית של תומאס וג'וליה, ששניהם הפכו לאנשים מצליחים, ושקית' התחתן עם אישה בשם אליסון. בגיל 40, קית' פיתח סרטן בלבלב ולכאורה נעלם בלי להשאיר עקבות. במציאות, קית' נחטף פעם נוספת על ידי החייזרים, וגורלו אינו ידוע.
  • הנזירה ג'וד מרטין/בטי דרייק (ג'סיקה לאנג) - נזירה עם עבר אפל, האחראית על הרופאים והמטופלים ב"בריאקליף". אף על פי שהיא בהתחלה נראית קפדנית וקשוחה מאוד עם המטופלים, היא למעשה אכפתית ורגישה כלפיהם. היא מטפחת רגשות רומנטיים כלפי הכומר טימותי הווארד, ויש לה פנטזיות שהם יהיו יום אחד ביחד. בעברה, ג'וד הייתה זמרת מועדון לילה ונואפת שהרגה בשוגג נערה צעירה תוך כדי שנהגה בשכרות. אירועים אלו השפיעו על ג'וד להיהפך לנזירה. אחרי ששרלוט בראון מצהירה שד"ר ארדן היה רופא באושוויץ, החשד של הנזירה ג'וד גדל, והיא שוכרת את צייד נאצים האמריקאי-ישראלי סאם גודמן, עם זאת, הנזירה ג'וד מוצאת אותו גוסס בביתו ומבינה שהנזירה מרי יוניס הרגה אותו. ג'וד מתכוונת להתאבד, אבל אז מבקרת את משפחתה של הילדה שהרגה בתאונה. ג'וד מגלה הילדה למעשה חיה ושרדה את התאונה. אז היא מאמינה שלאלוהים היה תוכנית בשבילה לאורך כל הדרך, ושזה חובתה לשים קץ ל"בריאקליף". היא חוזרת ל"בריאקליף", אבל מוצאת את עצמה מאושפזת שם לאחר רציחתו של פרנק, המאבטח. כאשר אם המנזר, קלאודיה, מבקרת אותה, ג'וד מבקשת ממנה לעזור ללאנה לברוח. לפני שלאנה בורחת בהצלחה, היא מבטיחה לג'וד שהיא תחזור לשחרר אותה. אך כאשר לאנה חוזרת פחות משנה לאחר מכן, הכומר טימותי משקר לה ואמר שג'וד התאבדה, אף על פי שהיא בעצם מוחזקת בבידוד. ג'וד מקבלת את הכינוי "בטי דרייק" כדי להסתיר את זהותה האמיתית. הכומר טימותי מגלה לג'וד שהוא מקודם לתפקיד הקרדינל של מדינת ניו יורק, ומבטיח לשחרר את ג'וד בהקדם האפשרי, אולם הוא לא חוזר אליה. ג'וד נופלת בהדרגה לתוך טירוף. בראיון של לאנה בשנת 2012, היא מגלה שהיא ניסתה למצוא את ג'וד במהלך הצילומים של סרטה התיעודי ב"בריאקליף", אלא שהיא כבר נעלמה. מתגלה כי ג'וד שוחררה מהמוסד ונלקח לטיפול אצל קית', אשר לעיתים קרובות ביקר אותה לאחר מותה של אלמה. בחודשים האחרונים לחייה, ג'וד מלמדת את קית' והילדים שלו לרקוד. לאנה מגלה שג'וד מתה שישה חודשים מאוחר יותר, כשהיא נכנעת לנשיקתה של שחת.
