Zero

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Zero"
סינגל בביצוע Imagine Dragons
מתוך האלבום Origins
יצא לאור 19 בספטמבר 2018
הוקלט 2018
סוגה פופ
רוק
אורך 3:30
כרונולוגיית סינגלים של Imagine Dragons
"Natural"
(2018)
"Zero"
(2018)
"Machine"
(2018)

"Zero" (בעברית: "אפס") הוא שיר של להקת הפופ רוק Imagine Dragons, שכתב אותו יחד עם המפיק שלהם ג'ון היל. זהו הסינגל השני מתוך אלבום האולפן הרביעי של הלהקה, Origins. השיר מופיע בסרט ההנפשה של אולפני ההנפשה של וולט דיסני "ראלף שובר את האינטרנט" ונכלל בטריילר הרשמי השני שלו ובפסקול שלו.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

דן ריינולדס, סולן הלהקה, אמר כי "[השיר] מדבר על המאבק של הדמות הראשית לקבלה עצמית", שהלהקה הדהדה איתו, ואילו במאי הסרט, ריץ' מור, כינה את השיר "בחירה נועזת עבור שיר אשראי קצה מכיוון שהוא עוסק במישהו שמרגיש כמו אפס, מישהו שלא תמיד הרגיש ראוי, מישהו שאיפשר לכל תחושת הערך העצמי שלו להסתמך על ידידות אחת".[1] פיל ג'ונסטון, הכותב והבמאי המשותף של הסרט, אמר כי חוסר הביטחון של ראלף הוא תחושה שכולם יכולים להזדהות איתה, "אבל השיר אומר לנו שאנחנו לא לבד. הם מסמרו את נושא הסרט באופן שגם גורם לך לרצות לרקוד."

קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

וידאו קליפ לשיר יצא ב־23 באוקטובר 2018. הסרטון מתרחש באקרייד, ומקדם את סרט האנימציה של דיסני "ראלף שובר את האינטרנט". הוא זכה ליותר מ-65 מיליון צפיות נכון לספטמבר 2020.

הופעות חיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

"Zero" הועלה לראשונה בשידור חי בפסטיבל המוזיקה iHeartRadio ב-22 בספטמבר 2018, יחד עם שיר נוסף מהאלבום: "Natural". השיר הוצג גם בג'ימי קימל לייב! ב-5 בנובמבר 2018. "Zero" הועלה גם בשידור חי בקוסמופוליטן בלאס וגאס ב-7 בנובמבר, יחד עם שלושה שירים נוספים מהאלבום: "Natural" ,"Machine" ו-"Bad Liar".

מיקומי שיא[עריכת קוד מקור | עריכה]

‏  מצעדים ודירוגים (2018–19)
מדינה מצעד מיקום שיא
איטליה מצעד הסינגלים האיטלקי 24
צ'כיה ČNS IFPI 99
שוודיה סוורייטופליסטן 92
שווייץ המצעד השווייצרי 76
‏  מצעדי סוף שנה (2019)
מדינה מצעד מיקום שיא
פורטוגל מצעד הסינגלים הפורטוגזי 1166

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Sophie Ding, Watch Imagine Dragons' Meme-Filled Music Video For 'Zero', billboard (באנגלית)