תפוס ת'גלים 2: שגעת הגלים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תפוס ת'גלים 2: שגעת הגלים
Surf's Up 2: WaveMania
כרזת הסרט בעברית
כרזת הסרט בעברית
בימוי הנרי יו
מדבבים ג'רמי שאדה
ג'ון סינה
מליסה שטורם
ג'ון הת'ר
דיאדריך באדר
פייג'
מארק קאלאווי
פול לווק
וינס מקמהן
מייקל קול
מוזיקה טובי צ'ו עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה סרטי סוני, סרטי סוני הנפשה, אולפני WWE עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה Big Bang Media, הולו, WWE Home Video, סרטי סוני עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה, direct-to-video עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה ארצות הבריתארצות הברית 17 בינואר 2017
משך הקרנה 84 דקות
שפת הסרט אנגלית
סוגה קומדיה, סרט לכל המשפחה עריכת הנתון בוויקינתונים
סרט קודם תפוס ת'גלים עריכת הנתון בוויקינתונים
surfsup.com
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

תפוס ת'גלים 2: שגעת הגליםאנגלית: Surf's Up 2: WaveMania) הוא סרט אנימציה ממוחשבת קומי משנת 2017 שהופץ בווידאו ומהווה סרט המשך לסרט מ-2007: תפוס ת'גלים והוא מספר את סיפורו של פינגווין גולש בשם קודי מאבריק.

הסרט בהפקת חברת סרטי סוני הנפשה ואולפני WWE בוים בידי הנרי יו ודובב בידי ג'רמי שאדה, מליסה שטורם, ג'ון הת'ר, דיאדריך באדר ועוד. לסרט הצטרפו גם כוכבי ההאיבקות ג'ון סינה, פייג', מארק קאלאווי, פול לווק ווינס מקמהן בתפקיד עצמם אך בדמות עופות ים שונים או לוטרות.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שנתיים מאירועי הסרט הראשון, בו ניצח צ'יקן בתחרות הגלישה ומאז עזב למסע ברחבי העולם, קודי נשאר על האי פן גו ומנסה להקים יחד עם חברתו לני חוג שחייה בבעלותו אך נאלץ להתחרות בחוג השחייה שמקים יריבו טאנק. בעת שצ'יקן חוזר לאי מגיעים לאי אורחים מפורסמים - חברי "חמשת התלויים", הגלשנים הטובים ביותר בעולם: גי. סי., האנטר, הקברן, פייג ומנהיגם מר מקמהון. חמשת הגלשנים מגיעים לאי כדי לבחור את מחליפו של מר מקמהון הרוצה לפרוש עקב גילו. החבורה מחליטה למחרת בבוקר להודיע למצליה לני על קבלתה אך לאחר שגם קודי וטאנק וכן צ'יקן מעוניינים להצטרף מר מקמהון מודיע שכל גלשן יקבל חונך צעיר שיוכל להפוך לחבר קבוע בצוות.

החבורה מפליגה מהאי למקום שומם בו דיונות ובתוכם שלדי לווייתנים. באזור זה הם מתאמנים בגלישה כדי לבדוק מי יכול להגיע ראשון אך טאנק מפיל את קודי בתרגיל מכוער ומוריד אותו מהגלשן. החבורה נעה בין מצוקים שביניהם רק חבל צר. כל אחד צריך לנוע בגמישות על הגלשן שלו כדי להגיע לקצה. אך קודי וטאנק נשארים אחרונים וטאנק מנסה לעכב את קודי כדי לתפוס את מקומו בחמישייה. קודי מעיף אותו עם הגלשן לצד השני אך הוא עצמו נופל. הוא תופס בחבל ומושך אותו אך גורם לכל החבורה ליפול מטה. הם נופלים לתוך מקדש נטוש בעל אוצרות רבים אך מר מקמהון שומע מהקונכייה שלו שהאוצר מקולל ולאחר שטאנק לקח גלשן מזהב האזור מתחיל להיקבר עליהם.

הם מצליחים לצאת משם ועוברים מעל אגם לבה. קודי מציע להקים רפסודה מעופפת כדי לעוף מעל האגם וכך הם עושים. אך בזמן זה קודי המפחד מהטריקים של טאנק מחליט להסיט אותו מהמסלול וטאנק פוגע בטעות בצ'יקן שנופל וכמעט מת אך ניצל בידי הקברן. לאחר מקרה זה החבורה כועסת על קודי ומחליטים שהוא לא שייך אליהם. קודי המאוכזב עוזב ומשאיר את החבורה להמשיך ליעד האחרון.

למחרת החבורה מגיעה לחוף מסוכן והחמישייה מציעה את המבחן האחרון - לרכוב יחד איתם על גל פרא בגובה 15 מטר באזור בעל צריחים חדים תוך סערת ברקים. טאנק הוא היחיד שמסכים לנוע ויחדיו הם שוחים בחבורה על גל עצום ומצליחים להגיע לשברי החופים. ואולם טאנק מהפחד עושה טעות ונופל לאזור מוכה סערות, בו הוא לא מצליח לחזור. קודי המצוי על הצריחים מהצד השני שומע אותו וקופץ לעזרתו ומציל אותו, לצד גי.סי..

לאחר מעשה זה טאנק מודה לקודי ומתנצל על התנהגותו. החבורה מודה לקודי ומחליטה שהוא מוזמן להצטרף אליה כחבר קבוע אך קודי מסרב ומעדיף לחזור לחבריו באי ולאמן את הגולשים הצעירים. בעקבות זו מודיע מר מקמהון שהוא לא יפרוש מהחמישייה.

דמויות ומדבבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]