  • ד"ר אוליבר תרדסון (זאכרי קווינטו) - פסיכיאטר ב"בריאקליף" שמובא לראשונה כדי לראות אם קית' הוא כשיר נפשית לעמוד לדין, ומשכנע אותו להודות באשמה כדי להימנע מעונש המוות. לאנה מתחילה לסמוך עליו ומבקשת ממנו להעביר מכתב לבת זוגה, וונדי. הוא מחליט "לרפא" את ההומוסקסואליות של לאנה באמצעות טיפולי המרה, אבל נוטש את הטיפול כשהוא מגיע למסקנה שהיא שפויה. לאחר שמתפטר מתפקידו, ד"ר תרדסון מוציא את לאנה מ"בריאקליף". בביתו, תרדסון חושף את עצמו כ"בלאדי פייס" האמיתי, ומודיע ללאנה שהוא רצח את וונדי. מתוך אמונה שלאנה היא ה"אחת", הוא שומר אותה נעולה במרתף שלו, שם הוא אונס אותה באכזריות. לאחר בריחה כושלת, לאנה חוזרת בטעות ל"בריאקליף". ד"ר תרדסון מופיע שוב כדי למנוע ממנה לחשוף את זהותו האמיתית. לאנה רוצה להרוג אותו, אבל קית' אומר שהם צריכים לחכות עד שהם יוכלו להוכיח שהוא הרוצח, בכך לטהר את קית'. היא מודיעה לד"ר תרדסון שהיא נושאת את בנו, אבל מאיימת להפיל אותו אם לא יודה בהריגת שלוש הנשים. ד"ר תרדסון מגלה שקית' הקליט את כל השיחה, ומנסה להשיג את ההקלטה, אך מגלה שלאנה ברחה עם ההקלטה. לאחר שחוזר לביתו, הוא מוצא את לאנה עם אקדח והיא מספרת לו שהמשטרה קיבלה את ההקלטה. ד"ר תרדסון מזכיר לה שבית המשפט לא ייתן לו את עונש המוות מפני שהוא חולה נפש עם תעודות, ושבמקום זאת הוא יבלה את שארית חייו בכלא. לאנה יורה בראשו, בטענה שהכלא הוא מקום טוב מדי בשבילו.
  • הכומר טימותי הווארד (ג'וזף פיינס) - המנהל של "בריאקליף", לצידה של הנזירה ג'וד. הכומר טימותי מודע לניסויים הסדיסטיים של ד"ר ארדן, אך עם זאת, הוא לא מבין את היקף הניסויים עד שהוא מבקר את שלי (שהפכה לחצי זומבי חצי מוטציה) בבית חולים. כדי לגאול אותה מייסוריה ולהגן על הסודות של "בריאקליף", הוא מבצע בה המתת חסד, וחונק אותה עם מחרוזת התפילה שלו. כאשר הכומר טימותי מתעמת מול ד"ר ארדן, זה האחרון משתיק אותו בכך שמזכיר לו שהוא איפשר לניסויים לקרות ואם הוא ילך למשטרה, הוא ייתן את הדין כשותף לפשע. מאוחר יותר, הוא מטביל את לי אמרסון, כדי לגאול אותו מפשעיו. בברכת הטבילה, לי תופס את ראשו ומטביע אותו עד שהוא מאבד את ההכרה, לפני שהוא מצליב אותו. גוסס וחלש, שחת מתגלה בפני הכומר ומזהירה אותו כי השטן מתגורר ב"בריאקליף" ושחובתו לטפל בכך. בחזרה בקו הבריאות, הנזירה מרי יוניס מתגלה אליו ואונסת אותו בזמן שהוא מנסה לגרש ממנה את השטן. במהלך עימות נוסף עם השטן, מרי יוניס האמיתית מצליחה לקבל שליטה על גופה, ומפצירה בכומר טימותי שיהרוג אותה. הכומר דוחף אותה במהירות מהמדרגות, לפני שהשטן יכול לקבל בחזרה שליטה על הגוף שלה. לאחר שחרורה של לאנה מ"בריאקליף", הוא משקר לה ולמשטרה, ואומר להם שהנזירה ג'וד התאבדה כאשר במציאות היא עדיין בחיים. הכומר טימותי מאוחר יותר מקודם לתפקיד הקרדינל של ניו-יורק ומבטיח לנזירה ג'וד שהוא יביא אותה איתו, מה שמתברר כשקר. בסיום העונה, לאנה מאשימה אותו בפני הטלוויזיה בשותפות בניסויים לא חוקיים, מה שגורם לו להתאבד מאוחר יותר באותו יום על ידי שיסוף פרקי ידיו באמבטיה.
