שיחת משתמש:Ulmerido

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת Ldorfman בנושא אזהרה לפני חסימה

ברוך הבא לוויקיפדיה העברית (לפחות ככותב רשום...)[עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Ulmerido, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Ldorfmanשיחה 01:42, 16 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

בעניין הערך "פלטפורמת פיתוח Low code"[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
זהו כמדומני הערך הראשון שאתה כותב בוויקיפדיה ואף לא נראו תרומות נוספות, משם המשתמש שלך, בערכים אחרים. ברור שישנם דברים הקשורים לאופי הכתיבה פה שעוד תלמד, אבל בתור התחלה, ראוי שתכבד את הלכות המקום ותחדל משחזור שינויים שנערכו בערך, בידי שלושה עורכים.
בערך שכתבת היו מספר בעיות. את חלקן תיקנו ומצבו הנוכחי טוב מזה שהיה קודם. לעצם טענתך, אנא המנע מלהשיב קישורים לדפים הקשורים ל-SimplifyIT, לה יש קשר עסקי לתחום המדובר. הנוהג בוויקיפדיה העברית הוא שאיננו מקשרים לדפים באתרי אינטרנט של חברות המשווקות פתרונות הקשורים לנושא הנדון באותו ערך. לזה הייתה כוונתי בתקציר בו ציינתי שמדובר באתר בעל אופי שיווקי. היה וישנם ברשת מאמרים בעברית הקשורים לתחום, תוכל להוסיף קישורים אליהם, בדרך המקובלת. זאת, כל עוד אינם מתוך אתרים של עסקים. אם אין, לא נורא - נמתין למידע כזה שיופיע ממקור אמין ואובייקטיבי בעתיד.
בברכת הצלחה בהמשך תרומתך לוויקיפדיה, לירון Ldorfmanשיחה 00:00, 18 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

Ldorfman אתה מוזמן להסביר מדוע אתה פוסל קישורים לחברות מחקר כמו forrester שהן מובילות מתחום. חבל שאתה נכנס למלחמת עריכה ומפיץ מידע לא נכון. עדיף למחוק את הדף לגמרי מאשר שישאר עם העריכה הלא טובה שלך.
יש קונצנזוס רחב בעולם לגבי האמינות של חברות המחר שעליהם הדף מתבסס, וגם הסכמה רחבה על איכות התחקירים של מגזינים מדעיים כמו PcMagazine. ראיה לכך היא ההתבססות של חברות ממשלתיות על מחקרים אלו (ראה ערך מכרז משרד הבריאות), עמודי ויקי מקבילים בשפות אחרות גם כן מתבססות על מאמרים אלו.
אתה מוזמן גם לכתוב מאמרים בנושא בעצמך ולפרסם קישורים אליהם, אבל עד שאתה לא מוצא תחליף למאמרים בשפה העברית לנושא, ועד שאתה לא מוצא סיבה לחוסר אמינות במאמר. אל תסיר ותמנע מהאנשים מידע רק בגלל האגנדות הנסרות שלך.
מספיק עם הטענה שהמגוכחת שהמאמרים הם תוכן שיווקי. Ulmerido (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)ב-00:05, 18 בדצמבר 2018‏תגובה
התייחסתי בדבריי לטענתך. בוויקיפדיות שונות יש נוהלים שונים. הנוהג בזו העברית מקובל מזה שנים רבות ובאותו אופן אנו פועלים הן בערכים בנושאי מחשוב והן בכל תחום אחר בו קיימות חברות המפרסמות "מאמרים" בתחום באתרי האינטרנט שלהן. פשוט איננו מקשרים לשם. מבחינתנו, עדיף לשמר ערך ללא קישורים מעין אלה, אשר עלולים לשדר מסר לא נכון. Ldorfmanשיחה 00:14, 18 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

-- העברה מדף השיחה של הערך --

המשתמש Ldorfman טוען לכאורה שלמאמרים בעברית שפורסמו יש קשר עסקי (https://www.simplifyit.co.il/lowcode/technicaldebt) מאמר איכותי על הקשר בין חוב טכני ללואו קוד. הקשר בין תוכן המאמר לעסק הוא לא קיים ואף נוגד את אינטרס העסק. אני מניח ש המשתמש המדובר לא קרא כלל את הנושא וגם אין לא הבנה בתחום, כי אחרת אין סיבה שהיה נלחם כל כך על לא לאפשר לאנשים גישה נוחה למאמר.אך אני אוותר על להכניס את מאמר זה כי Ldorfman טוען שיש עוד המון מאמרים אחרים בעברית "היה וישנם ברשת מאמרים בעברית הקשורים לתחום", אז אני אחכה כמה ימים כדי שהוא יוכל להפנות אותי אל אותם המאמרים שהוא כל כך בטוח בקיומם. המאמרים של חברת המחקר Forrester הוחזרו, כי המשתמש Ldorfman לא סיפק שום הסבר הגיוני על מדוע לא לאפשר קישור למאמרים של חברת מחקר. Ulmerido (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

-- סוף ההעברה --

נהוג להמשיך דיון במקום בו החל. אנא התייחס לדברים רק פה. לא כתבתי שישנם בהכרח מאמרים בעברית בנושא. ציינתי שאם יש כאלה, תוכל להביאם. השבה של המאמרים שהוסרו עלולה להביא לחסימתך.
אכן לא קראתי את המאמר של חברת המחקר "פורסטר". מדובר במאמר מאחורי חומת תשלום. אין לי כל רצון לשלם על כך ובכל מקרה, איננו מעודדים קישור למאגרים הדורשים תשלום. נמתין לחלופות פתוחות, גם אם נאלץ להמתין זמן מה. Ldorfmanשיחה 00:42, 18 בדצמבר 2018 (IST)תגובה


לא ברור כעת למה שוב פעם מחקת את העריכה אחרי שהבאתי מקורות חדשים שאתה יוכל בקלות להכנס ולקרוא. מספיק עם הבריונות הזאת שלך.

אזהרה לפני חסימה[עריכת קוד מקור]

שלום Ulmerido,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו עם נימוק לביטול, ללא דיון בדף שיחה, איננה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת לבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, Ldorfmanשיחה 00:18, 18 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

חבל שבחרת לחזור ולהשיב בדיוק את אותו התוכן שכבר הוסר מהערך.
כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
Ldorfmanשיחה 01:20, 18 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

חבל מאוד שאתה אוטומטית חוסם ולא רואה שהבאתי מקורות חדשים, שעוקפים את הטענות שלך כנגד המקורות הקודמים. אתה גם מדבר כאן על השחטה של ערך שאני יצרתי וכתבתי והשקעתי מזמני, בלי שום אינטרסים. אתה מגיע משחיט וחוסם, אז תמחק את הדף לגמרי וזהו.