שיחת משתמש:XxX

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אשתדל להמשיך שיחות יזומות עימי בדף זה ,ואשמח אם תוכלו להעביר שיחות ללא עניין ציבורי לכאן

ביטויים מעליבים במזנון יזכו לאפס סובלנות. דרור 20:55, 16 פברואר 2006 (UTC)

איזה ביטויים מעליבים ? שמות התואר היחידים שהעלאתי היו "היקר" ו"טרול?" ,מה הזו ההתנהגות הזו שלו ..? ושלך ? מה קורה פה ? --מר איקס 20:59, 16 פברואר 2006 (UTC)

"טרול" היא מילה טעונה בויקיפדיה, שמיוחסת בדרך כלל רק למישהו שכל מטרתו הוא גרימת נזק לויקיפדיה. אי אפשר לומר על גילגמש שמטרתו לגרום נזק - לכל היותר, שהצורה שבה הוא חושב שהוא מועיל לויקיפדיה לא מקובלת על כולם. בכלל, יש כמה צורות להביע תרעומת וביקורת. חלקן ענייניות, חלקן לא. שלך מתקרבת יותר לקטגוריה השנייה. בגלל שאנחנו לא חיים בעולם מושלם, תלונות מוצדקות הולכות לפעמים לאיבוד בגלל שדרך התלונה שייכת לקטגוריה השנייה. לא חבל? גדי אלכסנדרוביץ' 21:27, 16 פברואר 2006 (UTC)
אם אתה חושב שמשפט בעל חשיבות בערך נמחק, נא נהל דיון בעניין בדף השיחה של הערך. כתוב את המשפט שרצית להוסיף והבא לו אסמכתא ממקור אינטרנטי או הפנה לספר. המשפט נמחק כי משהו אחר חשב שהוא שגוי. החזרתו תוביא למלחמת עריכה ולכן לכל ערך יש דף שיחה המשמש לדיונים מה צריך להיות בערך ומה לא (בשביל זה יש דפי שיחה בויקיפדיה) ולא בשביל להעליב מפעילים או משתמשים אחרים. במקרה ולא ניתן להסכמה, על פי הנהלים יש לפנות לבורר - אדם מבין בעניין שיכריע במחלוקת. דרור 21:32, 16 פברואר 2006 (UTC)

יש הבדל, אם היה מדובר בערך אחד ששוחזר היה טעם לכתוב בדף השיחה וכ'ו. כאן מדובר בתוספות רבות ששוחזרו בשיטתיות. Pacman 21:34, 16 פברואר 2006 (UTC)

לא משנה, זה הנוהל וכך צריך לפעול, מה גם שבמרבית המקרים היה הצדקה רבה לשיחזורים. דרור
לכל כלל יש יוצא מהכלל, וכאן היה מדובר במסע שיחזורים במודוס אופרנדי של בוט, כך שזה הצדיק חריגה מהכלל. מארק ברלין 21:38, 16 פברואר 2006 (UTC)