  • הנזירה מרי יוניס מקי (לילי רייב) - נזירה צעירה, תמימה ונאיבית שעובדת ב"בריאקליף" וסגניתה של הנזירה ג'וד. היא מנסה כל הזמן לרצות את כולם. הנזירה מרי יוניס מקבלת את אמונו של ד"ר ארדן כשהיא עוזרת לו להאכיל באופן קבוע את היצורים שלו ביער. עם זאת, לאחר גירוש השדים של ג'ד, השטן נכנס בה כדיבוק, וגורם לה להיות ערמומית ומניפולטיבית. עם השטן בתוכה, הנזירה מרי יוניס מתחילה לגבש תוכנית להשתלט על קריית הוותיקן. כאשר הנזירה ג'וד מודחת מתפקידה כמנהלת "בריאקליף", השטן לוקח את מקומה במהירות. כאשר מדברים בפניה על שחת, מרי יוניס האמיתית מצליחה להשתחרר מכפייתו של השטן ומתחננת למוות, אך השטן מצליח להשתלט עליה במהירות ולהשתיק אותה. לאחר שהנזירה ג'וד שוכרת צייד נאצים כדי לברר אם ד"ר ארדן הוא מדען-רופא נאצי לשעבר ששירת באס אס, היא הורגת את הצייד ושומרת חלק מהראיות על מנת לסחוט את ד"ר ארדן. בידיעה מלאה שהוא ה"בלאדי פייס", היא שוכרת את ד"ר תרדסון כפסיכולוג במשרה מלאה במוסד. מאוחר יותר, היא אונסת את הכומר טימותי, שמנסה עליה גירוש שדים, אך ללא הצלחה. לאחר עימות נוסף עם הכומר טימותי, מרי יוניס משתחררת מכפייתו של השטן ומפצירה בו שיהרוג אותה. הכומר מיד דוחף אותה מהמדרגות, לפני שהשטן יכול לקבל בחזרה את השליטה על הגוף שלה.
  • גרייס ברטנרד (ליזי ברושר) - אסירה ב"בריאקליף" המואשמת ברצח המשפחה שלה. גרייס מתיידדת במהירות עם הרוצח הסדרתי לכאורה, קית' ווקר, והשניים, ללא הצלחה, מנסים להימלט יחד בהזדמנויות רבות. פרנק תופס את גרייס וקית' באמצע קיום יחסי מין, והם נענשים על ידי הנזירה ג'וד, שמצליפה בקית' 40 פעמים ומציינת ששניהם צריכים לעבור עיקור. גרייס מספרת לקית' שהיא הואשמה בטבח שאותו לא היא ביצעה בכלל, אך מאוחר יותר, גרייס מודה שהיא זו שהרגה את משפחתה לאחר שנים רבים של התעללות מצד אביה, ואמה החורגת שלא עשתה דבר בנושא. הנזירה מרי יוניס מודיעה להם כי הנזירה ג'וד שינתה את דעתה. גרייס נלקחת על ידי החייזרים, אך מאוחר יותר היא חוזרת חיה ומוכנה ללדת. גרייס יולדת את התינוק, וקוראת לו תומאס. היא מספרת לקית' שהיא מאמינה שאלמה מתה בשהותה אצל החייזרים. כאשר קית' משוחרר לאחר שנוקה מהרציחות, הוא סוחט את הכומר טימותי שייתן לגרייס והתינוק לבוא איתו. גרייס והמשפחה החדשה הולכים לביתו של קית', שם הם מוצאים את אלמה עם התינוק שלה. בשנת 1967, גרייס נהיית אובססיבית לחייזרים ומתכוונת לספר על כך לילדיהם, בזמן שאלמה חוששת מכך ונהפכת לפרנואידית. גרייס נרצחה על ידי אלמה ברגע של טירוף.
