We Could Be Sweet Lovers

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"We Could Be Sweet Lovers"
סינגל בביצוע ביל וית'רס
יצא לאור 1988 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה מוזיקת פופ עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים יאנג מאני, קאש מאני רקורדס, יוניברסל רפובליק רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

"We Could Be Sweet Lovers" הוא שיר משנת 1985 מאת הזמר-יוצר ביל וית'רס, שיצא כחלק מאלבום האולפן האחרון שלו, Watching You, Watching Me.

השיר אמנם לא זכה להצלחה גדולה בארצות הברית, ואפילו לא יצא שם כסינגל, אך הוא זכה להצלחה עצומה בניו זילנד בגרסת הכיסוי של להקת Holidaymakers שהפכו באמצעותו לאמנים של להיט אחד. גרסה זו לשיר הגיעה למקום הראשון במצעד הסינגלים של ניו זילנד ונותרה שם במשך שישה שבועות[1].

גרסתם של 'Holidaymakers'[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שבשנת 1985 התפרסם השיר כחלק מהאלבום Watching You, Watching Me, הוציאה להקת Holidaymakers מהעיר ולינגטון גרסת כיסוי לשיר בשנת 1988. הסינגל שלהם זכה להצלחה עצומה בניו זילנד, ונשאר במקום הראשון במשך שישה שבועות[1], כך שבסופו של דבר היה הסינגל הנמכר ביותר של השנה במדינה.

הלהקה הוציאה סינגל נוסף ששימש "צד ב'" לשיר של וית'רס, אשר נקרא "Waiting in the Sunshine" והגיע למקום השישי במצעד הסינגלים. אף על פי כן, הלהקה התפרקה זמן קצר לאחר מכן[2].

וידאו קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

הבמאי הניו זילנדי פיין פלוס היה חבר של הלהקה ועם הצלחת הסינגל הוא הציע ליצור להם וידאו קליפ, ללא תשלום[3]. היצירתיות של פלוס זיכתה אותו בפרס הווידאו הטוב ביותר בטקס פרסי המוזיקה הניו זילנדית של 1988[4].

פרסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הלהקה זכתה בפרס הסינגל הטוב ביותר, הקבוצה המבטיחה ביותר, הזמר הגבר המבטיח ביותר והסולנית הנשית המבטיחה ביותר של השנה בטקס פרסי המוזיקה הניו זילנדית לשנת 1988 עבור "We Could Be Sweet Lovers". מפיק השיר נייג'ל סטון זכה בתואר המפיק הטוב ביותר וגם מהנדס התקליטים הטוב ביותר של השנה. במאי הקליפ פיין פלוס זכה אף הוא בפרס הווידאו הטוב ביותר של השנה[5].

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ 1 2 "Sweet Lovers: Charts". charts.nz. נבדק ב-20 באוקטובר 2012. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ "The Holidaymakers". NZ On Screen. נבדק ב-5 באוקטובר 2013. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ "Sweet Lovers". NZ Film Archive. נבדק ב-20 באוקטובר 2012. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ "Awards 1988". Listing. NZ Music Awards. נבדק ב-28 בספטמבר 2012. {{cite web}}: (עזרה)
  5. ^ [1]