שיחת משתמש:Valeryt4u

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Ldorfman בנושא פסקת הפתיחה בערך "תוכן גולשים"
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Valeryt4u, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Ldorfmanשיחה 01:52, 22 בפברואר 2014 (IST)תגובה

פסקת הפתיחה בערך "תוכן גולשים"[עריכת קוד מקור]

שלום ולרי וברכותי על תחילת צעדיך ככותב בוויקיפדיה העברית,
אנא שים לב למספר הערות לצורך שיפור אופן הצגת המידע בערך.

  • במידע ששילבת בערך מופיעות מספר קביעות אשר יש להציג סימוכין לנכונותן. כך למשל ציינת כי ”בכל דקה מועלים לרשת עשר שעות של תוכן ובחצי הראשון של 2008 75% מגולשי האינטרנט לקחו חלק פעיל ובמדיות חברתיות ,בניגוד ל-2007 שלקחו חלק רק 56%”. מאיפה לקוחים נתונים אלה?
  • אנא הוסף הפניות למקורות שציינת בדבריך. הפניות למאמרים שמוזכרים בגוף הערך יש לשלב כהערת שוליים. אם המידע זמין באינטרנט, רצוי מאוד לקשר אליו באמצעות קישור חיצוני.
    אנא שים לב לכך שהערות השוליים בוויקיפדיה כתובות באופן שונה מזה המקובל באקדמיה. כדי להפוך את המידע למובן וקריא יותר, בוויקיפדיה העברית אנו מביאים את שמו המלא של המחבר כפי שמופיע על הספר או במאמר, כך שקיצורים של השם הפרטי אינם נדרשים וגם הסדר הנדרש בשם הוא באופן המקובל בשיחה יום-יומית: שם פרטי ואז שם משפחה (ולא הפוך, כמקובל בכתיבה ביבליוגרפית באקדמיה). כך, ביכולתנו לקשר בקלות את שמם של המחברים לערכים אודות פועלם, אם קיימים כאלה. שנת הפרסום של הספר או המאמר תופיע בסוף ההערה, לאחר המוציא לאור או שם האתר.
  • יש להוסיף בגוף הטקסט קישורים פנימיים לערכים אחרים בוויקיפדיה, כפי שמקובל בכל ערכי ויקיפדיה (באמצעות שימוש בשני זוגות של סוגריים מרובעים, כפי שמצויין גם בדף שקיבלתם במהלך ההדרכה בכתה). עזרה תוכל למצוא בדף "עזרה:קישורים".
  • בדף המשתמש שלך הוספתי תיבה המעידה כי הינך סטודנט הכותב בקורס אקדמי בו ישנה מטלת כתיבה בוויקיפדיה. באותו דף, דף המשתמש שלך, תוכל להוסיף כל מידע שתרצה אודותיך. זהו בעצם "דף הבית" שלך בוויקיפדיה/כרטיס הביקור הוויקיפדי שלך. תוכל לקרוא על כך עוד בדף "ויקיפדיה:דף משתמש".
בהצלחה!

בכל שאלה, קטנה או גדולה, לגבי הנקודות שהצגתי כאן או לגבי המשך הכתיבה בערך זה, או בוויקיפדיה בכלל, אנא פנה אלי. צור עמי קשר מתי שנוח לך, בכל דרך הנוחה לך:050-5453913 / Liron Dorfman/ Liron@wikimedia.org.il / בהודעה בדף השיחה שלי . להשתמע, לירון דורפמן. Ldorfmanשיחה 10:17, 23 בפברואר 2014 (IST)תגובה

שלום,
ראיתי כי ביצעת תוספת בערך בהתאם להערותי. עם זאת, עדיין השארת הערה (”(2010 ,Kaplan & Haenlein)”) ללא הפנייה למקור או הוספת פרטים כנדרש. אנא טפל בכך. בנוסף, אנא הוסף קישורים פניימיים. כך למשל תוכל לקשר לערך על ה-OECD ולהסיר את השם המלא באנגלית. Ldorfmanשיחה 04:23, 24 בפברואר 2014 (IST)תגובה
שלום לירון, ביצעתי את התיקונים כפי שביקשת, לגבי 2010 ,Kaplan & Haenlein, פסקה לפני יש הפנייה למאמרValeryt4u - שיחה 14:40, 3 במרץ 2014 (IST)תגובה
שלום ולרי,
אני לא רואה שינויים רבים בין הגרסה לפני שנכנסת לוויקיפדיה היום לבין המצב כעת. ראה בעצמך את ההשוואה בין הגרסאות. האם אתה מניח שכדי להבין את הערך, על הקורא להגיע לדף השיחה הזה כדי לשים לב להערה שלך כי ההפנייה נמצאת קודם לכן בטקסט? קריצה לא כך הדברים נכתבים באנציקלופדיה. אנא דאג למקם הערת שוליים במקום הדרוש במקום הקיצור "(2010 ,Kaplan & Haenlein)". לגבי כפל הפניות לאותה הערת שוליים, ראה הסבר בדף העזרה: ריבוי הפניות להערת שוליים יחידה. אגב, בכל מקרה "Kaplan & Haenlein" אינו יכול להיות שם של ערך, ולכן לא היה צריך להפוך את המילים הללו לקישורים.
מעבר לזה, ההפנייה למאמר אינה כתובה באופן תקין - לא מופיעים בה שם המחברים. אנא הוסף להפנייה את שם המחברים, השנה ופרטי המקור בו מופיע המאמר.
בהצלחה! אנא חזור ופנה אלי אם משהו אינו ברור. Ldorfmanשיחה 19:25, 3 במרץ 2014 (IST)תגובה