  • ד"ר ארתור ארדן/האנס גרופר (ג'יימס קרומוול/ג'ון קרומוול) - הרופא הראשי של "בריאקליף", שהוא למעשה פושע מלחמה נאצי ששירת באס אס כמדען-רופא בשם האנס גרופר, שהותיר אחריו קורבנות רבים מהניסויים הסדיסטיים שלו (אלזה מארס, מפריק שואו, היא אחת מקורבנותיו). לאחר שברח לאמריקה תחת זהות חדשה כחלק ממבצע מהדק נייר, ד"ר ארדן היה חבר הצוות הראשון של "בריאקליף" וביצע ניסויים סדיסטיים במטופלים של המקום. בעוד ד"ר ארדן טוען שהם מתו מסיבות טבעיות, הכומר טימותי מגלה שהוא השאיר את המטופלים ביער המקיף את המוסד. ד"ר ארדן מתאהב בנזירה מרי יוניס, ונשאר נאמן אליה אפילו ברשותה. ד"ר ארדן מביע עניין מיוחד בקית' לאחר מציאת שבב המושתל בגופו ומבצע עליו את הניסויים שלו. הוא מנסה לאנוס את שלי, אך לאחר שהיא צוחקת על איבר המין שלו, היא הופכת לקורבן של הניסויים שלו. לאחר ששרלוט בראון מגלה את השם האמיתי של ד"ר ארדן, הנזירה ג'וד שוכרת את צייד נאצים האמריקאי-ישראלי סאם גודמן שיחשוף את האמת. עם זאת, הנזירה מרי יוניס הורג אותו אך שומרת חלק מהראיות כדי לסחוט את ד"ר ארדן. לאחר שהוא מאמין שחייזרים השתלטו על הגוף של גרייס, ד"ר ארדן הורג את קית' באופן זמני כדי לגרום לחייזרים לחזור להציל אותו. הניסוי מצליח, והחייזרים חוזרים עם פפר וגרייס ההריונית. פפר אומרת לד"ר ארדן שהוא והניסויים המדעיים שלו הם בדיחה בשביל החייזרים. כאשר הכומר טימותי הורג את הנזירה מרי יוניס, ארדן מתעקש שצריך לשרוף את הגופה. לבד במשרפה, ד"ר ארדן מטפס על הגופה ונשרף ביחד איתה.

דמויות משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שלי (קלואי סביני) - אחת מהאסירים ב"בריאקליף", אשר אובחנה כנימפומנית. הייתה בעברה נשואה לנגן בס שציפה ממנה שתהיה עקרת בית מסורה, אך בזמן שהוא עצמו שכב עם נשים אחרות. כנקמה, שלי קיימה יחסי מין עם שני מלחים, וכאשר בעלה גילה זאת, הוא זרק אותה ל"בריאקליף". שלי נופלת מאוחר יותר קורבן לניסויים האכזריים של ד"ר ארדן.
  • פרנק קאן (פרדריק ליהיין) - ראש האבטחה ב"בריאקליף". מחבב את הנזירה ג'וד, ובוטח גם בד"ר ארדן ובכומר טימותי. הנזירה מרי יוניס משספת את גרונו בשלב מתקדם יותר בעונה.
  • ליאו מוריסון (אדם לוין) - צלם חובב ובעלה הטרי של תרזה. חלק מהמסע לירח הדבש שלהם, ליאו ותרזה מגיעים למבנה הנטוש של "בריאקליף", שם הם מגלים שעליהם להתמודד עם איום זוועתי במיוחד בדמותם של חקייני ה"בלאדי פייס".
