Slaughterhouse

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לעדכן ערך זה.
ייתכן שהמידע המצוי בדף זה אינו מעודכן, אתם מוזמנים לסייע ולעדכן את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעדכון הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לעדכן ערך זה.
ייתכן שהמידע המצוי בדף זה אינו מעודכן, אתם מוזמנים לסייע ולעדכן את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעדכון הערך, ניתן להסיר את התבנית.
Slaughterhouse
מקום הקמה ג'רזי סיטי עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות

לונג ביץ', קליפורניה
ג'רזי סיטי, ניו ג'רזי
ברוקלין, ניו יורק

דטרויט, מישיגן
תקופת הפעילות מ-2008
סוגה היפ הופ
חברת תקליטים שיידי רקורדס, אינטרסקופ רקורדס
שיתופי פעולה בולטים אמינם, מיסטר פורטר, סקיילר גריי
slaughterhouseweb.com
חברים
רויס דה ''9'5
ג'ו באדן
ג'ואל אורטיז
Crooked I
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Slaughterhouse (בתרגום חופשי לעברית: בית מטבחיים) היא להקת היפ הופ הכוללת את הראפרים: רויס דה ''9'5, ג'ו באדן, ג'ואל אורטיז ו-Crooked I. הם חתומים כעת בחברת התקליטים שיידי רקורדס (בבעלות אמינם), ובחברת התקליטים אינטרסקופ רקורדס.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

2008: התחלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הלהקה הוקמה בסוף 2008 לאחר שג'ואל אורטיז, Crooked I, רויס דה ''9'5 וג'ו באדן הופיעו יחד בשיר "Slaughterhouse" מהאלבום "Halfway House" של ג'ו באדן. הם החליטו להקים ביחד להקה וקראו ללהקה על שם השיר שבו שיתפו פעולה יחד. כל ארבעת חברי הלהקה עוררו בעברם המוזיקלי מידה מסוימת של מחלוקת. הם התייחסו לעובדה זו בשיר "Move On" שם אמרו לכל השואלים, כי עברם מאחוריהם ושאלות הנוגעות לאירועים אלו אינן רלוונטיות, לדעתם.

2009–2010: אלבום בכורה[עריכת קוד מקור | עריכה]

האלבום הראשון של הרביעייה בתור להקה יצא לאור ב-11 באוגוסט 2009 תחת חברת התקליטים E1 Music. דווח שהאלבום הוקלט במשך שישה ימים בתחילת חודש יוני. מפיקי האלבום היו די ג'יי ח'ליל, מיסטר פורטר, דה אלכימיסט ו-StreetRunner.

ב-18 ביוני 2009 יצא לאור הסינגל הראשון (הלא רשמי) מתוך האלבום דרך חשבון הטוויטר של ג'ו באדן. שמו של הסינגל היה "(Woodstock (Hood Hop" ובו התארחו צמד הראפ .M.O.P. הסינגל הרשמי הראשון היה "The One". בסוף 2009 יצא לאור הקליפ השני מהאלבום לשיר "Microphone", שבוים על ידי ריק קורדארו. אלבום הבכורה שלהם מכר כ-18,000 עותקים בשבוע הראשון (רק כ-20,000 נשלחו לחנויות), ועד 5 בספטמבר עמדו המכירות על כ-31,000 עותקים בסך הכל.

תחילה הלהקה תכננה להוציא לאור את אלבומם השני בשנת 2010 כש-Crooked I הציע לקרוא לו "No Muzzle", לעומת זאת רויס דה רויס דה "9'5 שניהל שיחות עם חברת התקליטים שיידי רקורדס (של אמינם הידוע כידידו של רויס דה "9'5) אמר, כי לדעתו את האלבום השני שלהם יש להפיץ בחברת תקליטים גדולה.

2011–הווה: שיידי רקורדס, On The House ו-Welcome to: Our House[עריכת קוד מקור | עריכה]

השמועות על החתמת הלהקה בחברת התקליטים שיידי רקורדס גברו מאוד, ובסופו של דבר במרץ 2010 פרסם ג׳ואל אורטיז בחשבון הטוויטר שלו האשמות כנגד חברת E1 Music, שלדבריו ניסו לחסום את ההתקשרות שלהם עם חברת שיידי רקורדס ורמז שגורם אחר מעורב בעניין. בתגובה לטענות מצד חברת Amalgam Digital אמר ג'ו באדן, כי סיבוכים עם חברת E1 Music היו הגורם לכך שהעסקה עם שיידי רקורדס לא יצאה לפועל בעבר. הלהקה הוציאה לאור את השיר "(Beamer, Benz or Bentley (ShadyMegaMix" כשהם עדיין חתומים ב-E1 Music. הלהקה (ללא ג'ו באדן) התארחו באלבום Recovery של אמינם בשיר "Session One", גם זה בעודם חתומים ב-E1 Music. הלהקה התארחה בשיר "Loud Noises" של Bad Meets Evil.

ב-8 בפברואר 2011 הוציאה הלהקה לאור את המיני אלבום "Slaughterhouse EP", שכלל ארבעה שירים חדשים ושני רמיקסים לשירים ישנים. ב-12 בינואר 2011 אושר באופן רשמי שהלהקה חתמה יחד עם הראפר Yelawolf בשיידי רקורדס. שניהם הופיעו יחד עם אמינם בשער של המגזין XXL במרץ 2011.

ב-19 באוגוסט 2012 הוציאה הלהקה לאור את המיקסטייפ "On The House". תשעה ימים לאחר מכן (ב-28 באוגוסט) הלהקה הוציאה לאור את אלבומם השני, "Welcome to: Our House". בשבוע הראשון לצאת האלבום נמכרו כ-52 אלף עותקים בארצות הברית.

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלבומי אולפן[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם האלבום פרטי האלבום מקום במצעדים מכירות
US US
R&B
US
Rap
CAN NL SWI UK
Slaughterhouse 25 4 2
  • ארצות הברית: 44,000
Welcome to: Our House 2 1 1 4 90 76 33
  • ארצות הברית: 146,000

מיני אלבום[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם האלבום פרטי האלבום מקום במצעדים מכירות
US US
R&B
US
Rap
Slaughterhouse EP 147 29 13
  • ארצות הברית: 15,198

מיקסטייפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]