Social Psychological and Personality Science

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Social Psychological and Personality Science
Social psychological & personality science
תדירות שמונה פעמים בשנה
מו"ל SAGE Publications עריכת הנתון בוויקינתונים
תאריכי הופעה 2010–הווה (כ־14 שנים) עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
ISSN 1948-5506, 1948-5514
http://spp.sagepub.com/ האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Social Psychological and Personality Science או בעברית 'מדע חברתי פסיכולוגי ואישיותי' (בקיצור SPPS) הוא כתב עת מדעי היוצא לאור בהוצאת SAGE שמונה פעמים בשנה. כתב העת נוסד בשנת 2010, והוא עוסק במחקרים בתחומי הפסיכולוגיה החברתית והפסיכולוגיה של האישיות. כתב העת הוא בבעלות משותפת של ארבעה ארגונים אקדמיים: האגודה למחקר באישיות (ARP), החברה לפסיכולוגיה חברתית ניסויית (SESP), החברה לאישיות ופסיכולוגיה חברתית (SPSP) והאגודה האירופאית לפסיכולוגיה חברתית (EASP).

SPPS מתמקד בפרסום מאמרים מחקריים קצרים (עד 5000 מילה) כמו גם מחקרים אשר מנסים לשחזר תוצאות מחקרים קודמים. נכון לשנת 2023 ל-SPPS מקדם השפעה של 5.7.

מבנה הנהלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הנהלת כתב העת בנויה מעורך ראשי, שני עורכים שותפים (Co-Editors) ומעורך ניהולי (Managing editor) אשר להם כפופים 8 עורכים חברים (Associate Editors) ועורכי מטה רבים. בנוסף, בהנהלת כתב העת חברים ארבעה נציגים של הארגונים האקדמיים אשר כתב העת בבעלותם המשותפת.

נכון לשנת 2023 העורך הראשי של כתב העת הוא פרופ' קריסטיאן אונקלבאך (Christian Unkelbach) מאוניברסיטת קלן שבגרמניה. לצידו בהנהלת כתב העת מכהנים פרופ' טל אייל מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, ופרופ' ארנדה ג'איאוויקרמי (Eranda Jayawickreme) מאוניברסיטת וויק פורסט (Wake Forest University) שבארצות הברית כעורכים שותפים.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]