  • תרזה מוריסון (ג'נה דוואן) - אשתו הטרייה של ליאו. חלק מהמסע לירח הדבש שלהם, ליאו ותרזה מגיעים למבנה הנטוש של "בריאקליף", שם הם מגלים שעליהם להתמודד עם איום זוועתי במיוחד בדמותם של חקייני ה"בלאדי פייס". בסיום העונה, מתגלה שתרזה נחטפה על ידי ה"בלאדי פייס" המודרני (שהוא ג'וני מורגן).
  • ספיביי (מארק קונסולוס) - אחד מהאסירים ב"בריאקליף", שנחשד בפדופיליה. ספיביי תוקף את קית' ווקר ביומו הראשון ב"בריאקליף". מאוחר יותר, ספיביי נתפס על ידי ד"ר ארדן מאונן בעודו מרגל אחרי הנזירה מרי יוניס באמצע הרחצה, ומשתמש בו בשביל אחד מהניסויים האכזריים שלו.
  • פפר (נעמי גרוסמן) - אחת האסירות ב"בריאקליף". ביומה הראשון של לאנה ב"בריאקליף", הנזירה מרי יוניס מספרת לה שפפר אושפזה שם על ידי אחותה הגדולה, ריטה, מפני שהיא חתכה את האוזניים של התינוק שלה והטביעה אותו. עם זאת, ככל שהעונה מתקדמת, פפר נחטפת על ידי החייזרים, ובשובה מתגלה שהחייזרים תיקנו את הדיבור שלה. אז היא מגלה שלמעשה ריטה ובעלה רצחו את התינוק, שנולד מעוות, והשתמשו בה כשעיר לעזאזל.
  • אלמה ווקר (בריטן אולפורד) - אשתו הראשונה של קית' ווקרף, אפרו-אמריקאית. היא וקית' נישאו בחשאי מפני שנישואי תערובת בין לבנים לשחורים היו מגונים אז. בעוד שהציבור מאמין שקית' הרג את אלמה מפני שהתעייף מלהסתיר את הנישואים החשאיים, למעשה, אלמה נחטפה על ידי החייזרים. אחרי שנחטפה על ידי החייזרים, גרייס אומרת לקית' שסביר להניח שאלמה נהרגה בטעות על ידי החייזרים, אך כשקית' וגרייס משתחררים עם התינוק שלהם, הם מגלים שאלמה עדיין בחיים וגם לה יש תינוק מקית'. לקראת סוף העונה, אלמה נעשית פרנואידית לגבי חזרתם של החייזרים, מה שמוביל להריגתה של גרייס ולאשפוזה ב"בריאקליף". מאוחר יותר היא מתה מהתקף לב.
  • וונדי פייסר (קליאה דובאל) - מורה בבית ספר יסודי ובת זוגה הראשונה של לאנה. וונדי מעודדת את לאנה להמשיך בכתבה על "בריאקליף" ועל ה"בלאדי פייס". לאחר מכן, וונדי נסחטת על ידי הנזירה ג'וד שמאיימת עליה שתחשוף את הזוגיות שלה עם לאנה אם לא תאשפז אותה. וונדי, שמתחרטת על שאישפזה את לאנה, מתכננת לפרוץ ל"בריאקליף" ולמלט משם אותה, אך לפני שמספיקה לעשות זאת, היא נפגשת פנים מול פנים עם ה"בלאדי פייס" האמיתי, ונרצחת. וונדי מופיעה פעם נוספת בסוף העונה בהזיה של לאנה, שם היא מטיחה בה על כך ש"כיסתה" את הזוגיות שלהן באוטוגרפיה שלה, והתייחסה אליה רק בתור "שותפה".
