Eat This Much

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Eat This Much
מפתח לואי דמנטון[1]
מחזור חיים 2012–הווה (כ־12 שנים)
מערכת הפעלה iOS, Android
קטגוריה דיאטה, תזונה וירידה במשקל
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Eat This Much הם אפליקציית מובייל ואתר אינטרנט אשר מסייעים למשתמש לייצר תפריטים יומיים או שבועיים מותאמים אישית אשר מבוססים על מטרות ספציפיות.[2][3] האפליקציה זמינה למכשירי אנדרואיד ו-iOS.

סקירה כללית[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאפליקציה ממשק ידידותי למשתמש המסייע למשתמשים ביצירת תפריטים אותם ניתן להתאים באופן אישי על מנת להשיג יעדים ספציפיים כגון ירידה במשקל, להעלות את מסת השרירים או על מנת לוודא שאוכלים לפי העדפות תזונתיות מסוימות. ניתן להשתמש באפליקציה גם על מנת לראות במדויק מה היא כמות הפחמימות, השומנים, החלבונים, הויטמינים והמינרלים שאוכלים מדי יום.

בהתבסס על ההעדפות שמוגדרים על ידי המשתמש כאשר יוצרים בתחילה פרופיל בתוכנית, ובפרט בהסתמך על היעד הקלורי היומי שהוגדר על ידי המשתמש, האפליקציה מסוגלת לספק באופן אוטומטי הצעות לתפריטים יומיים או שבועיים אשר מנסים להיות קרובים ככל הניתן לפרמטרים שצוינו.[4]

האפליקציה מכילה גם מאגר גדול של מתכונים ופרטי מזון, אשר באמצעותה היא מייצרת את ההצעות לתפריטים השונים. ניתן גם להוסיף מתכונים חדשים ופרטי מזון שלא נמצאים במאגר. כל אחד מהמתכונים מכיל הוראות מפורטות ופשוטות.

האפליקציה מסוגלת גם לייצר רשימת מכולת על סמך התפריטים היומיים או השבועיים שנבחרו על ידי המשתמש.[5]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Meal planning site 'Eat This Much' plays part of virtual nutritionist". Washington Post (באנגלית אמריקאית). 2023-05-17. נבדק ב-2024-02-11.
  2. ^ "Eat This Much, the Free Automated Nutritionist Web App, Launches to Put Your Diet on Autopilot". Yahoo Finance. 22 באוגוסט 2013. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ Grotta, Sally Wiener; Underscored, C. N. N. (6 במרץ 2023). "Best meal planning apps in 2024, tested by our editors". CNN Underscored. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ "The 6 Meal-Planning Apps That'll Take All the Brainwork Outta Making Dinner". Cosmopolitan. 9 ביוני 2023. {{cite web}}: (עזרה)
  5. ^ Henry, Alan (22 באוגוסט 2013). "Eat This Much Automatically Builds Meal Plans and Menus for Any Diet". Lifehacker. {{cite web}}: (עזרה)