שיחת משתמש:Sheizaf

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ברוך הבא!

למה אתה ער בשעה כזו?

אלון 02:29, 20 פבר' 2004 (UTC)

שלום שיזף. אנא שים לב להערתי בשיחה:רשת חברתיתFelagund 13:09, 9 אוג' 2004 (UTC)

שלום, אנא שנה את שמו של הערך שנון לקלוד שנון או קלוד שאנון (אפשר גם להפוך אחד מהם להפנייה לשני). תוכל לעשות זאת על ידי הקלקה על הלשונית "העבר". כמו כן, כדאי לעצב את הערך בתבנית המקובלת של ערכי אישים, כלומר להפוך את השם למודגש ולהפוך את תאריכי הלידה והפטירה לקישורים. ראה למשל ארנסט המינגווי. בברכה, Eranb 07:36, 28 אוג' 2004 (UTC)

טיפלתי בשם הערך. דוד שי 09:08, 28 אוג' 2004 (UTC)

שיזף, דולב וזית[עריכת קוד מקור]

שלום רב וברוך הבא לויקיפדיה!

שמתי לב שהמידע בערכים דולב, שיזף וזית חופף לפחות חלקית למידע המופיע באנציקלופדיה Ynet ובאתר Starmed [1]. אם ערך הועתק ברשות בעלי האתרים הרלוונטיים, או שהוא פרי עטך ונכתב על-ידך גם עבור האתרים הנ"ל, אנא ציין זאת בעמודי השיחה הרלוונטיים של הערכים. אחרת, ייתכן שיש כאן, לפחות למראית עין, בעיה של הפרת זכויות יוצרים, ואז בבקשה רשום את הערכים בויקיפדיה:בעיות בזכויות יוצרים, והם יימחקו על-ידי המפעילים. אותו הדין לגבי התמונות ששילבת בערכים: אם צילמת אותן בעצמך, או שקבלת רשות מפורשת מבעלי זכויות יוצרים, אנא ציין זאת בעמוד הנלווה לתמונה. אחרת - אנא דאג למחיקתן.

בברכה, Iorsh 07:22, 30 אוג' 2004 (UTC)


אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה Dolev.JPG ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, ערן 09:16, 24 אוגוסט 2005 (UTC)