שיחת משתמש:Tricking

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת Neukoln בנושא טריקינג
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Tricking, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דרור - שיחה 13:22, 21 בדצמבר 2011 (IST)תגובה

טריקינג[עריכת קוד מקור]

היי,

ביצעתי בערך עריכות שיעזרו לו לשרוד ושהביאו אותו לצורה המקובלת של ערכים אחרים. אתה יכול לראות את השינויים באמצעות לשונית גרסאות קודמות שנמצאת בראש הערך. אם יש לך השגה על שינוי כלשהו תפתח דיון בדף השיחה של הערך (שיחה:טריקינג). רק אציין שלא מקובל לשים קישורים חיצוניים בגוף הטקסט, ולא מקשרים לקישורים שיש בקישור אליהם חשש להפרת זכויות יוצרים. אם יש לך צילומים שלך שברצונך להעלות תחת רישיון חופשי תגיד ואסביר כיצד להעלות אותם. בהצלחה, נויקלן - ש 13:54, 21 בדצמבר 2011 (IST)תגובה

דבר ראשון תודה על העריכה.
דבר שני לא ידעתי על כל נושא הקישורים אז טוב לדעת :)
עכשיו ת'אכלס אני והקהילה שלי(TRICKSRAEL) הם היחידים שעוסקים בספורט הזה בארץ וזה גם המוניטין שלנו בעולם מהקהילות האחרות.
התכוונתי להרחיב על הנושא של הקהילה שלנו בראש פרק "טריקינג בארץ"
אשמח לשמוע איך מעלים סרטונים, ותודה על המידע.
שוב שלום. אחלק את המענה שלי לכמה חלקים:
  • סוגיות טכניות שקשורות לאתר – שיחות מתחילים וממשיכים באותו דף שיחה ולכן העברתי את דבריך לפה; בסוף דברים בדפי שיחה חותמים על ידי הקלדה של ארבעה סימני טילדה (ככה: ~~~~); על מנת להכניס את התגובה פנימה (יותר קל לעקוב אחרי השיחה) מוסיפים נקודותיים בתחילת המשפט (תסתכל במצב עריכה).
  • כדאי לעבור על כמה מהמדריכים הבסיסים: ויקיפדיה:ויקיפדיה צעד אחר צעד; ויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים; עזרה:קישורים. עוד טיפ שניים: תכיר את רשימת המעקב - קישור למעלה, צירוף דפים למעקב או בעת השמירה ליד כפתור השמירה או בלחיצה על הכוכב שנמצא למעלה בכל ערך; כשאתה שומר עריכה תמלא את תיבת תקציר העריכה שמתחת לתיבת העריכה, ותכתוב שם מה עשית; אם אתה צריך עזרה/לשאול שאלות אתה תמיד יכול לקפוץ לויקיפדיה:ייעוץ (קישור קבוע מופיע בלשונית קהילה שבתפריט הצד).
  • הרחבת הערך - הבעיה העיקרית של הערך בנקודת הזמן הנוכחית היא העדר מקורות. לדעתי כדאי קודם כל לספק מקורות לדברים שכתובים בו ורק אח"כ להרחיב אותו. כשאתה מרחיב תנסה לשמור על ניטרליות מירבית ולהביא עובדות בלבד, בצירוף המקור שלהן. תזכור שאין מקום באנציקלופדיה למחמאות/סופרלטיבים/דעות אישיות שלנו. אם אתה רוצה להתנסות בעריכה תפתח את העמוד הבא: משתמש:Tricking/ארגז חול.
  • סרטונים - הם צריכים להיות סרטונים שצילמת ושהזכויות עליהם שלך. קודם כל צריך להמיר אותם לפורמט חופשי ogg. עזרה בנושא יש כאן. אח"כ בוחרים להם רישיון חופשי (אחרים יוכלו להשתמש בהם לכל מטרה תחת התנאים של הרישיון). אחרי שצלחנו את זה תגיד ונעבור לעמוד ההעלאה בויקישיתוף. נויקלן - ש 21:54, 22 בדצמבר 2011 (IST)תגובה