שיחת משתמש:Zamikam

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת ביקורת בנושא נטע מחלם

נטע מחלם[עריכת קוד מקור]

שלום, אני מניח שקראת את זה איפשהו, אז רצוי שתציין את המקור. ביקורת - שיחה 15:12, 27 בנובמבר 2015 (IST)תגובה

זה קצת מורכב. המקור העיקרי שלי הוא אילנות יוחסין פרטיים הרצים בתוך המשפחה, בפרט מה שכתב אבי ז"ל יוסי צור בספרו (שהופץ רק בחוג המשפחה): "חן הדורות: צאצאים של אברהם שפירא ושרה שפירא לבית גוטמן" (יוני 2004), עמ' 41. באותו ספר הוא מציין כמקורותיו ליוחסין של דרייזל מייזליש את המקורות הבאים: Descendants of Zvi Hirsch Menachem Meisels by Harvey Krueger, "Aristocracy by Spirit" by Rabby F. E. Rotenberg, "Megilat Yuchssin" Family of Rabbi Abraham L Griesgott שלושת הספרים האלו אינם בידי כך שאינני יכול לדעת בדיוק מה כתוב שם. מכל מקום, השוויתי עם מידע שקיים באתר GENI, והסתבר לי שאני אינני היחיד עם אותו מידע. הוספתי קישור לאתר GENI לערך בוויקיפדיה. הוספתי גם קישור לערך של עוזיאל מייזליש בחבדפדיה.

מעניין לציין שהמידע שיש בידי על משפחתו של אברהם נתן נטע, ושקיים ב- GENI כמעט ואינו חופף למה שקיים בוויקיפדיה בערך המוכחי. מאידך קל לבדוק שמה שקיים בנושא זה בערך הנוכחי בוויקיפדיה לקוח כולו מתוך ההקדמה בספר "נטע שעשועים" שנכתבה ע"י נכדו של נטע, והוא כנראה לא היה מעודכן לגמרי בעץ המשפחה. בפרט, אם איזשהי דודה שלו התחתנה לפני שאותו נכד נולד ונסעה לעיר אחרת רחוקה, כמעט או בכלל שלא נשאר קשר, ומכאן הפערים.

שבת שלום, עמיקם צור

הבנתי, תודה רבה. אני מניח שאצל אלפסי צריך להיות חומר באיזה מקום. אם שם המשפחה מייזלס/מייזליש היה שימושי אצלו אולי נחליף את שם הערך. ביקורת - שיחה 20:32, 28 בנובמבר 2015 (IST)תגובה