שיחת משתמש:Yaelz

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת Atbannett בנושא אנא כתבי על עצמך
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yaelz, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, אלוןשיחה 09:23, 4 בפברואר 2008 (IST)תגובה

אהרן ברק[עריכת קוד מקור]

שלום. הסרתי את הקישורים שהוספת לערך, מכיוון שלא נהוג לקשר לאתר חיצוני באמצע הערך, והקישורים לא מוסיפים מידעי אנציקלופדי על נשוא הערך. תודה, אלוןשיחה 09:23, 4 בפברואר 2008 (IST)תגובה

קישורים לא רלוונטיים[עריכת קוד מקור]

אנא הפסיקי להוסיף קישורים למרכז הבינתחומי בהרצליה בערכים שבהם הפניה כזו אינה מוסיפה מאומה לתוכנו של הערך או בערכים שבהם כבר קיימת הפניה ספציפית יותר (למשל, לחוגים מסוימים במרכז). אני מתכוון לכנס הרצליה, המכון למדיניות ואסטרטגיה, שמעון שוקן, אמנון רובינשטיין, אוריאל רייכמן, אהרן ברק, וכל הערכים שעוד הספקת להוסיף בהם הפניה כזו בזמן שכתבתי את ההודעה. בברכה, ‏ PRRP שו"ת 09:41, 4 בפברואר 2008 (IST)תגובה

אלון שלום, כל הערכים בהם הוספתי קישור למרכז הבינתחומי הרצליה, הם גופים או אנשים שהינם חלק מהמרכז. הקפדתי להוסיף קישור רק במקומות בהם הוא רלוונטי. Yaelz 09:55, 4 בפברואר 2008 (IST)תגובה

Prof_Galia_Golan.JPG[עריכת קוד מקור]

אנו שמחים על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה, אך רציתי להביא לתשומת לבך כי בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים, וגישה זו משתלבת עם תפיסתנו בדבר חופש המידע. כדי לוודא שהעלאת התמונה Prof_Galia_Golan.JPG עונה על כללי זכויות יוצרים, יש להוסיף שם את מקור התמונה ומי מחזיק בזכויות היוצרים עליה. לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע, כיצד יש לציין בהעלאת תמונות את מקורן, כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואיטיבי לאדם המצוי, כך שלעתים נמחקות תמונות שהועלו בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, ערן - שיחה 12:47, 23 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

הי ערן, אני מייצגת את המרכז הבינתחומי הרצליה, שלו שייכות זכויות היוצרים בתמונה. האם אתה מעורב גם בנושא "עתיד משותף"? שמחתי על העירנות ! אך כאמור, אני מייצגת את המרכז הבינתחומי הרצליה שהוא בעלת זכויות היוצרים בכתבה שהצגת.

תודה, יעל

  • מה זה עתיד משותף?
  • בנוגע לתמונות בוויקיפדיה - אם את בעלת זכויות היוצרים ומעלה תמונה לוויקיפדיה, צריך לציין תחת איזה רישיון התמונה מועלת, למשל יש רישיון Creative common, או GFDL וכו'. פירוט נוסף יש בויקיפדיה:רישוי/רישיונות חופשיים. חשוב מאוד להגדיר את הרישיון, כדי שיידעו באילו תנאים מותר להשתמש בתמונה, ואיזה סוג של קרדיט צריך לתת לבעלי זכויות היוצרים המקוריים ומן הצד האחר, להבהיר שאתם מודעים לזה שיכולים להשתמש בתמונה גם במקומות אחרים מחוץ לוויקיפדיה.
בברכה, ערן - שיחה 20:45, 24 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

אנא כתבי על עצמך[עריכת קוד מקור]

שלום Yaelz,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:Yaelz". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, ‏עמיחישיחה 21:08, 8 בינואר 2011 (IST)תגובה