שיחת קטגוריה:יוון העתיקה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

למה יש צורך בשתי קטגוריות נפרדות: יוון ההלניסטית ויוון הקלאסית. אותם ערכים מועטים. --Hmbr 19:54, 3 מאי 2005 (UTC)

ואיזה שם היית נותן לקטגוריה המאוחדת?--עמית אבידן 19:56, 3 מ:אי 2005 (UTC)
כי יש הבדלים ניכרים בין שתי התקופות. ההפרדה היא בתקווה שיהיו ערכים נוספים. בינתיים הפיצול לא מכאיב לאיש. גילגמש שיחה 19:57, 3 מאי 2005 (UTC)

טוב, סליחה. אולי יש בכל זאת צורך בלהפריד ביניהם למרות שלדעתי יש עודף קטגוריות בנושא ואפשר לצמצם . בכל מקרה- הערכים הנוגעים להיסטוריה יוונית חסרי סדר לחלוטין וברמה מחפירה. ראה לדוגמא יוון ההלניסטית והתרבות ההלניסטית. Hmbr 19:59, 3 מאי 2005 (UTC)

כן, זה נכון, אך זאת עדיין לא סיבה לצמצם קטגוריות שלא מפריעות לאיש. גילגמש שיחה

גילגמש, אני לא נגד תתי-קטגוריות אבל:

  • למה יש צורך בקטגוריה "פולייס ביוון הקלאסית" לעומת קטגוריה "פולייס ביוון ההלניסטית" - כשבכל מקרה רוב הערכים שבתוכם מקבילים ? (ולמה פולייס ולא פוליס?)
  • קטגוריות נפרדות: "יוונים קדומים" "הלנים" ו"יוונים הלניסטיים" ?

יוצר הרבה בלאגן מיותר. --Hmbr 20:44, 3 מאי 2005 (UTC)

פולייס=פוליס ברבים. הלנים הם יוונים שחיו בתקופה הקלאסית. ההלניסטים בהלניסטית. חשוב להבדיל בין שתי תקופות גילגמש שיחה 20:47, 3 מאי 2005 (UTC)

קטגוריה:גאוגרפים הסטוריונים וחוקרי ארצות יוונים[עריכת קוד מקור]

אני מציע לפתוח קטגוריה [[קטגוריה:גאוגרפים הסטוריונים וחוקרי ארצות יוונים]] או משהו בדומה לזה כיוון שבאותה תקופה היו גאוגרפים רבים שהסתובבו בעולם במטרה למפות אזורים במפה שלא היו ידועים להם עדיין. זב הפך אותם גם להיסטוריונים וחוקרי תרבויות של אותן ארצות. והם מוגדרים בדרך כלל כגאוגרפים, היסטוריונים וחוקרי ארצות. יש רבים שמתאימים לקטגוריה זו. ראו ויקיפדיה:מתקפת איכות/יוון העתיקה#גאוגרפים הסטוריונים וחוקרי ארצות יוונים Geagea 03:09, 8 בנובמבר 2006 (IST)תגובה