שיחת תבנית:היום בהיסטוריה 2 במאי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

עמית: שכל הפאדיחות שלנו יהיו כאלה.. אורי מוסנזון 20:03, 2 מאי 2005 (UTC)

לא פאדיחה ולא נעלים.

בעקבות הויקי האנגלית אני משתדל להמנע ככל האפשר מציון תאריכי לידה או פטירה, ולמחוק תאריכים כאלה אם הכנסית אותם בשנה שעברה כשהיה מבחר הרבה יותר קטן של ארועים שאליהם אפשר היה לקשר.

אני לא קיצוני כמו ששם, ולמשל אם הנפטר היה משיהו שכיהן בתפקיד, ו/או הפתירה עצמה היתה באותה עת ארוע חושב יש מקום להכניס את זה. וגם אז אם יש הרבה ארועים באותו יום, והמנוח כבר נזכר ביום אחר, אז זה יידחק החוצה.

עם כל הכבוד להרצל, כשהוא נולד אף אחד לא ידע מיהו, והוא מוזכר כבר ביום קבורתו בהר הרצל תבנית:InHistoryMon08Day17, ביום הוצאת מדינת היהודים לאור תבנית:InHistoryMon02Day14, וביום פטירתו תבנית:InHistoryMon07Day3. זה מספיק, ולכן אני מוחק את התוספת, וגם משמעי כאמור צפירת הרגעה בקשר לפדיחה כביכול.

וחוץ מזה לענייני ניסוח, מה זה "חוזה המדינה"? איזו מדינה? אני יודע שאני קצת מיתמם, אבל כזכור הויקיפדיה העברית נועדה לקוראי עברית בכל העולם, לכן אין להשתמש במושג כמו "המדינה" ולהניח שזו מדינת ישראל. eman 20:21, 2 מאי 2005 (UTC)

מהסוף להתחלה:
  1. הקישור של "המדינה" היה לישראל, כך שמי שלא ידע היה המוזמן לגלות...
  2. מה שאתה אומר כאן: יש רחוב הרצל בת"א וחיפה, יש עיר הרצליה, למה לקרוא עליו עוד מקומות? אז לדעתי זה לא עובד ככה.
  3. אגב: בויקיגרמנית הוא היה מספיק חשוב בשביל להופיע.
  4. עולה לנו משהו שגם הוא יופיע?
לסיכום: כמו שאמרו חז"ל: מי שמרחם על רשעים, סופו שירשע על רחמנים. או בתרגום לעברית: מי שמגן על כל קצרמר זוועתי, סופו שימחק לינקים להרצל. תהיו בריאים.--עמית אבידן 07:03, 3 מאי 2005 (UTC)
בויקי האנגלית יש גם מדיניות מחמירה שאומרת שכל ערך יקושר (כערך ראשי, מודגש) רק פעם אחת ב"היום בהיסטוריה". פה אין לנו מדיניות כזו, אבל עדיין, לא צריך להגזים. כבר יש שלושה קישורים "ראשיים"ף ואני יכול לחשוב על עוד ארועים יותר חשובים בתולדות הרצל שראויים לאיזכור. למשל הפגישה שלו עם הקייזר.
ועוד תיכף יבוא בן הטבע, ויטען שאני עושה את זה כי אני אנטי ציוני עוכר ישראל שמכין בפסת פיתות מדם ילדי מתנחלים. אז שיהיה ברור: אין לי בעיה עם הרצל, יש לי בעיה עם ימי הולדת. ואם יש מישהו שאפשר לקשור אותו לשורות "היום בהיסטוריה" בעמוד הראשי על פי ארועים שהם לא ימי הולדת, זה תמיד עדיף. eman 08:52, 3 מאי 2005 (UTC)
וממה אתה עושה חרוסת? אורי מוסנזון 09:04, 3 מאי 2005 (UTC)