  • אם המנזר קלאודיה (ברברה טרבוק) - אם המנזר של "בריאקליף", ידידתה ומורתה הקרובה של הנזירה ג'וד. פועלת כדי להחזיר את ג'וד לתפקידה הקודם, ולאחר מכן גם עוזרת ללאנה להימלט מ"בריאקליף" עם הקלטת שחושפת את ה"בלאדי פייס" האמיתי.
  • שרלוט בראון (פרנקה פוטנטה) - אישה חולת נפש אשר טוענת שהיא אנה פרנק האמיתית, וכי למעשה היא שרדה את המחנות. שרלוט חושפת את זהותו של ד"ר ארדן כהאנס גרופר, רופא סדיסטי אשר ביצע ניסויים אכזריים ביהודים באושוויץ.
  • סאם גודמן (מארק מרגוליס) - צייד נאצים אמריקאי-ישראלי, שהנזירה ג'וד שוכרת כאשר היא מתחילה להאמין ששרלוט בראון אכן צדקה בתאוריה שלה וד"ר ארדן הוא האנס גרופר. סאם שולח אותה להשיג לו טביעות אצבע של ד"ר ארדן, אך לפני שהיא מספיקה, היא מגלה שהוא נרצח. הרמז היחיד שהוא מסוגל לספק לפני מותו, זה שהוא נרצח על ידי אחת הנזירות שלה.
  • מלאך המוות/שחת (פרנסס קונרוי) - האנשה חיה של המוות. שחת לבושה בבגדים משנת 1940, שחורים לגמרי עם רעלה שקופה. היא מתגלה בפני אלו הגוססים ונמצאים על סף המוות, ואם הם מקבלים אותה בברכה, היא מנשקת אותם על השפתיים ב"נשיקת המוות". היא הופיעה בפני לאנה והנזירה ג'וד שסירבו לקבל את המוות, גם בפני גרייס, שבניגוד לאחרות, קיבלה אותה בברכה. מאוחר יותר, היא מופיעה בפני הכומר טימותי, אחרי שנצלב על ידי לי, ומזהירה אותו לגבי שהותו של השטן ב"בריאקליף". כאשר הכומר טימותי, מצליח להרוג את הנזירה מרי יוניס, בה השטן שכן, שחת מופיעה פעם נוספת כדי לקחת את נשמתה. בסיום העונה, שחת סוף סוף לוקחת את נשמתה של הנזירה ג'וד.
  • לי אמרסון (איאן מקשיין) - אסיר ב"בריאקליף". במקור הוא נעצר באשמת גנבת כיכר לחם. בכלא, בסביבות חג המולד, הוא הותקף ונאנס באכזריות על ידי חמישה מהאסירים שם. לי שוחרר מהכלא בשנת 1962, אז הוא התחיל לטבוח בשמונה עשרה אנשים, בזמן שהיה לבוש כסנטה קלאוס. לי נשלח ל"בריאקליף" בדצמבר 1963, שם הוא תקף את אחד מהאחים על ידי נשיכתו באוזן, ולאחר מכן הוא הוכנס לבידוד. שנה לאחר מכן, לי שוחרר על ידי הנזירה מרי יוניס, ששולחת אותו למשרד של הנזירה ג'וד. במשרד, לי תוקף את הנזירה ג'וד ומנסה לאנוס אותה, אך זאת האחרונה תוקפת אותו עם סכין. מאוחר יותר, לי גם תוקף את הכומר טימותי ומצליב אותו לקיר. לא ידוע מה עלה בגורלו.
  • מיסי סטון (צ'לסי ולנטיין/קריסטין סלייסמן) - נערה אשר נפגעה בתאונת פגע וברח בעברה האתאיסטי של הנזירה ג'וד. מופיעה לאורך העונה כחלק מהמצפון המיוסר של הנזירה ג'וד.
