Watch Dogs: Legion

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כלבי השמירה: לגיון
Watch Dogs: Legion
עטיפת המשחק
עטיפת המשחק
כללי
תאריך הוצאה 29 באוקטובר 2020 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה משחק פעולה-הרפתקאות
פיתוח יוביסופט טורונטו (אנ')
הוצאה לאור יוביסופט עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור קנדה עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית, רוסית, צרפתית,
סדרה Watch Dogs עריכת הנתון בוויקינתונים
דרישות תוכנה
מצבי משחק שחקן יחיד, מרובה משתתפים
פלטפורמות פלייסטיישן 4, פלייסטיישן 5, Xbox One, Xbox Series X/S, Microsoft Windows, Google Stadia
המשחק הקודם Watch Dogs 2
האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Watch Dogs: Legion (מסוגנן כ-WATCH DOGS L≡GION) הוא משחק פעולה-הרפתקאות מסוג עולם פתוח, שפותח על ידי יוביסופט טורונטו (אנ') ושווק על ידי יוביסופט. המשחק הוא השלישי בסדרת Watch Dogs, ומשמש כהמשך למשחק Watch Dogs 2. המשחק יצא לאור ל-Windows, PlayStation 4, Xbox One ו-Stadia (אנ') ב-29 באוקטובר 2020, והגרסאות ל-PlayStation 5 ו-Xbox Series X/S יצאו לאור בימים שהקונסולות יצאו לאור. יוביסופט טורונטו הייתה אחראית על הפיתוח, עם קלינט הוקינג (אנ') כבמאי יצירה.

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק נמצא בגרסה בדיונית של העתיד, בלונדון דיסטופית. המשחק עוקב אחר סניף של DedSec בלונדון שמנסה לנקות את שמו לאחר שהואשם במספר פיצוצים שלא ביצע, ובאותו הזמן לשחרר את אזרחי לונדון מהשליטה של אלביון (Albion), ארגון צבאי פרטי אכזרי, שגרם לעיר להיות במצב של מעקב לאחר מספר הפצצות. המשחק מציג את היכולת לשחק בכמה דמויות, שנותנת לשחקן לגייס וירטואלית איזה NPC שהוא מוצא בעולם הפתוח של המשחק. לכל דמות שהשחקן גייס יש מיומנות רקע ייחודיים, והשחקן יכול לאבד אותם לצמיתות אם הוא מפעיל את מצב המשחק "מוות לצמיתות" (באנגלית: Permadeath – מצב משחק שגורם לכך שדמות של שחקן שאיבדה את כל נקודות החיים שלה, לא יהיה ניתן לשחק בה יותר) לפני שהוא מתחיל משחק חדש. קיימות כמה דרכים לסיים משימה וזה תלוי עם איזה דמות השחקן.משחק.

אונליין[עריכת קוד מקור | עריכה]

הרכיב המקוון של המשחק, שהוצג במרץ 2021, מאפשר משחק שיתופי של ארבעה שחקנים, שמטרתו היא לחלוק התקדמות בין המצבים לשחקן יחיד ולרב משתתפים . חווית מרובה המשתתפים מציעה מספר פעילויות שונות לשחקנים לעסוק בהן, כולל אירועים בעיר, משימות שיתופיות (כולל "אופס טקטיים") המורכבות יותר, ומצב התחרותי "ספיידרבוט ארנה", שבו שחקנים שולטים בגאדג'טים מיניאטוריים של ספיידרבוט להילחם בחינם לכל המשחקים. גם מצב מרובי המשתתפים הא-סימטרי "Invasion" משני משחקי Watch Dogs הקודמים חזר מספר חודשים לאחר השחרור, עם מספר שינויים. כמו מצב לשחקן יחיד, שחקנים יכולים לחקור בחופשיות את לונדון ולגייס פעילים חדשים לצוות שלהם; עם זאת, במקום להשלים משימות קצרות עבור כל דמות, הדבר נעשה על ידי הוצאת "השפעה" (צורת מטבע במשחק). השפעה משמשת גם לפתיחת גאדג'טים ושדרוגי דמויות, וניתן להרוויח מהשלמת משימות ויעדים יומיים/שבועיים, לקנות בכסף אמיתי מהחנות במשחק, או למצוא על פני המפה, יחד עם מסכות ונקודות ניסיון ( מיקומי פריטי האספנות משתנים מדי שבוע).

Watch Dogs: Legion Online משתמש בגישה עונתית כדי להציג תוכן חדש למשחק. במהלך כל עונה, מפת דרכים שונה עם תגמולים שונים (השפעה, עורות נשק, בגדי אופי וכו'). כאשר שחקנים משלימים משימות ופעילויות אחרות, הם צוברים נקודות ניסיון ומדרגים, ופותחים את התגמול הבא במפת הדרכים. כשעונה מסתיימת, העונה הבאה מתחילה אוטומטית ודירוג השחקן מאופס ל-0.

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק קיבל ביקורות מעורבות. מערכת המשחק בהרבה דמויות שונות מפלגת ביניהם, יש כאלה שראו בזה משהו חדשני, ויש כאלה שראו חוסר באישיות של הדמויות, דיבוב לא טוב, וחוסר איזון בין יכולות של דמויות. העולם הפתוח, הנהיגה, והסיפור גם מצאו את עצמם במרכז חלק מהביקורות.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]