Azamoth

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך מחפש מקורות
רובו של ערך זה אינו כולל מקורות או הערות שוליים, וככל הנראה, הקיימים אינם מספקים.
אנא עזרו לשפר את אמינות הערך באמצעות הבאת מקורות לדברים ושילובם בגוף הערך בצורת קישורים חיצוניים והערות שוליים.
אם אתם סבורים כי ניתן להסיר את התבנית, ניתן לציין זאת בדף השיחה.
ערך מחפש מקורות
רובו של ערך זה אינו כולל מקורות או הערות שוליים, וככל הנראה, הקיימים אינם מספקים.
אנא עזרו לשפר את אמינות הערך באמצעות הבאת מקורות לדברים ושילובם בגוף הערך בצורת קישורים חיצוניים והערות שוליים.
אם אתם סבורים כי ניתן להסיר את התבנית, ניתן לציין זאת בדף השיחה.
Azamoth
לוגו הלהקה
לוגו הלהקה
מוקד פעילות ירושלים, ישראל
תקופת הפעילות מ-2004
סוגה בלאק מטאל
חברים
  • סולן - Scorch
  • גיטרה מובילה - Azrael
  • גיטרה שנייה - Lord Grief
  • באס - Zabolei
  • תופים - DEN

Azamoth היא להקת בלאק מטאל מישראל המבוססת בירושלים. הלהקה סיגלה לעצמה סגנון בלאק מטאל המזוהה בעיקר עם השנים הראשונות של התבססות הסגנון (תחילת שנות ה-90 של המאה ה-20) ואשר מאופיין בעיקר בצליל "מלוכלך" ומוטיבים אגרסיביים.
מקור השם Azamoth (אזמות') מגיע מעיוות המילה "עצמות".

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הלהקה החלה את דרכה בשנת 2004. מייסדי הלהקה היו סקורצ' (Scorch), לורד גריף (Lord Grief) ועזראל (Azrael). בחודשים הראשונים הלהקה פעלה בלי מתופף והשקיעה את עיקר זמנה בכתיבת שירים, כאשר Azrael ו- Lord Grief היו הגיטריסטים ו-Scorch היה באסיסט וסולן. לאחר שנכתבו ארבעת השירים הראשונים של הלהקה - ביניהם "From the Land of Ice" ו- "The Eternal Horde" - הלהקה גייסה לשורותיה את המתופף שוורץ (Schwartz) אשר ניגן בימים אלו בלהקת ההבי מטאל הירושלמית Stone of Tears.

כחודש לאחר הצטרפותו של Schwartz, הלהקה ערכה את הופעתה הראשונה במועדון הצוללת הצהובה בירושלים. בחודשים שלאחר הופעתם הראשונה, במקביל להופעות נוספות, הלהקה הקליטה את אלבום הדמו שלה "Ancient Signs of War", אשר יצא בכמות מוגבלת של 100 עותקים. כל עותקי הדמו חולקו ונמכרו בטווח זמן קצר מאוד וכיום הוא קשה להשגה.

כחודש לפני הקלטת אלבום הבכורה של הלהקה - "Eternity" - ללהקה הצטרף דראוגר (Draugr) אשר גויס על מנת להחליף את Scorch בתפקיד הבאס. זמן קצר לאחר גיוסו, הלהקה הופיעה את הופעתה היחידה בהרכב של חמישה אנשים. אלבום הדמו שימש כבסיס לאלבום "Eternity", אשר יצא בשנת 2006 והכיל כמעט את כל שירי אלבום הדמו, בהקלטה מחודשת ומקצועית יותר, למעט השיר "Ancient Signs of War" אשר נפגם לאחר הקלטתו.

באפריל שנת 2006 יצאה הלהקה לסיבוב הופעות באירופה, ביחד עם להקת Lord Belial השוודית ולהקת Dark Fortress הגרמנית. סיבוב ההופעות עבר במדינות: גרמניה, אוסטריה, הולנד ושווייץ וכלל 12 הופעות. הגיטריסט Lord Grief לא השתתף בסיבוב ההופעות ואת מקומו על הגיטרה תפס Draugr, כך ש-Scorch חזר לתפקיד הבאסיסט והסולן.

חודשים ספורים לאחר שהלהקה חזרה מסיבוב ההופעות, היא המשיכה לתפקד בהרכב של ארבעת האנשים שהשתתפו בסיבוב ההופעות, עד שלבסוף Draugr עזב את הלהקה ואת מקומו כגיטריסט תפס בשנית Lord Grief.

האלבום "Eternity" יצא רק לקראת סוף שנת 2006.

בין השנים 2006 ו-2008 הלהקה עסקה בעיקר בהופעות ברחבי הארץ ובכתיבת שירים בודדים. מאז סוף שנת 2008 הלהקה הפסיקה להופיע כלל, על מנת להתעמק ביצירת האלבום השני - "Bellum Nostrum", אשר עדיין לא פורסם.

לקראת סוף שנת 2010, זמן מועט לפני הקלטות האלבום השני, עברה הלהקה מספר שינויים בהרכב, המתופף המקורי (Shwartz) עזב את הלהקה ובמקומו הצטרף דן (DEN) כמו כן הצטרף זאבוליי (Zabolei) ותפס את תפקיד הבאס, הקלטות האלבום השני נדחו לתחילת שנת 2012.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]