שיחת קטגוריה:תנועות מיישבות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

האם היה מקום למחוק את ה[[קטגוריה:תנועות מיישבות]] מ[[עמותת אלע"ד]]?[עריכת קוד מקור]

( הדיון התחיל בגרסה של שיחת המשתמש:שושושושון‏. הועבר הנה. )

ה[[קטגוריה:תנועות מיישבות]] הוסרה מפה‏ על ידי המשתמש:שושושושון. אני, אלמוני, מתנגד להסרה.

  1. בפתיח של עמותת אלע"ד רשום "העמותה פועלת להשגת מטרותיה על ידי ... רכישת בתים וקרקעות מתושבי סילוואן, או שכירתם מחברת עמידר, על מנת לשכן בהם יהודים. רוב הפעילות התקיימה עד שנות האלפיים בגן הלאומי עיר דוד, ..."
  2. בנוסף, מוקדשת פסקה שלמה לעמותת אלע"ד#התיישבות במזרח ירושלים.

אני מניח שמדינת ישראל לא הכירה בעמותה כמוסד מיישב או כגוף התישבות ארצי. האם חוסר ההכרה, אם קים, מונע מהעמותה לפעול להתישבות במזרח ירושלים כפי שתנועה מיישבת פועלת? כך שגם אם נניח שהיא תנועה מיישבת מטעם עצמה, היא עדין מצליחה לבצע פעילות של תנועה כזו.

לרשימת התנועות המיישבות בישראל ראה תבנית:התנועות המיישבות בישראל. את אלע"ד אתה יכול להוסיף לקטגוריה:תנועות מיישבות מטעם עצמן. שושושושון - שיחה 12:08, 8 בדצמבר 2014 (IST)תגובה
האם התבנית:התנועות המיישבות בישראל מלאה? מה עם איילים (עמותה)? ונדמה לי שמכאן אנחנו עוברים לפוליטיקה שלא שיכת לויקיפדיה. יש גם את אמנה (ארגון). ובקשר לאלו שמטעם עצמן. אם הן באמת מטעם עצמן אז ברור שיש להוסיף. גם אם יש לך משהו נגד פעילות עממית אמיתית, כזו שמצליחה בכוחות עצמה להשיג חלק ממטרותיה, בודאי שפעילות כזו היא תנועה מיישבת. זו תנועת ההתישבות הכי אמיתית שיכולה להיות! כמובן שיש מקום לשאול האם באמת אין מוסד מיישב חזק מאחוריהן, אבל השאלה הזו לא נראית לי שיכת לענינינו. לעניות דעתי, אין ספק שעמותת אלע"ד, וגם עטרת כוהנים, מצליחות להושיב אנשים, אז לפי ההגדרה הן תנועה מיישבת. נא החזר להן את הקטגוריה הזו.
אגב, האם שמת לב שהרשות הפלסטינית נמצאת בקטגוריה של [[קטגוריה:ויקיפדיה: שכתוב - מדינות אסיה]]. מדינות! אגב, לא לגמרי ברור לי איך היא התגלגלה שם לאות פא. האם היא אינה הרשות בהא? מישהו מנסה להחביא אותה? או, רחמנא ליצלן, לשים את מדינת פלסטין במקום הנכון?
אם לא תחזיר את תנועות ההתישבות העממיות, אולי רק לכאורה, שלנו לקטגוריה שלהן, האם יש כתובת בויקיפדיה אליה אני יכול לפנות כדי לערער?
אני חושב שיש להעביר את הדיון משיחת המשתמש:שושושושון‏ לכאן. גילגמש שיחה 07:27, 9 בדצמבר 2014 (IST)תגובה