  • ג'וני מורגן (דילן מקדרמוט) - בנם הביולוגי של לאנה וינטרס וד"ר אוליבר תרדסון, שנמסר לאימוץ. לג'וני יש עבר בעייתי ופסיכופתי שנחשף במהלך העונה, וזאת במיוחד מפני שאימו (לאנה), נאנסה באכזריות על ידי אביו (ד"ר תרדסון) ואף מפני שירש את הנטיות הרצחניות של אביו. לאחר שלמד שאביו היה ה"בלאדי פייס" המקורי, ג'וני מחליט להמשיך במורשת שלו והופך ל"בלאדי פייס" המודרני. בסוף העונה, ג'וני מתעמת מול אימו ואף מאיים להרוג אותה באקדח. לאנה מצליחה לגרום לו להרפות מהאקדח, לוקחת ממנו את האקדח, ויורה בראשו.

דמויות אורחות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • בילי (ג'ו אג'נדר) - חבר של קית' שמתגרה בו.
  • קרל (מארק אנג'להארדט) - חייל שלחם בקוריאה, מקבל הנאות מיניות משלי.
  • ג'ד פוטר (דבון גריי) - נער כפרי בן 17 שהשטן השתלט על גופו. מת במהלך גירוש השדים.
  • הכומר מלאכי (ג'ון איילווארד) - כומר שנכח בזמן גירוש השדים מג'ד.
  • הפרוצה (ג'ני וייד) - פרוצה שמוזמנת לארוחת ערב בביתו של ד"ר ארדן. לאחר שהיא מגלה על עברו של ארדן כפושע מלחמה נאצי, הוא מנסה לאנוס אותה, אך היא מצליחה לברוח ולדווח עליו למשטרה.
  • דבון וקופר (פרקר קרופט ובלייק שלדון) - חקיינים של ה"בלאדי פייס". נרצחים על ידי ה"בלאדי פייס" המודרני, ג'וני מורגן.
  • המקסיקנית (גלוריה ליינו) - קשישה המאושפזת ב"בריאקליף".
  • דניאל (קייסי ויימן) - חירש/אילם המאושפז ב"בריאקליף". מובא על ידי ד"ר תרדסון כדי "לרפא" את לאנה מההומוסקסואליות שלה.
  • רודי (ג'ון לי איימס) - חולה המאושפז ב"בריאקליף". מאונן כפייתי.
  • מרתה - חולה המאושפזת ב"בריאקליף". נוהגת לדפוק את ראשה בקיר.
  • ג'ים בראון (דייוויד צ'יסום) - בעלה של שרלוט. מעוניין שתחזור הביתה לטפל בבנם. עם זאת, כשהוא מבין את גודל האובססיביות שלה לשואה, הוא מרשה לד"ר ארדן לבצע בה כריתת אונה.
  • ג'ני ריינלודס (ניקי האן) - נערה צעירה עם נטייה לרצחנות. הרגה בתחילה את חברתה ומאוחר יותר גם את כל משפחתה. גורלה אינו ידוע.
  • מיילס (טונגאיי צ'יריסה) - אלכוהוליסט המאושפז ב"בריאקליף", סובל מהזיות ומקולות פנימיים. בסוף הוא נכנע ומזמן אליו את מלאך המוות.
  • ד"ר גרדנר (ברוק סמית') - הפסיכיאטרית של ג'וני מורגן. נרצחת על ידו.
  • פנדורה (ג'יל מארי ג'ונס) - פרוצה שזה עתה הולידה תינוק, ולכן יש לה חלב אם. ג'וני שוכר אותה את כדי לינוק את חלב האם מהשדיים שלה. עם זאת, כשהיא מתחילה לדבר על אימו, לאנה, הוא תוקף אותה
  • ד"ר מירנדה קראמפ (רובין בארטלט) - המנהלת החדשה של "בריאקליף", לאחר שהממשלה רכשה את המבנה.
  • אפריל (קמיל צ'ן) - כתבת חדשות שמראיינת את לאנה.
  • מריון (ג'ואן סברנס) - בת זוגה של לאנה בשנת 2012.