שיחת משתמש:The lover

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת The lover בנושא הערות קטנות
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום The lover, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, קרני שיחהזה הזמן ל... 20:34, 2 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:המאה ה-22". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, ‏אלוןשיחה 19:49, 2 במאי 2007 (IDT)תגובה

בית"ר ירושלים[עריכת קוד מקור]

{{אזהרה}} [[משתמש:א.ברוקולי|א.ברוקולי]] 16:10, 8 במאי 2007 (IDT)

הסרתי אזהרה זו מכיוון שאני לא חושב שהיה צורך בה. בעתיד, אנא ערוך מידע שנראה לך לא בסדר\לא כתוב היטב\לא נכון, אל תסיר פסקאות שלמות והשתמש בתקצירי עריכה. יונתן שיחה 16:54, 8 במאי 2007 (IDT)תגובה

האי[עריכת קוד מקור]

לא נהוג לקשר לפורומים. דרור 16:17, 20 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

נמחק[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך Knob שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, ‏odedee שיחה 21:04, 18 בפברואר 2008 (IST)תגובה

כתוב על עצמך[עריכת קוד מקור]

שלום The lover,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:The lover". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, Shefshef - שיחה 16:35, 14 ביוני 2008 (IDT)תגובה

הערות קטנות[עריכת קוד מקור]

הצעת המלצת ערך יש להוסיף לויקיפדיה:ערכים מומלצים/הוספה למומלצים/רשימת המתנה ולא לויקיפדיה:דלפק ייעוץ (אל תדאג, עם הזמן מתרגלים להתמצאות בוויקי). בנוסף, יש לחתום בסוף כל תגובה שאתה כותב בדפי שיחה. גלישה מהנה, ‏Almighty ~ שיחה 15:33, 21 ביוני 2008 (IDT)תגובה

כן, עם הזמן כבר הבנתי את זה ואתה יכול לראות שאני חותם את הודעותיי וגם אמרתי את דעתי ברשימת ההמתנה.

The lover - שיחה 16:33, 21 ביוני 2008 (IDT)תגובה