שיחת משתמש:Xslf

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת טוסברהינדי בנושא תמיד עניין אותי לדעת

אז גם לחור הנידח הזה באינטרנט את מגיעה :-) ברוכה הבאה! -רונן


לא יודע על איזה "חור" מדבר רונן, אני יודע שזה בצחוק, ואני מקווה כי זה הולך להיות ה"דבר הגדול" הבא ב-קוד הפתוח
השם שלך כ"כ ייחודי, שהוא מזכיר לי נשכחות מלפני כ-4-5 שנים. מחיטוט קטן בגוגל הבנתי כי את זו את.
שמח על החלטתך להצטרף ומצטרף לברכת ברוכים הבאים. אנשים ברמה והידע שלך, יכולים לתרום רבות לויקי:HE (כך אני מכנה את המקום / האתר שאנחנו נמצאים בו).
אשמח לעזור לך ככל שאוכל.
שאלות ניתן לשלוח לויקיפדיה:מזנון או אלי "אישית" שיחת משתמש:דוד1.
בהצלחה ^^ דוד1 03:28, 10 ינו' 2004 (UTC)

אהלן ותודה על הברכות. נרשמי ולא כ"כ היה לי זמן לערוך. נקווה שזה ישתנה בקרוב. דוד1 - באיזה נשכחות נזכרת? Xslf 17:43, 27 ינו' 2004 (UTC)

הנשכחות הם לא רמז למשהו אישי שהיה בינינו. קראתי עליך בעיתון ב"ימי ה-BBS" העליזים?, ועל שעברת לעבוד ב-MS, ועל הדף האישי, בו סיפרת על כל מיני בעיות שהיו לך. האמת זיכרון עמום מאד.
בכל מקרה, בהצלחה באתר זה, בהנחה שיהיה לך מספיק פנאי וחשק. ^^ דוד1 18:57, 27 ינו' 2004 (UTC)

xslf שלום,

אין טעם לפנות לבן הטבע כיוון שהוא נעלם מויקיפדיה בפברואר 2004. בנימה אישית אני שמח על כך כי הבחור היה טיפוס גס רוח בצורה שלא תיאמן. (שלא לדבר על מה שאני באמת חושב עליו). אם שמת לב, הוא אינו עונה על שאלות הבהרה אלא מגיב בעלבונות. "לא חייבים לדעת כל דבר" הוא דווקא ניסוח עדין שלו. אם את רוצה דוגמאות עסיסיות יותר בקרי בדף השיחה של זברת הרים או יצורים פרהיסטוריים. את יכולה לעשות עם הערך ק'ופה כל מה שנראה בעיניך.

--אביהו 17:51, 15 יוני 2004 (UTC)
גם אני נעדרתי מכאן זה זמן, כנראה בגלל זה לא שמתי לב להעלמותו. נו טוב. :-) Xslf 07:46, 18 יוני 2004 (UTC)

שלום לך!

דומני שהכרתי פעם מישהי עם כינוי זהה לשלך. כוח זכרוני ידוע כרפה וחלוש למדי ואינני יודע איה נתקלתי בכינוי.
בכל אופן, בנוגע לשאלתך, הרי שלעת עתה אינני פעיל באופן זמני במתן תרומות לויקיפדיה והערך עצמו יחובר במועד כלשהו בעתיד.
אם תתעקשי אעשה זאת למענך בקרוב. בן הטבע 14:37, 27 יולי 2004 (UTC)


לכל הרוחות, היית מנהלת הפורום של בוני אתרים בנענע. אני זוכר אותך לטובה. סייעת לי מדי פעם בתחילת דרכי בעניין. כה לחי. תודה על עזרתך. בן הטבע 14:40, 27 יולי 2004 (UTC)


הוספת תמונה[עריכת קוד מקור]

שלום,

כדי להוסיף תמונות למאמר צריך להעלות אותן לויקיפדיה העברית. פעם ביקשנו שיאפשרו לנו להוסיף תמונות ישירות מויקיפדיה האנגלית וכד', אבל הם העלו בפנינו את הנימוקים האלה: א. ככה אין לנו שליטה על התמונות, הם יכולים לשנות את התמונות ולמחוק אותן מתי שבא להם ב. ככה אנחנו לא יכולים להתאים דיוקנים וכד' לצורה של ימין-שמאל (אם הדמות מצויירת בפרופיל, היא צריכה להסתכל ימינה, לכיוון הטקסט. אפשר להפוך את התמונה כמעט בכל תוכנה שמתעסקת בגרפיקה).

בכל מקרה, למרות שבעיני זה נראה די טיפשי, צריך שכל התמונות שמשמשות את ויקיפדיה העברית יועלו לשרת דרך ויקיפדיה העברית...

בהצלחה עם זה! Lazylemon 08:51, 18 יוני 2004 (UTC)

ב נשמע מוזר ביותר. הרי פנים של אדם אינן סימטריות, כך שתמונה הפוכה אינה מראה בצורה נאמנה את דמותו של האדם בדיוקן. אני מאוד מקווה שהפיכת תמונות אינה נוהג מקובל כאן. Xslf 23:34, 2 יולי 2004 (UTC)

שלום רב

בהחלט אני אתרום כמה צילומים אני מאד חדש פה ולומד את הפרטים

יגאל


בהצלחה עם הספר. קיבלתי מייל מהוד-עמי עם צירוף תמונתך. די נחמד. לפעמים מיילים יכולים להיות נחמדים. אם אני לא טועה, אני הראשון שחיבר ערכים בנושא אופן אופיס וסטאר אופיס בויקיפדיה. נו, טוב. היתה לי מורה טובה. בן הטבע 16:21, 5 אוג' 2004 (UTC)

