שיחת משתמש:Yschryer

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת העיתונאי המנטר בנושא עריכת קוד מקור
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yschryer, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 20:57, 30 במאי 2021 (IDT)תגובה

שלום, תודה על ההערה בשיחה:עץ (חומר גלם). שים לב שגם אתה, כמו כל אחד, יכול להרחיב את הערך כפי שהצעת שם הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 20:57, 30 במאי 2021 (IDT)תגובה

עריכת קוד מקור[עריכת קוד מקור]

העיתונאי המנטר שלום, תודה על העצה/עידוד. מובן לי שכל אחד יכול לערוך ואפילו ליצור ערך חדש ויתכן ובעתיד - כשאלמד עוד על דרכי הפעולה של וויקיפדיה - גם אעשה זאת. אבל זה יכוון לתחום המקצועי שלי בלבד- דהיינו מוזיקה, גיטרה קלסית ליתר דיוק. תאר לך שאת הערך עלי בוויקיפדיה לא אני יצרתי אלא אחד מתלמידי - שלא בידיעתי אגב... (יהודה שרייר). אני מתעניין בהרבה דברים מחוץ למקצוע ואם יש לי השגות לגבי משוהא מחוץ להתמחות שלי אלה בדרך כלל תחושת בטן חצי מבוססות - לכן כאשר נראה לי שמתבקשת עריכה אני מעדיף להציע את השינוי לכותב הערך עצמו מאשר חהתערב באופן אקטיבי בכתיבתו. --Yschryer - שיחה 00:20, 31 במאי 2021 (IDT)תגובה

אני מבין מה אתה אומר. הרשה לי להציע לך רעיון כיצד לקדם את הערך בשלושה שלבים פשוטים, שאת הראשון כבר ביצעת, את השני ביכולתך לבצע, והשלישי הוא המורכב מביניהם. והנה הרעיון:
  1. להציע שינוי בדף השיחה מבלי להתערב באופן אקטיבי בכתיבה (השלב שאותו כבר ביצעת). זו דרך טובה לקדם את הערך בעתיד, אבל עד שזה יקרה כנראה יחלוף זמן רב, שבו לקוראים יחסר מידע בעל חשיבות.
  2. לבצע שינוי כלשהו בערך, רק בהתאם לידע שלך, וכמובן בהתבסס על מקורות אמינים ואיכותיים. אני לא יודע אם קראת את הדפים שאליהם הפניתי אותך בברכת ברוך הבא, אבל אם לא - מומלץ שתקרא אותם, כדי שתבין איך וויקיפדיה עובדת. בנוסף, להרחבה על מהם המקורות שביקשתי ממך להוסיף מומלץ לקרוא את ויקיפדיה:ביבליוגרפיה אם לא מוזכר שם. אם תתבסס על מקורות, ייתכן שתגלה גם דברים חדשים בנושא - וכדאי להוסיף גם אותם לערך.
  3. לאחר ביצוע שינוי בהתאם לידע שלך ולמקורות שמגבים אותו, אתה יכול לחקור עוד בנושאים שאותם חשבת שרצוי להרחיב. אפשר לחפש מקורות אינטרנטיים בקלות, ואם רוצים גם מקורות ספרותיים שהם מן הסתם איכותיים יותר אבל קשה יותר להשיג אותם, ובעזרתם ללמוד עוד על הנושא ולהרחיב את הערך. שים לב שאתה כותב את הדברים במילים שלך, כדי לא להפר זכויות יוצרים.
מקווה שתבחר לבצע את שלושת השלבים שהצעתי, וגם אם לא זה בסדר. גם השלב הראשון הוא צעד שחשוב לבצע בדרך אל השלב השלישי.
אגב, כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 09:17, 31 במאי 2021 (IDT)תגובה