Remember December

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Remember December"
סינגל בביצוע דמי לובאטו
מתוך האלבום Here We Go Again
יצא לאור 18 בינואר 2010
פורמט CDהורדה דיגיטלית
הוקלט 2009
סוגה פאוור פופ
שפה אנגלית
בי-סייד Remember December עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך 3:12
חברת תקליטים הוליווד
כתיבה דמי לובאטו, ג'ון פיילדס, אן פרבן
הפקה ג'ון פיילדס
כרונולוגיית סינגלים של דמי לובאטו
"Here We Go Again"
(2009)
"Remember December"
(2010)
"We'll Be a Dream"
(2010)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

"Remember December" (בעברית: לזכור את דצמבר) הוא שיר שהוקלט על ידי הזמרת האמריקאית דמי לובאטו לאלבום האולפן השני שלה, Here We Go Again. הוא נכתב על ידי ג'ון פילדס, לובאטו ואן פרבן, והופק על ידי פילדס. השיר פורסם באירופה, כסינגל השני והאחרון של האלבום ב-18 בינואר 2010 דרך הוליווד רקורדס. סגנונות השיר הן פאוור פופ - סינת'פופ, השונים מסגנון הפופ-רוק הרגיל של לובאטו. המילים מתארות את ניסיונו של הגיבור להזכיר לחבר שלה את הזמנים הטובים של מערכת היחסים שלהם. לובאטו תיארה את השיר כדוגמה לצורה בה רצתה שתישמע המוזיקה העתידית שלה.

השיר זכה לרוב לביקורות חיוביות של מבקרי המוזיקה; הרוב המכריע שלהם שיבח את ההוק והפזמון. כמה מבקרים גם ציינו כי הוא אחד מן השירים הבולטים באלבום. השיר נכשל מבחינה מסחרית, וכן הגיע למקום ה-80 במצעד הסינגלים הבריטי בלבד. נמכרו בארצות הברית 144,000 עותקים של השיר על פי נילסן סאונדסקאן. לובאטו ביצעה את השיר פעמים רבות, בסיבוב ההופעות שלה Summer Tour 2009 וגם במופע של אלן טיצ'רמש.

במצטבר, הצליח השיר לצבור 50 מיליון צפיות ביוטיוב.[1]

וידאו קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקליפ הנלווה ל"Remember December" הופק על ידי טים ווילר, אשר ביים גם את הקליפים הקודמים של לובאטו, "Here We Go Again" ו-"La La Land". לובאטו התראיינה על ידי חדשות MTV על הסט של הקליפ, שבו היא הצהירה כי נשארה נאמנה לנושא השיר: "הקליפ מתייחס לשיר באופן כלשהו... ולכן במקום שיש עניין של אהבה בקליפ הזה, הרעיון הוא להיות אכזרי, כמו לקחת שליטה כבחורה, בדומה להעצמת נערה. כן, דיוות!". היא תיארה את הסרטון כ-"גלאם רוק אמיתי". הסרטון הועלה לראשונה ב-12 בנובמבר 2009 והיה זמין להורדה באייטונס החל מה-1 בדצמבר 2009.

הקליפ כולל שלוש סצנות לפי הסדר הבא: בסצנה הראשונה לובאטו להופיע עם הלהקה שלה על הבמה כאשר היא לבושה בז'קט עור שחור וכפפות. הסצנה השנייה היא לובאטו עם חבריה (בגילומם של מייג'ן מרטין, אנה מריה פרז דה טגל וקלואי ברידג'ס (השחקנים של "קאמפ רוק 2: הג'אם האחרון") "לוקחות" את הלילה החוצה אל רחובות לוס אנג'לס. השלישית והאחרונה הייתה סצנה בה לובאטו לובשת חולצה נוצצת ושרה.

במצעדים[עריכת קוד מקור | עריכה]

תרשים (2010) מיקומי שיא
אוסטרליה (מצעד המוזיקה האוסטרלי)
422
סקוטלנד (מצעד הסינגלים הבריטי) 70
הממלכה המאוחדת (מצעד הסינגלים הבריטי) 80

היסטוריית פרסומים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מדינה תאריך פרסום פורמט (ים)
דנמרק 18 בינואר 2010 הורדה דיגיטלית
פינלנד
שוודיה
נורווגיה 15 בפברואר 2010
בריטניה CD, הורדה דיגיטלית

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]