ברוכה החוזרת[עריכת קוד מקור]

שמח לראות אותך כאן שוב אחרי תקופה כה ארוכה. אביהו - שיחה 06:50, 4 מרץ 2005 (UTC)

למעשה אני כאן הרבה יותר מזה, פשוט לא תמיד בא לי להכנס לחשבון (אני נודדת בין מחשבים ודפדפנים, כך שכניסה מחדש לחשבון הופכת להיות די טירחה). Xslf 03:49, 29 אפר' 2005 (UTC)

סוף סוף מישהי שמבינה משהו[עריכת קוד מקור]

תכנסי לדף השיחה של תבנית:מדינה

אני כותב ב-IP[עריכת קוד מקור]

כי משתמש:גילגמש חסם אותי, ומה שציפיתי שתעשי זה להסביר להם את הבעייה. את פעילה במוזילה ישראל, לא?

ברוכה השבה[עריכת קוד מקור]

חשבתי שתהיי בכנס עכשיו, בכל מקרה - ברוכה השבה. דורית 08:15, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

תודה. לא, לא בא לי להיות עכשיו בכנס. יותר מידי אנשים ממה שאני מוכנה להתמודד כרגע. במקום זה אני מתקיפה קצרמרים :-)
ותודה על הברכה. Xslf 08:19, 4 אוגוסט 2005 (UTC)
בבקשה, ויישר כוח. דורית 08:21, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

מפגש רבתי בסוכות[עריכת קוד מקור]

הנך מוזמנת למפגש רבתי מתוכנן לסוכות אמירפדיה 11:36, 29 ספטמבר 2005 (UTC)

שמתי לב[עריכת קוד מקור]

שכתבת שאת רוב העריכות שלך את מבצעת כאנונימית. רציתי לומר שזה חבל ואינני מבין זאת. בלי קשר לזכות הצבעה, אם אראה עריכה שלך, אדע שאין לי סיבה מיוחדת לבדוק אותה - ברור לי שהיא אינה השחתה. כשאת עורכת מ-IP, סביר שאנשים רבים נאלצים לעבור על העריכה ולוודא שהיא אינה השחתה. למרבה הצער אין בדיקה זו אפילו מבטיחה שהעריכה שלך נכונה, רק שאינה נזק מכוון. לגבי התעצלות להיכנס לחשבון - אם את כותבת ממחשב קבוע, את צריכה פשוט לסמן "זכור אותי" בכניסה, וכך לא תצטרכי להיכנס לחשבון בכל פעם מחדש. בברכה, ‏odedee שיחה 23:05, 17 באפריל 2007 (IDT)תגובה

אז זהו, שאני לא עובדת ממחשב או דפדפן קבוע, ככה שסימון "זכור אותי" לא שווה הרבה עבורי. ‏Xslf23:10, 17 באפריל 2007 (IDT)תגובה
חבל. אבל עדיין, תזכרי שעריכות אנונימיות מצריכות משאבי ניטור ושכדאי להימנע מהן, כשאפשר. ‏odedee שיחה 23:22, 17 באפריל 2007 (IDT)תגובה
נעים לראות אותך כאן. גם לי חבל שאני לא רואה הרבה את החתימה שלך, Xslf, בערכים. מקווה שתוכלי בכל זאת להיכנס הרבה יותר כמשתמשת רשומה מאשר בתור IP אנונימי (וכמובן, גם משום שזה מפחית את החשד ומצריך פחות בדיקות, כפי שכותב עודדי :) אלדדשיחה 23:23, 17 באפריל 2007 (IDT)תגובה

תמונה:Hd in.jpg[עריכת קוד מקור]

היי, ברוכים הבאים על חזרתך להיות משתמשת רשומה. ראיתי את שמך בכמה דיוני עבר וראיתי שדעותיך דומות לשלי בגדול... בכל מקרה, תהיתי אם תוכלי לשקול להשתמש ב-{{שימוש חופשי|Xslf}} במקום בתבנית שימוש חופשי מוגן, תמונות תחת רישיון זה שמועלות לוויקישיתוף בדרך כלל נראות חשודות כי התבנית לא מסבירה למה התמונה תחת הרישיון הזה. אני כמובן מניח שאת צילמת את התמונה... יונתן שיחה 01:52, 18 באפריל 2007 (IDT) כמו שאפשר לראות בדף התמונה, לא אני צילמתי אותה, ולכן השתמשתי בתבנית שמתאימה למה שבעל זכויות היוצרים (בקישור) ציין לגבי התמונה. ‏Xslf02:52, 18 באפריל 2007 (IDT)תגובה

Tea_pick.jpg[עריכת קוד מקור]

אנו שמחים על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה, אך רציתי להביא לתשומת לבך כי בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים, וגישה זו משתלבת עם תפיסתנו בדבר חופש המידע. כדי לוודא שהעלאת התמונה Tea_pick.jpg עונה על כללי זכויות יוצרים, יש להוסיף שם את מקור התמונה ומי מחזיק בזכויות היוצרים עליה. לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע, כיצד יש לציין בהעלאת תמונות את מקורן, כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואיטיבי לאדם המצוי, כך שלעתים נמחקות תמונות שהועלו בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה,ערן 00:29, 29 במאי 2007 (IDT)תגובה

תמיד עניין אותי לדעת[עריכת קוד מקור]

מה קורה אם משאירים הודעה בדף המשתמש של מישהו שלא נמצא בוויקיפדיה כבר 3 שנים. אז הנה אני מנסה. :-) טוסברהינדי (שיחה) 11:33, 18 בנובמבר 2008 (IST)תגובה